מיכל שפירא

חוקרת בתחומי השיווק הפרסום וההיבטים התיאורטיים של חקר המוח, בעלת תואר ד"ר

כתבות אחרונות

 
מיכל שפירא / עיצוב: גלובס

"מהלך מופתי שפרץ את גבולות החשיבה"

מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, על הסטורי של אווה

14/04/2021
אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה

הרשות השנייה תקדם הקמת תחנת רדיו אזורית בשפה הערבית ‏

בעקבות ההמלצת ועדת הרדיו להקים תחנה חדשה בערבית, הרשות צפויה ‏לצאת למכרז חדש ■ כיום פועלת רק תחנת רדיו אחת בערבית תחת הרשות השנייה

יונתן כיתאין 11/08/2016

הרשות השנייה בוחנת הקמת תחנת רדיו בצרפתית

התחנה, אם תוקם, תהיה חדשה ולא שלוחה של תחנה קיימת

לי-אור אברבך 16/11/2015

דורלי אלמגור תעמוד בראש ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה

אלמגור תחליף את יעקב שחם, שנחשב בתקופת המועצה הקודמת לאיש החזק ברשות השנייה ■ בראש ועדת הרדיו ברשות תעמוד ד"ר מיכל שפירא

לי-אור אברבך 10/11/2014

גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

ענת ביין-לובוביץ' 25/08/2014

הרשות השנייה: הורכבה "ועדת שחם" לבחינת שוק התקשורת

הוועדה תבחן בין היתר את מחויבויות התוכן של הזכיינים, את שוק הפרסום בטלוויזיה, את ההתנהלות הכלכלית של הזכיינים ואת השפעות המדיה החדשה

לי-אור אברבך 27/01/2013

נבחרו הזוכים במלגות הרשות השנייה למחקרי תקשורת ומדיה

המלגות הוענקו לחוקרים שעוסקים בהבניית סולידריות באמצעי תקשורת ההמונים, יחסי עיתונאי-מקור, בני-נוער בסיכון, השפעות התקשורת על המשפט הפלילי ועוד

רועי ברק 29/01/2012

הקריה האקדמית אונו פותחת חוג לפרסום עם תואר אקדמי

הקריה האקדמית אונו תפתח בשנת הלימודים הקרובה מסלול לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בהנהלת ד"ר מיכל שפירא ■ החוג קיבל באחרונה את אישור המל"ג ויעניק לבוגריו תואר BA

יניב פוהורילס 28/06/2011