בעיצומו של גל פיטורים גדול, אמזון מדווחת על הכנסות ורווח מעל הצפי • דיווחה על רווח של 31 סנט למניה על הכנסות של 127.4 מיליארד דולר, שיפור גם ביחס לתחזיות וגם ביחס לנתון מהרבעון המקביל אשתקד • סיפקה תחזית מעודדת לרבעון השני
אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
אתר Bring a Trailer הוא המקום בו חולי הגה קונים, מוכרים וחופרים על מכוניות קלאסיות • אחרי 100 אלף מכירות פומביות, החברה מרימה את מכסה המנוע ומגלה את סוד ההצלחה שלה
הזמנות האונליין רושמות יציבות בהשוואה לחודש הקודם, אך השפעות יוקר המחיה ניכרות בחיפוש אחר מבצעים • לצד שימוש גובר באפליקציית תן ביס לטובת רכישות פיזיות בקמעונאיות מזון, נרשמו הזמנות לקיץ בוויזאייר • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
יותר ויותר פלטפורמות סחר אלקטרוני מציעות גישה להיסטוריית מחירים מפורטת של מוצרים • חוקרים בדקו כיצד השקיפות משפיעה על ההחלטה אם לרכוש את המוצר או להמתין לירידה נוספת • מתברר כי ההחלטה לא תלויה רק בשינוי במחיר
הקבוצה מרחיבה את פעילותה בתחום האיקומרס ומשקיעה כ-10 מיליון שקל באתר "IT MOMZ" של עדי רונן • וגם: קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND פותחת משרד נוסף במנהטן • אירועים ומינויים
שנת 2023 נפתחה עם גידול של כ־20% בכמות ההזמנות באונליין, וזאת לעומת הירידות שנרשמו בדצמבר • ענף התיירות בולט בזכות מבצעים ומחירים מוזלים, וכך גם דלתא, שנמצאת במגעים לרכישת גולף • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
השגשוג בעסקי החנויות הווירטואליות באמזון הקפיץ את מחיריהן למיליוני דולרים לאחר פרוץ הקורונה, וחשף את הציבור לחברות המתמחות בתחום • אלא שבשנה האחרונה התהפכה המגמה, והתוצאה: ירידה של כ-80% במניות של מי שניסו לרכוב על הטרנד
החברה עקפה את התחזית בשורת ההכנסות הרבעוניות, אך פספסה בגדול עם רווח של 3 סנט בלבד למניה • רשמה הפסד של 2.3 מיליארד דולר ברבעון הרביעי והפסד של 12.7 מיליארד בשנת 2022 כולה כתוצאה מהשקעתה בריביאן • מניית אמזון יורדת מעל ל-6% במסחר המאוחר
יחסי הכוחות בין האופליין לאונליין התעצבו מחדש בשנת 2022, בעקבות השפעות הקורונה - במיוחד בקטגוריות כמו מזון ממסעדות, משלוחי סופרמרקט ואופנה • אחרי נובמבר מרובה המבצעים, בדצמבר חלה ירידה של 35% ברכישות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
חודש הקניות נובמבר כבר מאחורינו, וסביר להניח שמנהלי החברות שקועים עמוק בסיומן של תוכניות העבודה וסגירת 2022 • ועדיין, לכל מותג, קטן או גדול, כדאי לחשוב איך לעשות את הדברים אחרת בשנה הבאה: מיצירת מסורת חדשה ועד צרכנות חכמה
עשרות משקיעים הגישו בקשת פירוק לחברה של גבי ושני בר שהציעה השקעה בחנויות אינטרנטיות • התשואות הפסיקו להגיע, החברה נקלעה לחובות, לא ברור מה עלה בגורל חלק מהחנויות והשניים עזבו לאחרונה למיאמי "כדי למצוא רוכש לחברה" • הזוג בר: "עושים הכל כדי להציל את החברה"
ירדן אלעל, מייסד ובעלי חברת פרופיטזון, המקימה חנויות באמזון ומספקת למשקיעים בהן מעטפת מלאה, מסביר מהי בעצם הפעילות המדוברת • "התחום הזה נפוץ בארצות הברית, ואנחנו סבורים כי בעוד 5 שנים השוק המקומי יהיה כנראה הרבה יותר מוצף"
הענקית הסינית שיין שוברת שיאי מכירות וביקושים ב־2022 ומקבעת את מעמדה כמותג הבינלאומי המוביל באופנה המהירה • לפי דוח חדש של כלכלני בנק אוף אמריקה, היא מהווה את האיום הגדול ביותר על שחקניות האופנה בקמעונאות המקוונת
חודש הקניות הסתכם בגידול של כ-40% במספר ההזמנות באתרים המובילים לעומת אוקטובר • אתרי המרקטפלייס, המרכזים מוצרים מקטגוריות רבות, נמצאים במגמת התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
החודשים נובמבר ודצמבר ידועים כשיאני המכירות השנתיים, אולם ב־2022 עליות המחירים הגלובליות מאיימות על הרווחיות של הקמעונאים • מסקר שערכה ד"ר דנה טבת מאוניברסיטת רייכמן באמצעות פאנל המשיבים Panel4all עולה כי 71% מהישראלים יוציאו סכום דומה או נמוך יותר מזה שהוציאו בשנה שעברה
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל