מאסק, בעלי טסלה ו-X (לשעבר טוויטר), צפוי לבקר בשבוע הבא בישראל ולפגוש את הנשיא וראש הממשלה, וגם להגיע ליישובים שנפגעו בטבח ב-7 באוקטובר • המהלך של מאסק מגיע בשל הביקורת הרבה שהושמעה בנוגע לאנטישמיות המשתוללת ברשת החברתית X שבבעלותו
חברת All•in של מייסדי משרד הפרסום דאון דה פילד מודיעה על השקת מערכת טרגוט למפרסמים החל מהרבעון הראשון של 2023 • המערכת תאפשר פרסום בפודקאסטים לפי פילוחים של גיל, אזורים בארץ ותחומי עניין, ותציע כלי מדידה שיאפשרו לדייק את ה־ROI מהקמפיין
בכנס שקיימו השבוע בכירי המפרסמים והפרסומאים עלתה לדיון מערכת היחסים הרעילה שנוצרה בין הצדדים עם השנים • בין הנושאים שנבחנו: האחריות של מנהלי השיווק, הדרישות של הדור החדש ביחס לתנאי העבודה והצורך לשנות את שיטת המכרזים על תקציבים
למרות עליית המחירים הצפויה של רשת וקשת, הן עדיין מציעות מוצר פרסומי אפקטיבי ששווה כל שקל • אם בכלל, המחירים של הטלוויזיה עדיין זולים מדי ביחס לערך שהם מייצרים למפרסמים, בטח ובטח מול השקעת היתר שלהם בעשור האחרון בפתרונות דיגיטליים, שאולי נשמעים חדשניים, אך שהאפקטיביות שלהם מוגבלת מאוד בהשוואה
בניגוד לטענת הרשת החברתית, לפיה יש לדון בתביעות של מפרסמים בקליפורניה, נקבע כי הדיונים יוכלו להתקיים בארץ - לפי הדין הישראלי • השופטת קבעה: המפרסמים בעמדת נחיתות מול פייסבוק
הדרישות שמובילות פרסומאים לעבוד גם ביום כיפור, המנכ"ל שאיחר בחמש שעות לפגישה רק כי העדיף לרוץ, והלקוחה שביקשה שיכינו מצגת לבית הספר של הילד שלה • התחרותיות והתחזקות הדיגיטל מספקים למפרסמים כוח - והם מנצלים אותו • המשבר בפרסום, כתבה שלישית בסדרה
סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות, ואחריהן פרסומות של ראובני פרידן • את דירוג הפרסומות האהובות מוביל אדלר חומסקי יחד עם משרד גליקמן שמיר סמסונוב
חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי משרד החינוך עקף את משרד התרבות בהוצאה על פרסום (11.7 מיליון שקל) • בזק הגדילה את ההשקעה בפרסום לכ-50 מיליון שקל, ועלייה של 40% נרשמה בקטגוריית מוצרי החלב • המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה: שטראוס
מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות
ערוץ 10 קורא למפרסמים שעובדים עם חברת המדיה BAKARA לבחון שאין בהתנהלותם הפרה של חוק ההגבלים העסקיים
בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"
תערוך במשך שבועיים 3 מצגות ביום ל-1,200 מפרסמים ופרסומאים, בהן תציג את האסטרטגיה שלה לחודשים שאחרי פיצול ערוץ 2
יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל
לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר