משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
יעל אלמוג זכאי ועופר מילר / צילום: שלומי יוסף, תמר מצפי
בלעדי

גיתם BBDO מקימה עם עופר מילר קרן להשקעות בסטארט-אפים

הקרן החדשה תתמקד בהשקעה בנושאים כמו אדטק, איקומרס, רשתות חברתיות, אפליקציות ופיתוחים לרשתות קמעונאיות

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
אוניברסיטת תל אביב/  צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קרייטיב

משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט / צילום: רמי זרניגר, יח"צ

תקציב הפרסום של בנק דיסקונט יוצא למכרז

תקציב הבנק מתנהל כבר 17 שנה במשרד הפרסום יהושע TBWA, וכעת בבנק החליטו לבחון את האפשרויות האחרות שקיימות בשוק • היקף תקציב הפרסום של דיסקונט עמד ב-2020 על 15.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' ורון שטיין 06.04.2021
נתב"ג. הקורונה שינתה את הגישה הצרכנית ברכישת כיסויי ביטוח / צילום: שלומי יוסף

הישראלים חוזרים לטוס לחו"ל, וחברות הביטוח שבות לפרסם. אבל אחרת

אם בעבר רכישת פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל נחשבה לשלב זניח, מגפת הקורונה הבהירה כי מדובר בנושא קריטי • כיצד מתמודדים משרדי הפרסום והמפרסמים עם האתגר החדש, איך מייצרים אמון ושקט נפשי אצל הצרכנים, ואיך מותאם המוצר למציאות החדשה

ענת ביין-לובוביץ' ומיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2021
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר
בלעדי

מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בן מוסקל פורש מתפקידו

מוסקל כיהן בתפקיד שלוש שנים ובשלב זה טרם מונה לו מחליף • עד לבחירתו של מנכ"ל חדש ינהל את המשרד יוסי לובטון לשעבר מנכ"ל המשרד ובשלוש השנים האחרונות יו"ר הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2021
סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2021

תקציבי הפרסום של סובארו וג'יפ עוברים לראובני-פרידן

היקף התקציבים צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל בשנה • ראובני-פרידן יטפל בתקציב האונליין של המותגים, וחברת ארלו שבבעלותו תטפל בתקציבי הדיגיטל והפרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2021
בלעדי

מירית רבינוביץ מונתה למנכ"לית דנטסו ישראל

רבינוביץ, ששימשה בשש השנים האחרונות כ-COO של קבוצת אדלר-חומסקי, תחליף בתפקיד את אורי אלמן שמסיים את תפקידו לאחר 4.5 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2021

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב ג'נסיס

ג'נסיס הוא מותק יוקרה קוריאני שהושק בארץ לפני כחודש • באדלר-חומסקי מחכים תקופה ארוכה לתקציב רכב משמעותי: בעבר טיפל המשרד בתקציבי רכב שונים, בהם תקציב סמל"ת, אבל בשנתיים האחרונות נותר ללא תקציב רכב

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2021

הקשיים וההצלחות: הנשים המשפיעות של ענף הפרסום מדברות

10 בכירות בענף הפרסום מדברות על אתגרי הניהול בענף גברי • הן ביקשו להגיב לפרויקט 50 הנשים המשפיעות של גלובס, אנחנו הקשבנו

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2021

דורון לוינשטיין ינהל את השיווק הדיגיטלי בגליקמן-שמיר-סמסונוב

בתפקידו האחרון שימש לוינשטיין כמנהל השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית (קוקה-קולה) בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
איפה הנשים בפרסום / הדמיה: אפרת לוי, גלובס

כך לא פותחים את המועדון: טור תגובה למוסף 50 הנשים המשפיעות

בגיליון הנשים המשפיעות בחר גלובס שלא לבחור מנהלות בתחום הפרסום, בטענה כי התחום עדיין נשלט בידי גברים שמרניים • טקסט כזה רק מנציח את קיומו של מועדון סגור

קרן בכר אמיתי 08.03.2021
חיפוש חנייה / אילוסטרציה: Shutterstock

תקציב הפרסום של סלופארק בהיקף 7 מיליון שקל יוצא למכרז

זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2021
שאקיל אוניל / צילום: Associated Press, Richard Shotwell/Invision

שאקיל אוניל מקים סוכנות פרסום שתתמקד בגיוון גזעי ולהט"בי

הסוכנות תיקרא "Majority" ותשאף לכך ש־75% מהטאלנטים שלה יהיו "שחורים, חומים, נשים ולהטב"ים"

וול סטריט ג'ורנל 03.03.2021
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
אמיר גיא / צילום: איליה מלינקוב
בלעדי

אמיר גיא וחברת פייבר רוצים לשנות את המודל הכלכלי של תעשיית הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021

   34567891011121314151617   

   נמצאו 1767 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 111