משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
תנובה | בלעדי

מי משרד הפרסום שהקריב תקציב רק כדי להתמודד על תנובה מזון?

ל"גלובס" נודע כי במכרז שמתקיים על תקציב הפרסום של "תנובה מזון" נכח בשלב הפרזנטציות דרג המנהלים הגבוה ביותר בקבוצה • עד עתה הציגו בפני החברה אדלר חומסקי ופרסום אברהם, ויש מי שכבר "הקריב" תקציב כדי שיוכל להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2020
ראשת עיריית חיפה, עינת קליש רותם / צילום: איל יצהר

עיריית חיפה מגבילה את ההתמודדות על תקציב הפרסום שלה למשרדים מהצפון

תקציב הפרסום של העיר נחשב לקטן ועומד במסמכי המכרז על 300 אלף שקל בשנה בלבד, אך מדובר בתנאי שלא מקובל בענף • כך לדוגמה בתקציב הפרסום של ירושלים מטפלים משרדים מרמת גן ומתל אביב

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020

אסם נסטלה רוצה שינוי: יוצאת למכרז על מערך הפרסום מהגדולים במשק

ל"גלובס" נודע כי החברה שנמנית על אחת המפרסמות הגדולות בישראל, מוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה בהיקף של כ-50 מיליון שקל • על התקציב יתמודדו חברות המדיה יוניברסל מקאן, מדיה קום וזניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2020
אייל חן  / צילום: תמר מצפי, גלובס
בלעדי

סוף תקופה בדנטסו ישראל: איל חן פורש

חן, שהיה ממקימי המשרד עוד תחת שמו הקודם "אבגדה", עוזב את הסוכנות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2020
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

אפקט הקורונה: פובליסיס ישראל יוצאת בפיילוט לעבודה מהבית

החברה תחל בפיילוט שיימשך שלושה חודשים, במסגרתו במהלך יומיים בשבוע יעבדו העובדים מהבית • יו"ר הקבוצה: "העבודה מהבית בתקופת הקורונה הוכיחה לנו שמדובר במודל עבודה חדשני המתאים לתקופה"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2020

אפקט הקורונה: פיטורים, קיצוצי שכר ושינויים בצמרת מקאן ת"א

במכתב ששלח אמש המנכ"ל עמית משיח לעובדי החברה, הוא העריך כי מדובר במשבר שיימשך עוד תקופה ארוכה • אתמול הודיעו במשרד על פיטורי כ-35 עובדים, ושכרם של כל המשתכרים מעל 10,000 שקל קוצץ

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
עומרי הרוש / צילום: אלעד מלכה
בלעדי

שינוי בצמרת קבוצת גיתם BBDO: עומרי הרוש, מנכ"ל חברת IM, פורש אחרי שנתיים

הרוש, שהגיע למשרד אחרי שכיהן כיועץ התקשורתי של האוצר לשעבר משה כחלון, מתעתד להקים חברת ייעוץ עצמאית שתתמחה ברגולציה ובניהול משברים

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס
בלעדי

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

החזרה לשגרה מתניעה מחדש מהלכים: תנובה מזון תצא למכרז על תקציב הפרסום

ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2020
יוסי לובטון ואבי גבאי / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס
בלעדי

תקציב הפרסום של סלקום עובר מגיתם לקבוצת פובליסיס

התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2020

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 1767 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 111