יו"ר ובעלי ויסוצקי, שלום זיידלר: "בשנתיים האחרונות נילי תרמה רבות לקבוצה בשינוי סגנון העבודה תוך בניית תהליכי ניהול מתקדמים וגיבוש חזון וערכים, ואנו בקבוצת ויסוצקי מודים לה על כך"
נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים
מנכ"לית סלטי צבר, ערב יציאתה לנסטלה העולמית בהודו, בראיון ל"ליידי גלובס": "אני קובעת מטרות ורוצה להגשים אותן, וראוי שהמנהלים שלי יידעו את זה כדי שיכשירו אותי לתפקיד"
ינקו, סמנכ"לית השיווק של החטיבה הקולינרית באסם, תחליף את נילי צור שמונתה לתפקיד בכיר בנסטלה העולמית
מדד המותגים 2019מוצרי חלבשיווק