נילסן

כתבות אחרונות

 

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

13.5 מיליון צופים ראו את הפרק האחרון של "אבודים"

עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק הסיום של הסדרה הפופולרית עמדה על 850-950 אלף דולר

אדוורטייזינג אייג' 25.05.2010

רבוע כחול התחזקה במארס מול המינימרקטים הפרטיים

נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן

אילנית חיות 27.04.2010

נילסן נערכת להנפקה ראשונית; הערכת שווי - 21 מיליארד דולר

חברת מדרוג תוכניות הטלוויזיה והצרכנים המובילה בעולם תתחיל בחודש הבא בהליך לאיתור בנקי השקעות, שישמשו חתמים לאחת ההנפקות הראשונות הגדולות בארה"ב בשנים האחרונות

שירות גלובס‏ 26.04.2010

נילסן: שופרסל מתחזקת על חשבון הרשתות העצמאיות

הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"

אילנית חיות 21.03.2010

נילסן: מכר המותג הפרטי בארץ - מהנמוכים בעולם המערבי

בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים

אילנית חיות 04.03.2010

ארה"ב: מדידת הרייטינג תשלב גם צפייה בתוכניות באינטרנט

מדובר במהלך ראשון מסוגו של נילסן, אשר ישפיע כבר בפברואר 2011 על המו"מ בנושא מחירי הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.02.2010

נילסן: הרשתות העצמאיות גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם

אילנית חיות 20.01.2010

נילסן: עלייה זעומה של 0.2% בסל הקניות במשק בנובמבר

זאת לעומת נובמבר 2008 ■ שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן ■ חצי חינם ורמי לוי רושמות ירידה מינורית ■ מינואר השנה נרשמה עלייה של 1% בלבד בשוק מוצרי הצריכה השוטפת

אילנית חיות 21.12.2009

סטורנקסט ונילסן משכו את בקשת המיזוג ביניהן

במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל

אילנית חיות 16.12.2009

נילסן: קוקה-קולה וספרינג עולים - פריגת ונביעות יורדים

מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו

אילנית חיות 29.11.2009

נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות

נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר

אילנית חיות 19.11.2009

רמי לוי: "אני רשת השיווק השלישית בגודלה בישראל"

אמר את הדברים בוועידת הקניונים השנתית ■ דבריו של לוי מפתיעים לאור העובדה שבשנים האחרונות חצי חינם נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ורבוע כחול, עם נתח שוק כספי של 5.2%-5.5%

אילנית חיות ‏ 17.11.2009

גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי

המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"

אילנית חיות 03.11.2009

נילסן: שופרסל ורבוע כחול גדלות על חשבון הרשתות הפרטיות

שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%

אילנית חיות 20.10.2009

פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל

הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן

אליאב אללוף 23.09.2009

   12345678   

   נמצאו 122 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8