שיפור בולט נרשם בפעילות בחו"ל, אך גם בארץ עלו המכירות בשיעור מתון למרות ירידה של 0.7% בהיקף הפעילות בשוק המזון המקומי ■ המנכ"ל איציק צאיג: "נערכנו להאטה באמצעות הגדלת פעילות של קידום מכירות ומבצעים"
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס משיקות מיזם משותף בעלות של 30 מיליון דולר, תחת השם "קפוא - כיצד הטרי נשאר טרי"
במחלקת המחקר של קרדיט סוויס סבורים שנסטלה נשארת גם היום סיפור נהדר, אך השווי שלה כבר התחיל לשקף זאת ■ מורידים המלצה מ"תשואת יתר" ל"ניטרלי"; מחיר היעד יורד מ-74 פרנק שוויצרי ל-70 פרנק שוויצרי
"מים בבקבוק", ערוץ 8 - על משבר המים והרווחים ממכירת מים מינרליים
האם העמקת השליטה של נסטלה באסם היא המלצת קניה למניה?
לאחר מכירת מניותיו של דן פרופר, זינקה היום מניית אסם ב-6%, כנראה בשל ציפייה להצעת רכש שתגיש נסטלה למניות הציבור
דן פרופר: "לפני מספר שנים העברתי את אחזקות מניותיי באסם לידי ארבעת ילדיי, ועכשיו הגיעה העת לאפשר לכל אחד מהם לפתח פלטפורמה משלו"
החברה האיטלקית, שאחראית למותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מצויה בבעיית ירושה לאחר שאחד מהבנים של המייסד מת מהתקף לב
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד
בנספרסו ישראל לא מתרגשים מהתחרות החדשה בשוק קפסולות הקפה ■ המנכ"ל משה מרי: "אני לא חושב שעבור חיסכון של 20% הלקוחות שלנו יתפשרו"
זאת לאחר שפג הפטנט של נספרסו ■ הקפסולות של עלית יימכרו במחירים הזולים ב-25% מאלה של נספרסו, והן ישווקו ברשתות המזון
בקרב בין גלידת שטראוס וגלידות נסטלה, מה שהיטה את הכף הוא דווקא פיתוח מקומי, שלגון אנגרי בירדס, ששבר שיא עם מכירות של 8 מיליון שלגונים בשנה
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
אבי בן אסייגאביב לויאסםבמבהדן פרופרהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןתחליפי בשר