ביהמ"ש פסק כי 3 בני משפחה יקבלו פיצוי של יותר מ-10,000 שקל מחברת התעופה סוויס בעקבות ביטול טיסה ■ הדיון עסק בשאלה על מי מוטלת האחריות כשמדובר בטיסת קוד שייר: האם על החברה שדרכה נרכש הכרטיס, במקרה זה סוויס - או על החברה שביצעה את הטיסה בפועל, כלומר אל-על
למרות שהגיעו לשדה התעופה 3 שעות לפני הטיסה והמתינו במשך שעתיים לבדיקה הביטחונית, כאשר הגיעו התובעים לדלפק הצ'ק-אין, בישרו להם בסוויס כי הטיסה נסגרה - למרות שהם ביצעו רישום מוקדם באינטרנט ■ ואז החל המסע חזרה לארץ
חדרי אירוח שעתיים, מקלחות מפנקות בתשלום וסיורים מודרכים אל הפעילות מאחורי הקלעים ■ שדה התעופה של ציריך מציע מגוון אטרקציות למפונקים וגם לסתם כאלה שמחפשים דרך קצת אחרת להעביר זמן עד להמראה