סופר פארם

כתבות אחרונות

 

מזון טרי ובית מרקחת תחת קורת גג אחת: הפרטים על הרשת החדשה של סופר פארם נחשפים

רשת הפארם מתרחבת לתחום המזון באמצעות תת-הרשת החדשה "Daily" • החנויות הראשונות ייפתחו ברבעון השני של 2020 במתחם הבורסה בר"ג ובעזריאלי שרונה • החנויות יהיו קטנות מהסניפים המסורתיים ויורכבו ממחלקת מזון מוכן טרי, מוצרי טואלטיקה ובית מרקחת

שני מוזס 10.12.2019

ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם

משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2019

סופר-פארם רוכשת 50% מפעילות ההכנות הרוקחיות של טבע

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים • מחזור הפעילות הנרכשת מוערך בכ-100 מיליון שקל • לצורך השותפות בין החברות הקימו השתיים חברה חדשה בשם רמדיקס

שני מוזס 01.09.2019
ניו פארם | בלעדי

בליץ בשוק הטואלטיקה: סופר-פארם בהשתלטות על סניפי ניו-פארם שנותרו מחוץ לשופרסל

הריכוזיות בשוק הפארמים עולה: לאחר שרשות התחרות התנתה את מכירת ניו-פארם לשופרסל בפיצול של תשעה סניפים מהרשת, ל"גלובס" נודע כי רשת הפארמים הגדולה בישראל, סופר-פארם, משתלטת על חלקם • זאת לאחר שרשת סמארט-פארם, שהחזיקה בסניפים, הפסיקה השנה את פעילותה

שני מוזס 07.08.2019
מדד המותגים: רשתות מזון ופארם / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

משופרסל עד חצי חינם: מי מותג המזון והפארם החזק ביותר בישראל?

ענף רשתות המזון עסוק בימים אלה בהתחמשות טכנולוגית בכל החזיתות: חוויית הלקוח בחנויות הפיזיות, ייעול השרשרת הלוגיסטית ושדרוג הפלטפורמות המקוונות וערוצי המכירה • במילים אחרות: נערכים לקראת אמזון • מי מהרשתות מחזיק במותג חזק מספיק בעיני הציבור כדי לעמוד בתחרות?

שני מוזס 28.07.2019
אורי גלזר/  צילום: שלומי יוסף

"מישהו התבלבל פה. זה לא הצמח שלהם, זה הצמח שלנו"

אורי גלזר, אקטיביסט ומטופל קנאביס רפואי שהיה מאדריכלי התחום, מקים חוות קנאביס שיתופית ורוצה לשבור את מחירי השוק בזכות מטופלים שמגדלים עבור עצמם

גלי וינרב 20.07.2019

סוף לתורים בבתי המרקחת? הרובוט-רוקח של סופר-פארם שיביא לכם את התרופה

רובוט-רוקח החל לפעול בבתי המרקחת בשני סניפים במסגרת פיילוט של סופר-פארם ואמור לקצר את משך ההמתנה בתור • כדי לפרוס רובוטים כאלה בכל סניפיה תידרש סופר-פארם להשקעה של עד 70 מיליון שקל

שני מוזס 18.06.2019
ג'ורג' חורש / צילום: תמר מצפי

רשות התחרות אישרה לג'ורג' חורש לרכוש כשליש ממניות סופר-פארם

ג'ורג' חורש, מעשירי ישראל, ירכוש 35% ממניות סופר-פארם בתמורה ל-585 מיליון שקל • חורש רוכש באמצעות קבוצת יוניון את מניות הבנקים לאומי ודיסקונט (25%) וכן 10% מהמניות מידי בעל השליטה ליאון קופלר

שני מוזס 29.04.2019
אורי וטרמן / צלם: איל יצהר

"מליסרון ועזריאלי מבינים שיש שחקן חדש בשוק הפארם. נוכיח את זה גם לאלה שעדיין לא השתכנעו"

אורי וטרמן, שמנהל את רשת הדראגסטור Be, מדבר לראשונה על הקשיים ("קיבלתי אוסף חנויות, לא רשת"), על המתחרה הגדולה סופר-פארם ("יש מקום לשני השחקנים") ועל השירותים החדשים - כולל אנטיביוטיקה עד הבית

שני מוזס 18.04.2019
אורי וטרמן, מנכ"ל BE / צילום: איל יצהר

מנכ"ל Be, אורי וטרמן: "ניו-פארם הייתה חיקוי לא מוצלח"

בראיון מיוחד למוסף החג "גלובס" חושף מנכ"ל Be, אורי וטרמן, את התוכניות העתידיות של הרשת בתקווה לשפר משמעותית את מעמדה ביחס להובלה בשוק הפארמים • הראיון המלא יתפרסם בסוף השבוע

שני מוזס 17.04.2019

אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019

ג'ורג חורש וליאון קופלר הם זיווג משמיים: האפסייד שטמון בשותפות החדשה בסופר-פארם

ליאון קופלר לא רצה להנפיק, אבל זרועות ההשקעה של הבנקים רצו להיפגש עם הכסף • סופר-פארם מובילה את שוק הפארם, אבל התחרות מצד שופרסל ורמי לוי עשויה לפגוע • 3 הערות על עסקת הענק שבמסגרתה הפכה ג'ורג' חורש לשותף ברשת הפארם המובילה בישראל • ניתוח

שני מוזס 17.04.2019
ג'ורג' חורש. החל להשקיע בחברה ב–2008 / צילום: תמר מצפי

ההנפקה יורדת מהפרק: ג'ורג' חורש, מעשירי ישראל, רוכש 35% ממניות סופר-פארם בכ-600 מיליון שקל

קבוצת יוניון שבבעלות ג'ורג' חורש תרכוש את מניות הבנקים לאומי ודיסקונט (25%) וכן מניות נוספות מידי בעל השליטה ליאון קופלר • בסך-הכול תחזיק קבוצת יוניון כשליש מהרשת • קופלר, המשמש גם כיו"ר החברה, יישאר בעל השליטה בסופר-פארם

שני מוזס 16.04.2019
קניון עזריאלי היום / צילום: שלומי יוסף

כולם רוצים להיות הכול מהכול: סוף עידן המתווכים בענף הקמעונאות?

השבוע ראינו שתי דוגמאות שממחישות איך משתנים הגבולות של החלוקה המסורתית בענף הקמעונאות: פעם אחת כשסופר-פארם הודיעה כי תתחיל לייבא מותגים בלעדיים בעצמה; ופעם שנייה כשחשפנו כי קבוצת עזריאלי מבקשת לקבל זיכיון להפעלה ישירה של מותגים בינלאומיים • אבל הן לא היחידות

שני מוזס 24.03.2019

סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"

הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת

שני מוזס 17.03.2019
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני

התחרות עזרה? פערי המחיר בין סופר-פארם ו-Be מצטמצמים

לפי בדיקת המועצה לצרכנות, פערי המחיר בין רשתות הפארם Be וסופר-פארם הצטמצמו (פער של 13% בפברואר לעומת 19% בינואר), אולם סופר-פארם עדיין יקרה יותר

מיכל רז-חיימוביץ' 24.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 24