הסחבת של ועדת נוה, החשבון של לוקר עם נתניהו והאיום של עבאדי-בויאנג'ו על החברה לישראל - האם המדינה תצליח לשנות את כללי המשחק?
עבאדי-בויאנג'ו ממליצה: מכרז בתום הזיכיון ב-2030, כיל תוכל להשתתף בו ■ משאירה המשך הטיפול בנושא למחליף רוני חזקיהו, שייכנס בסוף החודש לתפקידו
לא מן הנמנע שכיל וקבוצת דלק, המחזיקות במניות חברת הנדסת התפלה בחלקים שווים, ייפנו לדרך של היפרדות (BMBY) בחברה
מזל רע והבדלים בתיאבון לסיכון גרמו לכך שחלוקת ההון השווה בין עידן ואייל עופר, בניו של סמי עופר, שלחו אותם לדרכים נפרדות מאוד ■ הכול החל בשליפת 2 פתקים מכובע
יעסוק בתחום רשתות טעינה לרכב וטכנולוגיות נלוות ■ מקורות בחברה מסרו בסין כי מדובר בחלק מהמהלך האסטרטגי להתמקדות ברכבי הנעה אלטרנטיבית
בתמורה להלוואה הנוספת, תפחת ב-40 מיליון דולר הערבות שהעניקה קנון של עידן עופר לצ'רי, שותפתה לשליטה ביצרנית המכוניות ההפסדית
בית ההשקעות פסגות מעניק לחברת ההחזקות של עידן עופר שנתיים עד שלוש שנים להשלים את הנפקת איי.סי פאואר, לחלק את מניותיה כדיבידנד בעין ולמצוא חלופות מימוש ליתר ההחזקות
קנון מחזיקה במיזם הרכב הסיני קורוס בחלקים שווים עם צ'רי ■ "מחפשת עסקאות שיאפשרו את המשך התמיכה בקורוס, אולם לא יגרמו להגדלת החשיפה שלה ואף יביאו לצמצומה"
(עדכון) - כלכלני S&P מעלות הורידו דירוג האשראי של החברה לישראל ל-ilA, התחזית יציבה ■ כיל עברה להפסד של 340 מ' ד', הרווח התפעולי ירד בכ-32%
החברה של עידן עופר מציגה בסין משפחתית סדאן חשמלית עם טווח של 350 קילומטר, שאמורה להיות זולה יותר משמעותית מ"טסלה 3" העתידית
עיקר ההפסד מיוחס למחיקה של כ-200 מיליון דולר בגין שתי החזקותיה המקרטעות - חברת הספנות צים ומיזם הרכב הסיני קורוס
החברה הפסידה 132 מיליון דולר במחצית 2016 - ורשמה ירידה של כ-20% בהכנסות לרמה של 1.24 מיליארד דולר ■ המחיר הממוצע לשינוע מכולה התכווץ ב-24.8%
כבר לפני שנה היה ברור שסטפן בורגס בדרך החוצה מכיל
לאחר קדנציה מאתגרת של 4 שנים בכיל וחילוקי דעות עם עופר, הגיש הלילה בורגס את התפטרותו לדירקטוריון החברה - והיא התקבלה ■ מניית כיל צנחה כ-60% בתקופת כהונתו
קנון פרסמה את דוחות שתי החברות הבנות - ICP וקורוס ■ דוחות צים מתעכבים - ושווי האחזקה בה מוטל בספק ■ עידן עופר הזרים החודש כ-23 מיליון דולר לקורוס המפסידה - צ'רי הזרימה סכום זהה
מכרה אופציות תמורת כ-13 מיליון דולר למוסדיים ■ עופר, שהיה בעבר בעל השליטה בחברת השבבים ממגדל העמק, נותר עם 4.8% ממניותיה של טאואר באמצעות חברת קירבי
או פי סי אנרגיהבזןהחברה לישראלזיהום סביבהישראל במלחמהאיי.סי.אל (כיל)ספינותצים שירותי ספנותקנוןתובלה ימית