עיתונות מקוונת

כתבות אחרונות

 

"העבודה של העורך לא נגמרת אחרי שהוא לוחץ 'שגר'"

טוני היילי, שעומד בראש הסטארט-אפ Chartbeat, פיתח מערכת המספקת לעורכי אתרי תוכן את נתוני ההצלחה של כל ידיעה, בזמן אמת ■ "לא חשוב רק שתכתוב את זה, חשוב גם שמישהו יקרא את זה. מה שלא קוראים - אין לו מקום"

לי-אור אברבך 11/07/2013

"עיתונאי כלכלה יודעים איך עובדת כל תעשייה - חוץ משלהם"

‎לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"

לי-אור אברבך 07/07/2013

רוב העיתונאים מודדים הצלחה לפי הפופולריות של הכתבה

כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום

רועי גולדנברג 13/06/2013

מי מפחד מכסף?

יש לשקול להכניס תוכן שיווקי בתבונה, באופן מסודר וגלוי

לי-אור אברבך 22/04/2013

המגמה מתחזקת: "הטלגרף" הבריטי יגבה תשלום מהגולשים

על-פי המודל, גולשים יוכלו לקרוא עד 20 כתבות בחינם בחודש באתר "הטלגרף", אך מעבר לכך הם יידרשו לעשות מנוי בעלות של 1.99 פאונד לחודש

שירות גלובס 27/03/2013

גם ה"וושינגטון פוסט" יגבה תשלום מגולשי אתר האינטרנט שלו

כמו עיתונים אחרים, גם ה"וושינגטון פוסט" סובל ממעבר של גולשים מהפרינט אל גרסאות הדיגיטל, מה שמחייב חשיבה מחודשת על המודל הכלכלי

רועי גולדנברג 19/03/2013

"יש ציפייה של גולשי האינטרנט שקוראי הפרינט יסבסדו אותם"

עורך "הארץ", אלוף בן, התייחס להחלטה לגבות כסף על צריכת תכנים באתר העיתון, במסגרת פאנל "חופש עיתונאי מול הצורך להתפרנס" בכנס DIGIT

רועי גולדנברג 17/03/2013

סקר: 28% מהישראלים מתעדכנים בחדשות דרך הטלוויזיה

27% מתעדכנים בחדשות דרך האינטרנט, ורק 5% מתעדכנים דרך הרשתות החברתיות ■ הסקר מגלה גם עלייה באמון הציבור בעיתונאי האינטרנט

רועי גולדנברג 10/03/2013

תשלמו לאתר "הארץ"?

כדי שהמהלך של עמוס שוקן יצליח, דרוש רק עוד מצטרף אחד

גיא קצוביץ' 26/02/2013

עיתון "הארץ" מתחיל לגבות כסף על השימוש באתר האינטרנט

אתר "הארץ" יהפוך לאתר הישראלי הראשון שיבקש מנוי על תכניו ■ מחיר מנוי המקנה גישה לכל תוכני האתר יעמוד על 39.90 שקל בחודש או 399 שקל בשנה

לי-אור אברבך 26/02/2013

יעקב אילון? ינון מגל? יון פדר: "אצלנו ynet הוא הטאלנט"

דירוג 100 המשפיעים בתקשורת של "פירמה" ■ עורך ynet מאמין שכל האתרים מגיבים לנעשה באתרו, ומבהיר שאף אחד לא מכתיב לו אג'נדה אידיאולוגית

רועי גולדנברג 20/01/2013

מגזין סוף השבוע של אתר מאקו חוגג שנה

במאקו מציינים כי מגזין "m" הביא לעלייה של 7% בגלישה באתר בסופי השבוע

רועי גולדנברג 03/01/2013

ב"טלגרף" שוברים את הראש: מה מחפשים הקוראים בדיגיטל?

מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד

יונתן כיתאין 20/12/2012

שנתיים אחרי ההשקה: אפליקציית החדשות The Daily תיסגר

The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"

שירות גלובס 04/12/2012

"ישראל היום" משיק את אולפן שידורי הווידיאו באתר העיתון

השידורים יצולמו במסגרת האולפן החדש של העיתון אך לא ישודרו בשידור חי, אלא כשידורים מוקלטים באגף הווידיאו באתר וכחלק מהכתבות שיופיעו בו

‎‎רועי גולדנברג‏ 21/11/2012

אילו מודלים אלטרנטיביים יש לעיתונים שמבקשים לשרוד?

"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?

רועי גולדנברג 23/10/2012

   1234567   

   נמצאו 105 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7