ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

גיל סמסונוב נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום. מי הם חברי ההנהלה החדשים

לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד חברות הפרסום כמעט ולא תפקד, נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה • הרוח החדשה באיגוד מגיעה בזמן שענף הפרסום חווה את אחד המשברים הקשים בתולדותיו - הן כלכלית והן תדמיתית

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

"נחים ומניחים": בראובני פרידן משתיקים את קבוצות הוואטסאפ בכל ערב ל-12 שעות

ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל / צילום: אלעד שרון

שלוש סמנכ"ליות בגליקמן מובילות באוניברסיטאות מהלך לעידוד גיוס עובדים לענף הפרסום

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2021
הפתרונות למשבר בענף הפרסום / איור: גיל ג'יבלי
ניתוח

במקום לבכות על בריחת המוחות להייטק: 6 פתרונות למשבר בענף הפרסום

בחודש החולף הציף גלובס את נושא המשבר העובדים בענף הפרסום, בסדרת כתבות שעוררה גלים • משיחות שערכנו עם אנשי הענף עלו כמה הצעות לדרכי פעולה, ובהן שכר הוגן, השקעה במיזמי עובדים, מודל תשלום חדש והקמת ארגון עובדים • כתבה רביעית ואחרונה בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

למרות החרם של המשרדים הגדולים: 100 עבודות הוגשו לתחרות הפרסום "גרנות"

בין המשרדים שהגישו עבודות נמנים ענבר-מרחב, ליאו ברנט, גליקמן-שמיר-סמסונוב, מנצ', מאקו, טוויסטד, לפ"מ, דיבור ונוספים • וגם: שוק במקום מטוס, מצנח הזהב, חדשות טובות וסיידוף חונך • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ', גלית חתן ומיכל רז-חיימוביץ' 06.07.2021
נציגים מאיגודי השיווק והפרסום וכן מפרסמים גדולים ופרסומאים יגבשו ביחד את האמנה המוסכמת / צילום: Shutterstock, Rawpixel.com

משלבים ידיים: איגוד השיווק יוזם אמנה להסדרת מערכת היחסים עם הפרסומאים

בעקבות כתבות גלובס שעסקו במשבר בענף הפרסום ובחלקם של המפרסמים בו, מציע איגוד השיווק לקיים שולחן עגול שבו שני הצדדים ידונו בכללי ההתנהלות ביניהם • השיחות יחלו לאחר הבחירות לאיגוד חברות הפרסום, באמצע החודש. גיל סמסונוב צפוי להיבחר כיו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

בורחים מהתמודדות: מקאן, אדלר, באומן, ראובני וגיתם לא יתמודדו בתחרות הקריאייטיב גרנות

נותר עוד שבוע להגשת המועמדויות לתחרות, אך כבר עכשיו נודע לגלובס כי חמישה מתוך עשרת משרדי הפרסום הגדולים בענף אינם מתכוונים להשתתף בתחרות הקריאייטיב החדשה שהייתה אמורה להחליף את "קקטוס הזהב"

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

הלקחים והפוליטיקה: התחרות הגדולה של ענף הפרסום יוצאת לדרך

עם צאתה לדרך של תחרות הקריאייטיב גרנות, מסביר המייסד מירן פחמן איזה לקחים הופקו מתחרות קקטוס הזהב שנמוגה, ואיך יתמודד עם הפוליטיקה המשרדית • "גם למפרסמים שרוצים להיות מזוהים עם חדשנות יש פה אינטרס", הוא טוען • התוצאות יוכרזו בכנס MAD של גלובס

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2021
תעשיית הפרסום. העובדים כבר לא מוכנים לקבל את תנאי השכר הנמוכים / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

"בחל"ת נפקחו לי העיניים": עובדי ענף הפרסום נוטשים את המקצוע, והם לא לבד

ענף הפרסום כבר לא זוהר ומשגשג כשהיה, והוא גם הולך ומתרוקן מהנכס הכי חשוב שלו: העובדים • אחרי שהוצאו לחל"ת, הם כבר מסרבים לספוג יחס פוגעני מצד הבוסים ועוברים להייטק. וזו לא רק תופעה ישראלית • האם החל"ת רק היטיב עם העובדים? האזינו

ענת ביין-לובוביץ' ואורי פסובסקי 28.06.2021
ההייטק מפתה, אבל לא באמת מחכה לפרסומאים / צילום: Shutterstock

ההייטק מפתה, אבל לא באמת מחכה לפרסומאים

הצרה של ענף הפרסום היא אותה צרה של חברות ייעוץ בתחומים נוספים, שמתקשות לגייס ולשמר עובדים איכותיים בגלל עבודה קשה בשכר נמוך • ההייטק מציע שכר נאה,  אבל יש בו חסרונות אחרים

אורנה רודי 24.06.2021
ענף הפרסום / עיצוב: טלי בוגדנובסקי
ניתוח

"ניצול בוטה, עבדים ואדונים": במשרדי הפרסום מפנים אצבע מאשימה ללקוחות

הדרישות שמובילות פרסומאים לעבוד גם ביום כיפור, המנכ"ל שאיחר בחמש שעות לפגישה רק כי העדיף לרוץ, והלקוחה שביקשה שיכינו מצגת לבית הספר של הילד שלה • התחרותיות והתחזקות הדיגיטל מספקים למפרסמים כוח - והם מנצלים אותו • המשבר בפרסום, כתבה שלישית בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021
עובדת במשרד פרסום / אילוסטרציה: Shutterstock
דעה

הפכתם את ענף הפרסום לאי של חוסר אנושיות וחוסר אמפתיה, ועכשיו אתם מתלוננים?

בסוף השבוע פורסמה בגלובס כתבה על בריחת המוחות מענף הפרסום ועל הקשיים של מנהלים בתחום לגייס אנשים • לי מלאך - אחת שהייתה שם - מסבירה לראשי הענף למה הם אלה שאשמים במצב

לי מלאך 21.06.2021
ענף הפרסום / איור: גיל ג'יבלי

"את קולטת שנוצלת במשך שנים": המשבר בענף הפרסום, גרסת העובדים

הכתבה שפרסמנו בגלובס על בריחת המוחות מענף הפרסום יצרה תסיסה ברשתות והרגיזה לא מעט עובדים, שחשו שבעלי המשרדים לא מבינים שהעולם השתנה • בשיחות הם מספרים על סביבת עבודה רעילה, התעמרות והשפלות, שמובילים ללחצים נפשיים

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2021
תעשיית הפרסום. העובדים כבר לא מוכנים לקבל את תנאי השכר הנמוכים / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

מה עובר על שוק הפרסום ולמה הכתבה הזו עוררה מהומה בסופ"ש?

ענף הפרסום עבר מהפך לאחרונה: מענף זוהר ומבוקש לכזה שמתקשה לשמור על עובדיו ומצוי במחסור כוח אדם קשה • כתבה שפרסמנו בשבוע שעבר עסקה בסיבות להידרדרות הענף, ובעקבותיה נחשף עומק המשבר ברשתות החברתיות

ענת ביין-לובוביץ' ואופיר דור 20.06.2021
גווילי, בראון, בכר, ברקת וגולדשמיט / צילום: יותם בוני, איל יצהר, גבריאל בהרליה, יח"צ ותמונה פרטית
ניתוח

מעדיפים את ההייטק: כך הפך משבר העובדים לאיום קיומי על ענף הפרסום

הענף שנחשב לזוהר ומפתה מתקשה בשנים האחרונות לשמר אצלו את כוח-האדם האיכותי • חברות הגיימינג והסטארט-אפים חומדים את היכולות הקריאטיביות של הפרסומאים, ומאז הקורונה התפתחו אלמנטים סוציולוגיים ופסיכולוגיים חדשים שמחמירים את הקושי בגיוס ובשימור עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 260 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 17