לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג
העסקה משקפת לתמר פטרוליום שווי של 443 מיליון שקל, בדומה לשוויה בבורסה • המניות שרוכש עזור נחשבות ל"נכס בטוח" בזכות העסקאות העתידיות של תמר ולכן סביר שהבנקים לא יערימו קשיים בסיוע למימון
היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד
עידו איינבינדר, סמנכ"ל משאבי אנוש של חדשות 13, הגיע לחברה זמן לא רב לאחר מינויו של ישראל טוויטו למנכ"ל, והיה חלק משמעותי בהובלת תהליך הצמצומים שעברה החברה לפני חודשים ספורים
ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב
על הפרסומת, בה מככב לי בירן, נמתחה ביקורת בשני אספקטים: חוסר רגישות לנשים שעברו לידה שקטה, וביקורת על כך שהיא מקטינה את החשיבות של תחושות האישה במקרים שאינה מרגישה בתנועות העובר • הכללית: "אין בקמפיין חלילה כל כוונה להקל ראש בסיטואציות מצערות כמו אובדן הריון. צר לנו אם הסרטון גרם צער למי מלקוחותינו"
החודש שעבר, שהיה עמוס בקמפיינים, חיזק את הצורך לבלוט ברשת, למרות שבאופן יחסי השיח בה היה דל • הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית הובילה את מדד הפרסומות המדוברות, ואינטראקציות היו גם למהלך של פרטנר TV • ומי המצטיינים?
לוי, שנמצא בחופשה בתקופה האחרונה, הודיע היום רשמית על התפטרותו למנכ"ל חדשות 13, ישראל טוויטו • לוי נמנה עם עיתונאי החברה מזה כעשור, ופרט לתפקידו ככתב בצפון, הוא משמש גם ככתב לענייני סביבה
ניסיון ההתאבדות של משי-זהב הביא אתמול להתלבטויות והתייעצויות בקשת סביב הסוגיה האם לשדר את התוכנית למרות ניסיון ההתאבדות, שבסופן הוחלט לשדר את התוכנית כמתוכנן
ענף הפרסום מוריד השבוע את הרגל מהגז, ורוב הפרסומות שעלו הן "קטנות" יחסית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בראש הדירוג הפרסומת לקפה טורקי עלית, ואילו טאצ' עם אילנית לוי ואלירז שדה היא המושקעת ביותר
המהלך שהובילה אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נגד הקמפיין של עדיקה, והתגובה של המותג כלפיה, מלמדים שיעור חשוב על פרסום אופנה בעידן הדיגיטל • איך עושים את זה נכון, וכיצד לגבש אמירה חברתית אותנטית? המומחים בענף מנתחים
התעשייה האווירית איננה נתפסת בדרך-כלל כארגון שאמון על פרסום, אבל המלחמה על כוח-האדם האיכותי והצורך לקרוץ לחברות התעופה בעת משבר הולידו לאחרונה קמפיין לא שגרתי לחברה, בכיכובו של הראל סקעת
פייבוקס, הפלטפורמה הפיננסית המשותפת של דיסקונט ושופרסל, מנהלת מכרז על תקציב פרסום בהיקף של כ-10 מיליון שקל לשנה, בו מתמודדים משרדי הפרסום יהושע TBWA, ליאו ברנט וענבר-מרחב G • במקביל נכנס להילוך מעשי גם מכרז הפרסום של בנק דיסקונט, בו מתמודדים אותם שלושה משרדים
על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי
לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל
הפרסומות של 9 מיליון לסוכן הביטוח שוקה אתגרו גם את עולם הפרסום וגם את עולם המשפט, כששאלו מהם גבולות הסאטירה ועד כמה מותר להגחיך כדי למכור
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13