בחודשים ינואר-פברואר נמסרו בישראל 38,638 כלי רכב חדשים ■ בענף מדווחים על רשימות המתנה ארוכות לדגמי מפתח ■ את רשימת המותגים ממשיכה להוביל יונדאי
היום הודיעה החברה כי היא מתחילה בשיווקו של גרסה חדשה של הפורד פיאסטה המצויד במנוע בנפח 1.25L, עם תיבת הילוכים ידנית, במחיר של 75 אלף שקל בלבד
"השגנו את מרבית מטרותינו למרות כמה אתגרים", אמר סמנכ"ל הכספים של פורד, לואיס בות'. "ראינו שהסביבה מדרדרת. אירופה מאתגרת ותשאר כך כמה זמן"
מנוע חדש וחזק ותיבת הילוכים מתקדמת, מעניקים לגירסת הבסיס החדשה דחיפה תחרותית
בשנה שעברה היו אלה ה"שברולט וולט" וה"ניסאן ליף" שפרצו את הדרך ושינו את התפיסה המסורתית לגבי שוק כלי הרכב. ומה צפוי השנה?
עליית המחיר הממוצעת אצל הקוריאנים ורוב היפנים נעה סביב כ-2,500 שקל ■ בשני מקרים בודדים - אופל אסטרה והונדה סיביק - נרשמה דווקא ירידת מחירים
2011 הייתה השנה הטובה ביותר בתעשיית הרכב האמריקנית מאז 2008 ■ מכירותיה של קרייזלר זינקו ב-26%, כמו גם של פולקסווגן ■ ג'נרל מוטורס דיווחה על עלייה של 14%, פורד 17%, ניסן 15%
מאזדה 3 תעלה 123 אלף ש' ■ המונדיאו לציים תגיע עם מנוע טורבו חדש בהספק 203 כ"ס ב-161 אלף ■ החברה הותירה ללא שינוי את מחיר המאזדה 2 ואת מחיר הפורד פיאסטה
2012 מסתמנת כשנה מעניינת מאוד מבחינת דגמי רכב חדשים בישראל ■ מה מתכננות לנו פורשה, סובארו, מאזדה, פורד, הסיניות והכל השאר? ניתוח מיוחד של דובי בן גדליהו ■ צפו: המכוניות החדשות - גלריה
הסיבה: התחזקות הין והדולר ■ דלק רכב: ההתיקרות תכלול גם את המותג מאזדה וגם את המותג פורד
אולם התצוגה הראשי של פורד עובר לרחוב המסגר בצמוד לאולם של ב.מ.וו, במקום אולם התצוגה של קיה שעובר לבית טלקאר החדש באותו רחוב
ניתוח "גלובס": כשגיל אגמון הפך ממנכ"ל דלק רכב המצליחה לבעל השליטה, השוק היה אופטימי והבנקים עמדו בתור כדי לממן את המהלך ■ אבל מאז תנאי השוק השתנו, הין היפני מכה ללא רחם, והחברה איבדה את הבכורה בשוק הרכב הישראלי
תג המחיר של דודג' ג'רני המחודש מוציא אותו מהתחרות על פלח המשפחות הגדולות של ציי הרכב - שהם הלקוח הגדול ביותר של מיניוואנים בישראל ■ מנגד, רמת האבזור התקנית הנדיבה שלו והשדרוג המקיף של תא הנוסעים
שמן סיליקון בנעלי הספורט, השכרת רכב לפי שעה וקורס חינמי אונליין בבינה מלאכותית
שחיקה מואצת במחירונים מקרבת את רכבי הכביש-שטח גם למי שלא נולד עם הגה מזהב ■ לנדרובר דיסקברי 3 מודל 2005 ב-162 אלף שקלים ■ פורשה קאיין ב-195 אלף שקלים
על הכביש היא מרגישה כמעט כמו מכונית גרמנית מהדור האחרון ■ ההבדל הוא בעיקר בספיגת הזעזועים שנוטה לכיוון נוקשה, אך עדיין היא יותר אירופית בהשוואה ליריבותיה מהמזרח
אילון מאסקג'יפיםג'נרל מוטורסדוחות כספייםטסלהיצרניות רכבמבחן דרכיםמכונית חשמליתרכב אוטונומירכב חדש