פרסום

כתבות אחרונות

 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers

P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן

החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי • חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף

לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון

לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע • 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
ערן יעקב / צילום: שלומי יוסף

רשות המסים לא תגבה מע"מ על העמדת שטחי פרסום לגוגל

בתום מחלוקת ארוכת שנים קיבלה הרשות את בקשתה של קבוצת תקשורת גדולה להטיל עליה מע"מ אפס על העמדת שטחי פרסום לגוגל • הסירוב המקורי הגיע מכיוון שגוגל פועלת מישראל ולכן אינה נחשבת ל"תושב חוץ" הפטורה ממע"מ

אלה לוי-וינריב 10.05.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים

בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן • ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! • מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? • ניתוח

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2018

ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח

לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2018
משרד פרסום / צילום: שאטרסטוק

בני מנשה ואבי מורגנשטרן הקימו משרד פרסום המתמחה בצעירים

המשרד ייקרא "fresh" וינוהל על ידי רביד מזור, עד לאחרונה סמנכ"לית המדיה של זרמון גרופ ■ מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות ומורגנשטרן הוא בעלי חברה המתחמה במסחור מוצרים ■ באחרונה פנו השניים ליוטיוברים מובילים במטרה ליצור עמם שיתוף פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall

המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר

פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2018
גביע העולם בגמר המונדיאל לשנת 2018 / צילום: מוחמד המד, רויטרס

טרגט ספיריט מתחילה בשיווק זמן האוויר של המונדיאל ב"כאן"

ההכנסות מהחסויות גבוהות ב-30% מהכנסות החסויות בשידורי המונדיאל בעבר ■ בשונה מחסויות, שבהן יכלו להשתלב חברות מסחריות, זמן הפרסום שישודר בטלוויזיה מוגבל לחברות ממשלתיות או למלכ"רים ■ התאגיד ישדר את חלק הארי של המשחקים - 46 מתוך 64

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2018
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך

ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי

צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2018
נתב"ג / צילום: שאטרסטוק

חברת הפרסום ברעם זכתה במכרז רשות שדות התעופה

ברעם, שהחזיקה בזיכיון הפרסום וויתרה עליו, זכתה במכרז ותחזיק בזכויות הפרסום בשדות התעופה למשך 7 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2018
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים

על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2017
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים

אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום

יעל בן ישראל 30.12.2017
עישון סיגריה / צלם: רויטרס

נלחמים בעישון: אושר החוק לאיסור פרסום מוצרי טבק וסיגריות

החוק מפרט שורה של הגבלות הנוגעות לפרסום ושיווק מוצרי עישון - ובין היתר אוסר על פרסום באינטרנט, פרסום סמוי, פרסום ישיר ועקיף ■ המפרים צפויים לקנסות כבדים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.12.2017
תאגיד השידור כאן לוגו

מתחממים על הקווים: "כאן" החל לשווק את חסויות המונדיאל

השאיפה היא ל"מסך נקי" ולא להעמיס חסויות קטנות ■ בחברות המדיה חוגגים: "המונדיאל הוא הזדמנות חריגה. מפרסמים שרוצים קהל גברי כמעט לא יכולים למצוא אותו בערוצים מנוטרים"

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2017
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
דיוטי פרי ג`יימס ריצ`רדסון נתב``ג / צילום:  תמר מצפי
לפני כולם

אף חברה לא נגשה למכרז זיכיון הפרסום של רש"ת

במכרז נכללו תנאים בעייתיים שמגבילים את אפשרויות הפרסום בחודשי השיא: רש"ת תפרסם בקרוב מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2017

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 39