פרסום

כתבות אחרונות

 
הפרסומת של האניבוק

תחילתה של מגמה? האניבוק הישראלית עולה בקמפיין טלוויזיה בארה"ב

חברת הפינטק HoneyBook, שפיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעצמאים ועסקים קטנים, יוצאת השבוע לראשונה בקמפיין מותגי נרחב בהשקעה של כמה מיליוני דולרים • את המהלך מוביל משרד הפרסום האמריקאי Performance Art, שהקשר עמו נוצר בעזרת מקאן טק הישראלי שגם היה שותף בגיבוש האסטרטגיה

גלית חתן 28.03.2023
מיתוג שיצר Midjourney בתגובה להגדרה Brazilian coffee with caramel flavor that royalty family likes

מיתוג חדש בפחות מיממה: מה הבינה המלאכותית באמת יכולה להציע

יצירת קמפיינים ותהליכי מיתוג אורכת לרוב שבועות וחודשים, אבל השבוע הוצג בישראל מהלך ראשון שהכנתו נמשכה שעות ספורות באמצעות שימוש בכלי AI • אנשי הענף, שחלקם חוששים לעתידם, תוהים היכן המקוריות, איך נכון לנהל את התהליך ומה זו בכלל יצירתיות

שירה ספיר 16.03.2023
גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה. האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? / צילום: Unsplash, Alexander Sergienko

האם יש דבר כזה שיווק נשי? מנהלות בכירות מנסות לענות על השאלה

גברים ונשים רואים את המציאות בצורה שונה, אך האם הדבר בא לידי ביטוי במהלכי שיווק, או שיש לכך קשר לסוג המוצר שאותו מקדמים? • סמנכ"ליות שיווק בחברות מובילות בישראל מנתחות את הסוגיה ומציגות דוגמאות מישראל ומהעולם

שירה ספיר 08.03.2023
פרסומת של Immutable למשחק guild of guardians בשיתוף עם ליגת esports / צילום: מאתר guild of guardians

אל תגיד לי מי אתה: כך מייצרים פרסום ממוקד בעולם הקריפטו שמקדש אנונימיות

משקיעים, סוחרים, גיימרים, מפתחי תוכנה וחובבי אמנות דיגיטלית הם קהל יעד מבוקש לא רק עבור חברות בלוקצ'יין, אלא גם עבור מותגים כמו דיסני, סטארבקס או נייקי • ב־Addressable הישראלית פיתחו מערכת ביג דאטה ליצירת קמפיינים אפקטיביים עבורם, בלי לפלוש לפרטיות

גלית חתן 23.02.2023
ריאן ריינולדס מדגים את הוראות הפרסום שנתן ל־chatGPT / צילום: צילום מסך מטוויטר

הדילמה של ענף הפרסום: מה קורה כשהבינה המלאכותית מתחילה להחליף עובדים

בענף סבורים כי אנשי "העבודות השחורות" יאבדו את משרתם, בעוד שבתחום הקריאייטיב ישתפרו הביצועים באמצעות פינג-פונג עם המכונה • "מה שלוקח היום חודשים, יוכל לעבוד תוך 150 שניות בעוד שלוש־ארבע שנים" • מהפכת הבינה המלאכותית

גלית חתן 28.01.2023
מימין לשמאל:  אורי עיני, רמי שלמור, גדעון עמיחי וערן גפן / צילום: א. שיימן

איך הבינה המלאכותית תשפיע על ענף הפרסום?

מפגש נוסטלגי נערך במשרדי ברוקנר יער לוי בתל אביב, בו השתתפו כ־200 מיוצאי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, שנרכש לפני 12 שנה על ידי תאגיד הפרסום Y&R • רמי שלמור: "אני מאמין שהתחרות תתפוס נתיבים חדשים. זו תקופת ביניים, והענף ימצא את הכיוון האמיתי והנכון לו" • אירועים ומינויים

גלית חתן ושירה ספיר 17.01.2023
אמיר אריאלי, אורי לברון, דנה קול, גלי ארנון בפאנל / צילום: באדיבות Fiverr

מה מחכה לעולם הפרסום ב-2023?

בחברת Fiverr ערכו מפגש פתוח לאנשי ענף הפרסום, בו דנו בשינויים שעובר התחום • "כיום המשפיענים הם אנשים שצמחו בקהילות וברשתות, ולא המגה-טאלנטים שראינו בעבר. תם העידן שבו מותגים מכתיבים מסרים לצרכן", אמרה גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק בפייבר • אירועים ומינויים

גלית חתן 12.01.2023
בקרוב נראה גל של משקפי AR ו־VR עם הרבה יותר תוכן / צילום: Shutterstock

המגמות החשובות שעולם השיווק והפרסום צריך להכיר ולהפנים ב-2023

חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון

משה רדמן 08.01.2023
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9

להזדהות עם המסר: כך הפכו הפרסומות של שופרסל וביטוח 9 לאהובות ביותר

הצופים מתחברים להומור שמייצרים אירנה ולאב המאותגר טכנולוגית, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מחוץ לדירוג נותרת הפרסומת של מאזדה, שלוקחת על עצמה את התפקיד של גופים ציבוריים, ויוצאת נגד האלימות בדרכים

גלית חתן 29.12.2022
שגיא ברגמן, מנכ''ל ומייסד משותף של All•in / צילום: נוי עינב

מקשיבים לשטח: חברת הפודקאסטים All●in מקימה מערכת טרגוט למפרסמים

חברת All•in של מייסדי משרד הפרסום דאון דה פילד מודיעה על השקת מערכת טרגוט למפרסמים החל מהרבעון הראשון של 2023 • המערכת תאפשר פרסום בפודקאסטים לפי פילוחים של גיל, אזורים בארץ ותחומי עניין, ותציע כלי מדידה שיאפשרו לדייק את ה־ROI מהקמפיין

גלית חתן 25.12.2022
תמונה שDALL-E יצר מתוך ההגדרה Artificial intelligence and an artist draw together with an galaxy in the background, in a Baroque style / צילום: DALL-E

מקצועות השיווק והפרסום עומדים להשתנות מהיסוד, ומי שלא ייערך - ייעלם

בעוד שנים ספורות, איש הקרייאיטיב הטוב ביותר לא יהיה האדם הכי מצחיק שמכיר את כל הפרסומות ששודרו אי-פעם, אלא דווקא זה שיהיה בקיא בתאטרון, בהיסטוריה או בזואולוגיה • למה? כי את החיבור בין תחומים כל-כך שונים לכאורה הבינה המלאכותית לא תדע לעשות, והוא כן

משה רדמן 11.12.2022
שחקני גרמניה במחאה לפני המשחק מול יפן. הספונסרית מאז 2008 ביטלה את ההסכם עם הנבחרת / צילום: Associated Press, Matthias Schrader

אין דבר כזה פרסום רע? חברות מעדיפות להצניע את הקשר למונדיאל בקטאר

לוותר על חשיפה אפשרית ל־5 מיליארד איש? פעם זה היה בלתי נתפס • אבל על רקע מודעות ומחאות בעולם, לא כל נותני החסות ששים להיות מקושרים להפרת זכויות אדם ורדיפת הקהילה הלהט"בית בקטאר • לספונסריות הגדולות של פיפ"א זה קצת פחות מפריע

טל וולק 26.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"

גלית חתן 14.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

תנובה היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי האפי

חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים

גלית חתן 13.11.2022
פרופ' רון שחר / צילום: אלדד רפאלי

פרופסור מרייכמן בחן מאות פרסומות, ויש לו מסקנה אחת ברורה

ההנחה המקובלת בעולם הפרסום שסיפור טוב הופך פרסומת לאפקטיבית, מבוססת בעיקר על אינטואיטיביות וניסיון. מחקר חדש מוכיח זאת כעת גם מדעית • פרופ' רון שחר מאוניברסיטת רייכמן בחן מאות פרסומות מארה"ב, ומשוכנע שהתובנות העולות מהן נכונות גם בישראל • "קונפליקט זה משהו גלובלי, צריך רק לדעת לספר אותו. לדעתי זו מיומנות שתיצבר בחמש השנים הקרובות"

גלית חתן 11.11.2022
עד כה נאלצו עסקים קטנים ובינוניים הפועלים מישראל לרכוש פרסומות באמצעות מערכת בינלאומית / צילום: Shutterstock, Tada Images
אמזון | בלעדי

אחרי שנכשלה בעבר, אמזון מנסה להקים שוב חטיבת פרסום בישראל

ענקית הקמעונאות המקוונת קיבלה החלטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות הפרסומית שלה בשווקים נבחרים ברחבי העולם, כולל ישראל • המהלך מתבצע דרך שותפים עסקיים, ובארץ תוביל אותו חברת Httpool • לפני כשלוש שנים ניסתה אמזון לבצע מהלך כניסה רחב יותר, שלא צלח

נבו טרבלסי 23.08.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 39