פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

זמנית: ביהמ"ש מנע את המשך מכרז הפרסום של תאגיד השידור

ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום

ענת ביין-לובוביץ' 28/06/2016

מאיומים למעשים: שפ"מ עתרה נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה

ענת ביין-לובוביץ' 23/06/2016
הגביע של יורו 2016 / צלם: רויטרס

צ'רלטון תשווק את זמן הפרסום במשחקי היורו שישודרו בערוץ 1

אפשרויות הפרסום בערוץ 1 מוגבלות, שכן גורמים מסחריים יכולים לפרסם בו רק חבילות חסות ■ צ'רלטון מתמחרת זמן פרסום קבוע מראש לכל משחק, ולא לפי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 06/06/2016
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור

נדחו שלבי הערבויות וההצעות במכרז הפרסום של תאגיד השידור

מועד הגשת מכתב הערבויות על סך 15 מיליון שקל - שאמור היה להיות מופקד עד היום והינו חלק מהותי ביכולת לקחת חלק במכרז - נדחה

ענת ביין-לובוביץ' 05/06/2016
ערוץ 1 | לפני כולם

מי יתמודדו במכרז הפרסום של תאגיד השידור החדש?

"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש

ענת ביין-לובוביץ' 24/05/2016
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
זניט מדיה | לפני כולם

מחריף הסכסוך: קשת השאירה לקוחות זניט מחוץ לפריים-טיים

זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' 22/05/2016
סטרדיי נייט לייב/ צילום מסך מיוטיוב

"סטרדיי נייט לייב" תקצץ את הפרסומות ב-30% בעונה הבאה

בנוסף, רשת NBC תגביל את השותפויות של התוכנית עם מפרסמים לצורך יצירת תוכן ממותג

אדוורטייזינג אייג' 26/04/2016
אילן טוביהו / צילום: דני כהן

רשת מינתה מבקר להתנהלות אילן טוביהו; מקפיאה ההתקשרות עמו

זאת בשל הפרסומים לפיהם כאשר טוביהו כיהן כמשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2, קיבלה לכאורה חברה שבבעלותו כספים מגורמי פרסום

לי-אור אברבך 12/04/2016
חסויות | לפני כולם

החסויות של ערוצי הספורט על הכוונת של מועצת הכבלים

בעקבות תלונות של הערוצים המסחריים, מועצת הכבלים והלוויין בודקת את החסויות בערוצי הספורט ■ גורם בטלוויזיה המסחרית: "תקציבי הפרסום שלהם מגיעים עד 100 מיליון שקל"

לי-אור אברבך 11/04/2016
לוגו כנס הטלוויזיה EFFCTV

"המאבק הוא לא בין מסכים, אלא בין תוכן שרוצים לראות לכזה שלא"

הפרסומאי גדעון עמיחי בכנס EffecTV: "תוכן טוב בדיגיטל יגיע לבמה המרכזית, לטלוויזיה"

ענת ביין-לובוביץ' 29/03/2016
אילן טוביהו / צילום: דני כהן

חברת המדיה של אילן טוביהו תשווק את זמן הפרסום בערוצי צ'רלטון

החברה, Tovyahu All Media, תציע גם חבילות פרסום ביורוקאפ ■ הפקדת הזכויות של שיווק זמן הפרסום בחברת מדיה עצמאית מהווה מהלך חריג

ענת ביין-לובוביץ' 08/03/2016
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22/02/2016
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21/02/2016
זניט מדיה | לפני כולם

לא מתחברים: פרטנר נקלעה למאבק בין זניט לזכייניות

לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18/02/2016
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

שירות גלובס 08/02/2016
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה

בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית

שירות גלובס 27/01/2016

   34567891011121314151617   

   נמצאו 359 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 23