פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הסופרבול מתקרב: 5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

ברשת CBS, שתשדר את המשחק, מדווחים כי מלאי הפרסום כמעט אזל

אדוורטייזינג אייג' 04.11.2015
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה לזכייניות: העבירו הנתונים על חברות המדיה

הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2015
דונלד טראמפ / צילום: בלומברג

CNN: מחיר פרסומת בעימות המפלגה הרפובליקנית - 200 אלף דולר

אפקט דונלד טראמפ: רשת CNN הכפילה פי 40 את מחירי הפרסום במשדר העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2015

החגים בפתח: האם זו ההזדמנות הגדולה של המפרסמים?

תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
קרן קלע

קרן קלע רכשה את ברייק הזהב ב"מאסטר שף" וב"אקס פקטור"

עפ"י ההערכה, הקרן השקיעה כ-900 אלף שקל על חבילות הפרסום בשתי זכייניות ערוץ 2, הכוללות גם פרסום בחצאי הגמר

לי-אור אברבך 31.08.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

סופרבול 50: מחיר הפרסום בטלוויזיה - כ-166 אלף דולר לשנייה

הטירוף השנתי של אמריקה מסרב להיעצר: ב-ESPN מדווחים כי לראשונה ייחצה רף ה-5 מיליון דולר לספוט של חצי דקה, לעומת 4.5 מיליון דולר במשחק הגמר האחרון של ה-NFL

מערכת גלובספורט 10.08.2015
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו | לפני כולם

רשת תחייב מפרסמים על הרייטינג המצטבר של תוכניות דרמה

זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
אבי צבי אבי ניר / צילום:  איל יצהר תמר מצפי

גורמים בערוץ 2: "2014 הייתה השנה הגרועה בתולדותינו"

2014 סימנה את הטלטלה הגדולה בשוק הטלוויזיה: בעלי המניות של זכייניות ערוץ 2 מזרימים מאות מיליוני שקלים ורושמים הפסדים, המפרסמים מחפשים מדיה זולה יותר, ומעל השוק מרחפת אי-ודאות כללית

לי-אור אברבך 27.04.2015

חברות רכש המדיה צופות: ביקושים גבוהים לפרסום בטלוויזיה בקיץ

חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2015
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015

קיפאון בפרסום בארה"ב: גידול של 0.7% ב-2014

הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף

אדוורטייזינג אייג' 22.03.2015
פסל האוסקר / צלם: רויטרס

כמה תעלה פרסומת בטקס האוסקר שישודר הלילה בארה"ב?

פרסומת טלוויזיה של 30 שניות במהלך שידור טקס האוסקר עולה השנה 2 מיליון דולר למפרסם, לעומת 1.76 מיליון דולר בשנה שעברה

פייננשל טיימס 22.02.2015
פסל האוסקר / צלם: רויטרס

המפרסמים בארה"ב ישלמו 2 מיליון דולר על פרסומת באוסקר

קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2015
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

הפרסומות ב"סופרבול היובל" צפויות להימכר ב-5 מ' ד' ל-30 שניות

"ספורטס ביזנס ג'ורנל" מפרסם כי רשת CBS בונה על שבירת שיאים חדשים במכירת פרסום לקראת משחק הגמר של ה-NFL ב-2016, שיהיה ה-50 בהיסטוריה

מערכת גלובספורט 08.02.2015

   456789101112131415161718   

   נמצאו 355 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 23