פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
בפרסומת של  מטא כלב רובוטי עזוב התאחד עם חבריו בעזרת ערכות הראש של מטא־וורס / צילום: צילום מסך

העתיד של עולם העסקים הגיע להפסקות הפרסומות של הסופרבול

הערב הכי נצפה בטלוויזיה האמריקאית, עם 100 מיליון צופים, תמיד משך מפרסמים שמשלמים מיליוני דולרים עבור 30 שניות מסך • אבל הסופרבול ה־56 כלל יותר מ־60 מפרסמים, והמוצרים היומיומיים כמו בירה וחטיפים הוחלפו בפרסומות על קריפטו, מטא-וורס וכלבים רובוטיים

וול סטריט ג'ורנל 15.02.2022
מיקרופון באולפני הרדיו של כאן / צילום: שלומי יוסף

המכרז החדש של התאגיד על שיווק זמן הפרסום בטלוויזיה וברדיו

הזוכה יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות בשמונה תחנות הרדיו של התאגיד והודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2022
מישל קרמרמן־דקל / צילום: רונן אקרמן
בלעדי

ברשות השנייה מכשירים: החסויות בטלוויזיה יעברו מתיחת פנים

משבר הקורונה הוביל את הרשות להגמיש את התקנות הנוגעות לשידור חסויות, מה שהביא לזינוק בהכנסות ערוצי הטלוויזיה • כעת שוקלים במועצת הרשות החדשה להפוך את המהלך הזמני לקבוע

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2022
מייק מאיירס בתפקד ד''ר איוול בפרסומת של GM / צילום: GM, יח''צ

החברות הישראליות והבכורה של הביטקוין: הפרסומות הבולטות של הסופרבול

כ-100 מיליון צופים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • תג המחיר לחצי דקת שידור שבר שיאים והגיע לעד 7 מיליון דולר • חברות הקריפטו מגיעות לראשונה (ואחת מהן אפילו מחלקת ביטקוין), שלוש חברות הייטק ישראליות מראות נוכחות, וכל הסלבס הגדולים בעולם כבר שם

פולי טובמן 13.02.2022
הקמפיין של גונג. ''לעטוף את הלקוח בכל מקום הוא קיים'' / צילום: צילום מסך

מה מרוויחות חברות ההייטק הישראליות מפרסום בסופרבול האמריקאי

אירוע הספורט הגדול בארה”ב מושך אליו חברות טכנולוגיה שאומנם לא משווקות לצרכן הסופי, אך מעוניינות להגיע למקבלי ההחלטות • במקום לשלם 6 מיליון דולר על פרסומת ארצית, רובן משקיעות בפרסום מפולח לפי אזורים, שגם מוזיל את המהלך וגם מייעל את האפקטיביות

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2022
צביקה נטר - מנכ''ל ומייסד שותף אינוביד / צילום: איל יצהר

אינוביד רוכשת חברה סקוטית ב-160 מיליון דולר; המניה עולה בוול סטריט

חברת הטכנולוגיה הישראלית הודיעה על רכישת TVSquared מסקוטלנד, העוסקת במדידה ואספקת תובנות למפרסמים בטלוויזיה • 100 מיליון דולר ישולמו במזומן והיתר במניות

שירי חביב-ולדהורן 07.02.2022
פלטפורמות הצפייה הקיימות בשוק / צילום: Reuters, Riccardo Milani
ניתוח

דיסני פלוס מול נטפליקס: לאן הולך שוק הטלוויזיה הישראלי הסוער?

ענקית הסטרימינג דיסני פלוס תיכנס לישראל בקיץ הקרוב, ככל הנראה באמצעות שיתוף-פעולה עם yes, ותצטרף לנטפליקס, אמזון פריים, אפל TV והשחקניות המקומיות • כיצד ישפיע ריבוי הפלטפורמות על שוק הפרסום ועל תעשיית התוכן המקומית, ומי עלול לא לשרוד את הצפת המסכים

 

 

 

גד פרץ וענת ביין-לובוביץ' 26.01.2022
שוק התקשורת / צילום: Shutterstock

הפרסום בטלוויזיה מת? התפכחות המפרסמים מדיגיטל מלמדת אחרת

למרות עליית המחירים הצפויה של רשת וקשת, הן עדיין מציעות מוצר פרסומי אפקטיבי ששווה כל שקל • אם בכלל, המחירים של הטלוויזיה עדיין זולים מדי ביחס לערך שהם מייצרים למפרסמים, בטח ובטח מול השקעת היתר שלהם בעשור האחרון בפתרונות דיגיטליים, שאולי נשמעים חדשניים, אך שהאפקטיביות שלהם מוגבלת מאוד בהשוואה

אסא שפירא 13.01.2022
ברק רגב, אבי ניר, עדי סופר תאני / צילום: באדיבות Google, רונן אקרמן, יונתן בלום

קשת ורשת מעלות את מחירי הפרסום שוב. והן לא לבד

בפעם השלישית בשלוש שנים, זכייניות הטלוויזיה מודיעות על התייקרות • לגלובס נודע כי קשת הודיעה כי תייקר את הפרסום בכ-3%-4% ביחס למחירי 2021; לרשת יש כוונה יומרנית אף יותר: עלייה של כ-7% • כל זאת, במקביל לזינוק של 30% במחירי הפרסום בגוגל ובפייסבוק • מה מאפשר את קפיצת המחירים, והאם זה צפוי להימשך גם בשנים הבאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2022
חסות של דיסקונט

כך עברו החסויות מתיחת פנים והפכו לעוד הפסקת פרסומות

כ-80% מהכנסות הערוצים המסחריים מפרסום מגיעים בשעות הפריים-טיים, אבל הגבלת הדקות של הרשות השנייה בולמת את החגיגה • הפתרון היצירתי: הגדלת מספר החסויות, שהפכו משקופית לסרטון של ממש • מי מפסיד מהמהלך, כיצד זה עובד בתאגיד השידור הציבורי, ואיך זה משפיע על הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2022

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23.12.2021
אולפן ערוץ 14 השבוע. סוג של החמצה / צילום: צילום מסך

המלכוד של ערוץ 14: גם אם נתוני הרייטינג יפורסמו, לא בטוח שהיקף הפרסום יגדל

שבועיים לתוך השידורים בבית החדש, בערוץ 14 רושמים כ-2% רייטינג בפריים טיים, וחבילות הפרסום נמכרות תמורת אלפי שקלים בלבד • בשלב הזה העמימות והעדר נתונים מוועדת המידרוג משרתים אותו, אך האם הוא יכול להמשיך להתקיים כך כלכלית לאורך זמן?

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2021
יפית גרינברג / צילום: איליה מלינקוב

אשת העסקים שידעה לזהות הזדמנויות, ולקחת אותן בשתי ידיים

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג הלכה לעולמה בגיל 70, והותירה אחריה אימפריה עסקית רבת זרועות • המעבר מעולם הפרינט לעולם הטלוויזיה, הקמת קבוצת תקשורת ורכישת שליש ממשרד הפרסום ענבר-מרחב G, המהפך שביצעה ברשת הספרים סטימצקי וההשקעה האחרונה ברשת גולף

מיכל רז-חיימוביץ' וענת ביין לובוביץ' 30.11.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: איל יצהר
בלעדי

משבר זמני? לפ"מ הפסיקה לפרסם בערוץ 20

בערוץ 20 רומזים כי העלאת המחיר היא תירוץ בלבד, וכי מאחורי ההקפאה מסתתרים מניעים זרים; ואילו בלפ"מ טוענים כי הערוץ העלה את מחירי הפרסום מבלי שעדכן את אותם ומבלי לנהל על כך דיון מסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
ברק בשמי טוקיו ליד סמל האולימפיאדה / צילום: Associated Press, Kyodo News

היעדר באזז ונתוני רייטינג השפיעו על מחירי הפרסום באולימפיאדה

ישנם סיכויים גדולים שהספורטאים הישראלים יזכו במדליות, אבל הקורונה והאצטדיונים הריקים מורידים מהתרגשות - וכתוצאה מכך, גם במחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2021
עופר חדד ותמיר סטיינמן במשדר צהריים מיוחד / צילום: צילום מסך חדשות 12

התותחים רועמים, הרייטינג בשמיים, והמפרסמים בטלוויזיה יורדים מהאוויר

את נתוני הרייטינג הגבוהים של הערוצים בימים אלה לא ניתן יהיה לתרגם להכנסות • מאז התברר שיש הרוגים ישראלים בהתקפות, הקמפיינים נעצרו, והמפרסמים דיללו את הנוכחות • כעת הם ממתינים לראות את ההתפתחויות ולהחליט

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 355 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 23