פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
חסימת פרסומות/ צילום:שאטרסטוק

מחקר: רוב המשתמשים בחוסמי פרסומות מוכנים להסיר אותם

זאת אם בעלי האתרים ינקטו בצעדים שיבטיחו כי סרטונים לא יתנגנו מאליהם וכי פרסומות לא יאטו את קצב הדפדוף

אדוורטייזינג אייג' 28.07.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016
אריה הזהב

שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?

השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו

גבי אטל, קאן 27.06.2016
רועי כפרי בפרסומת למיליקי מוס / צילום: צילום מסך

"השימוש ביוצרי רשת עוזר לנו להמציא את עצמנו מחדש"

יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
אדם שוב | לפני כולם

גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב

שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
הבורסה בת"א | לפני כולם

גרייט נבחרה למשרד הדיגיטל של הבורסה לני"ע בת"א

הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2016
זניט מדיה | לפני כולם

K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

ממדורת השבט לקהילות מובחנות - איך השתנה קהל היעד של ענף הפרסום?

צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם

שרה מאייר 09.05.2016
וואטסאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסומות בוואטסאפ: הזדמנות לענף הפרסום או צעד ללקוח מנוכר?

יש מי שרואים במתן אפשרות לגורמים מסחריים לשלוח פרסומות בוואטסאפ את הבשורה הגדולה שלה חיכו אנשי הדיגיטל ■ עם זאת, יש המזהירים מפגיעה נוספת בפרטיות הצרכנים ■ צחי מנצור, מנכ"ל UNION HEAD: "הטלפון הוא בית המקדש עבור הצרכן, ולכן אי-אפשר להציף אותו בפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2016
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב

"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"

כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"מכונת הכסף" - גרסת הבאנרים: האם הענף לקראת קריסה?

המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?

אדוורטייזינג אייג' 17.04.2016
אפליקציית הניו יורק טיימס / צילום: בלומברג

המו"לים בארה"ב נאבקים בסטארט-אפ החוסם פרסומות ומשבץ אחרות

מו"ליות של 1,200 עיתונים בארה"ב, בהן "ניו-יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט", דרשו מבעלי הדפדפן ברייב להפסיק את פעילותו, בנימוק שהיא "בלתי חוקית"

פיינשל טיימס 13.04.2016
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון

בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק

מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח

אדוורטייזינג אייג' 10.04.2016
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"

כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2016
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום

גידול של 14% בהכנסות מטומי; הרווח הנקי צנח בכ-26%

הרווח הנקי הסתכם בכ-7.2 מיליון דולר ■ תחום המובייל תרם בשנה החולפת 28.9% מכלל ההכנסות של מטומי והסתכם ב-78.2 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 21.03.2016

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 27