פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק

הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום

רועי גולדנברג 03.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
רדיו ללא הפסקה

רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM חתמו על הסכם פרסום בדיגיטל

חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה

לי-אור אברבך 15.02.2015

סוף לכאב הראש?

זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר

אורן בסון 12.02.2015

בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים

חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015
מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס

פובליסיס השלימה את רכישת Sapient ב-3 מיליארד דולר

תשלם על חברת הפרסום האמריקאית 3.7 מיליארד דולר

אדוורטייזינג אייג' 10.02.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי מתחזק בדיגיטל: מקים חברה-בת בתחום

החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2015

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

פרסום בסלולר: הישראלים בודקים את הסמארטפון 150 פעם ביום

מה יקרה לפרסום במובייל ב-2015, אילו טכנולוגיות יוטמעו באתרי התוכן, ואיך משפיעות אפל וגוגל על השוק?

גד פרץ 06.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014
חן ענבר / צילום: איל יצהר
G GROUP | לפני כולם

ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה

ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2014
מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס

קבוצת פובליסיס רוכשת חברה אמריקאית ב-3.7 מיליארד דולר

רוכשת את חברת הייעוץ Sapient כדי להתחזק בתחום הפרסום בדיגיטל

פייננשל טיימס 03.11.2014

אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה

עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2014

סנאפצ'אט מתחילה לעשות כסף: החלה לשלב פרסומות

הפרסומות יופיעו בפיד העדכונים האחרונים באפליקציית המסרים הנעלמים, ותהיה בחירה אם לצפות בהן או לא ■ באחרונה עלה שמה של יאהו כאחת המועמדות להשקיע בסנאפצ'אט לפי 10 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 19.10.2014
פייסבוק / צילום מסך

פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני

רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות

רועי גולדנברג 29.09.2014

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 27