ארבעת הבנקים הגדולים ויתרו השבוע על מקומם בהפסקת הפרסומות, ולמרות זאת הם מובילים את טבלת הזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לחברת החשמל, והמושקעת ביותר מבחינה כספית - לבית ההשקעות מיטב
בנק מזרחי טפחות שומר על המקום הראשון בדירוג הזכירות, שופרסל מובילה באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אבל האירוע הגדול ביותר של ענף הפרסום השבוע לא התרחש בהפסקת הפרסומות
המיקוד באסטרטגיית השירות האנושי של בנק מזרחי טפחות ממצב את הפרסומת שלו כזכורה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה כספית אינן מתברגות במדד: מפעל הפיס, פייבוקס וחברת החשמל
הפרסומת של yes, בכיכובה של נועה קירל, מתברגת במקום השני באהדה והרביעית בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • זו גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינה כספית • הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר שייכת לדיסקונט
דיסקונט עם הפרסומות הזכורות ביותר וביטוח 9 מוביל מבין האהודות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה למחצית הראשונה של 2023 • המשרד שרושם את הנוכחות הגבוהה ביותר - מקאן ת"א • סיכום מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע
הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק שני בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע
הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק ראשון בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע
הבחירה במקאן ת"א השתלמה למכבי מבחינת אהדה, אך הפרסומת החדשה עדיין לא רושמת זכירות גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדיסקונט, שרשם השבוע את ההשקעה השנייה בגודלה, עם 1.5 מיליון שקל
עפ"י ההערכות, שורש המחלוקת בין החברות נובע מכך שקשת שותפה במיזם הסטרימינג המתחרה ב-yes • וגם: מותג חקלאי ישראלי חדש • אירועים ומינויים
הפרסומת של קופת החולים עלתה בתחילת השבוע וזכתה מיד לחיבת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק לאומי, והמושקעת ביותר היא של בנק ONE ZERO, שעבר לעבוד עם משרד הפרסום פרסמן ברוך
פסטיבל "אריות קאן" נחשב לאוסקר של ענף הפרסום העולמי, ומדי שנה מתנקזות אליו אלפי עבודות • בכירי הקריאייטיב בארץ בוחרים את המהלכים החזקים ביותר בעיניהם מבין אלה שהוצגו השנה בתחרות
בחודשים האחרונים תופסים תאוצה פרסומות שנוצרו בעזרת AI • השבוע עלה לראשונה בטלוויזיה קמפיין שלם שצולם באמצעות בינה מלאכותית, השייך למכללה למינהל, בהשקעה של מיליוני שקלים
שבע מתוך עשר הפרסומות שנכנסו השבוע לדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עלו לאחרונה לאוויר ומופיעות בו לראשונה • מתוכן בולטות הפרסומות של הבנקים לאומי ודיסקונט, שכל אחד מהם השקיע יותר מ-2 מיליון שקל בנוכחות על המסך
הקרב על הלקוחות בין הגופים הפיננסיים מורגש היטב גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש הפרסומות המושקעות ביותר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום - סופר־פארם, יונדאי ו־FreeTV - כלל אינן מתברגות בדירוג
קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם
שתי חברות הסלולר מנסות למשוך צרכנים בעזרת פרזנטורים אהובים, אבל דווקא זו שמשקיעה פחות מצליחה יותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, שמוכיח שהדור הוותיק הוא כר בלתי נדלה לבדיחות
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהקמפייןשיווק