פרסומות

כתבות אחרונות

 
מחאת אוהדי הפועל ת''א על הסרת הפטיש והמגל מסמל הקבוצה / צילום: צילום מסך מאתר ספורט1

הגיע הזמן להפנים: מותגים שייכים לצרכנים, לא לחברות ולמנהלי שיווק

הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון

אלון וינפרס 12.06.2023
ליאת הר לב בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

מה הופך את הפרסומת של שופרסל לאהובה ביותר השבוע?

הפרסומת של שופרסל, קמעונאית המזון הגדולה בישראל, מובילה בפער משמעותי מבחינת אהדת הצופים, בזכות השימוש בדמותה של אירנה מ"ארץ נהדרת" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לויזה כאל, אך היא אינה מתברגת במדד

גלית חתן 08.06.2023
החייזר ברקוני בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

פרסומת המשכנתאות של דיסקונט הותירה את הרושם הגדול ביותר על הצופים

המלחמה בין הבנקים עדיין מתבטאת בנוכחות רציפה על המסך, אם כי חברות הסלולר הגדולות גנבו להן מעט את הפוקוס - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אודי כגן ממשיך לגרוף את אהדת הצופים בפרסומת לביטוח 9

גלית חתן ושירה ספיר 01.06.2023
דרור גנות וכפיר נח, מייסדי ADIO / צילום: נדב הולצמן

מאחורי הקלעים של הפרסומות בפודקאסטים ובספוטיפיי

כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי

גלית חתן 23.05.2023
מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין לאומי / צילום: צילום מסך

דיסקונט, מזרחי טפחות ולאומי השקיעו השבוע כ־4 מיליון שקל בפרסום

כמי שמרוויחים מהמצב הנוכחי במשק, הבנקים הגדולים נלחמים על כל לקוח גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ואילו מוצרי החלב נותרים מחוץ לתודעה למרות חג השבועות שמתקרב

גלית חתן 18.05.2023
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

בהפסקת הפרסומות לאומי מנצח את מזרחי טפחות, אבל זה רק הסיבוב הראשון

במקביל לעליית הריבית ולאינפלציה, גם הקרבות הפרסומיים והשיווקיים בין הבנקים עלו השבוע שלב, כפי שמשתקף בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קוקה-קולה מתברגת בדירוג בזכות שיתוף-הפעולה עם נועה קירל לקראת האירוויזיון

גלית חתן 11.05.2023
המאבק של הבנקים על נוטלי המשכנתאות עולה שלב / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

התחרות על המשכנתאות הפכה לזירת קרב בין לאומי ומזרחי טפחות

שוק המשכנתאות הרותח מוביל את הבנקים להשקת קמפיינים שליליים וחריגים: אחרי "העקיצה" של מזרחי טפחות לקמפיין של בנק לאומי, הגיעה תגובה אגרסיבית במיוחד • גם המתחרה דיסקונט צפויה לעלות השבוע בקמפיין חדש למשכנתאות, ולפחות כרגע הציבור נהנה מהתחרות

דרור מרמור וגלית חתן 09.05.2023
Free T.V.  קמפיין המושקע של השבוע

בכל הכוח: הפרסומת למיזם הסטרימינג החדש של קשת היא המושקעת ביותר השבוע

הקמפיין של מיזם FREETV קודם בערוצים 12, 13 ו־14 בהשקעה שנאמדת בכ־1.25 מיליון שקל - אך לא התברג בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שבע מהפרסומות שכן נכנסו השבוע שייכות לענף הפיננסים, והזכורה ביותר היא של בנק לאומי

גלית חתן 04.05.2023
קמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

הקרע בחברה הישראלית מטריד גם את המפרסמים, שמחפשים מסר מאחד

שופרסל ובנק הפועלים עלו בקמפיינים חברתיים, ולמרות הציניות שמעוררים מהלכים מסוג זה, נראה כי המסרים חלחלו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של טורנדו היא המושקעת ביותר השבוע, והבחירה בנעמי לבוב מתגלה כמשתלמת

גלית חתן 20.04.2023
קמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

הפגנות המחאה הובילו לצניחה בפרסום השבוע, אבל חג הפסח סייע לשיפור המצב

שלוש הפרסומות המושקעות ביותר השבוע שייכות לקניוני עופר, ג'יימס ריצ'רדסון ושופרסל, שבעזרת אירנה גם מובילה באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • החג שמתאפיין בסדר וניקיון מסייע גם לפתרונות האחסון של איקאה להתברג במדד

גלית חתן 30.03.2023
צילום מתוך קמפיין עצמי של ENVY

להצחיק את הסמנכ"ל: מסעות הפרסום של הסטארט־אפים עולים מדרגה

שוק פרסום ה־B2B הגלובלי מגלגל יותר מ־30 מיליארד דולר בשנה, והופך צפוף • הדוח השנתי של סוכנות ENVY הישראלית מציג את הכלים שעשויים לסייע לסטארט־אפים לבלוט בתוכו: מיקוד בלינקדאין וגוגל, יותר סרטוני וידאו הומוריסטיים ותקציב של חצי מיליון דולר לפחות

גלית חתן 28.03.2023
הפרסומת של האניבוק

תחילתה של מגמה? האניבוק הישראלית עולה בקמפיין טלוויזיה בארה"ב

חברת הפינטק HoneyBook, שפיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעצמאים ועסקים קטנים, יוצאת השבוע לראשונה בקמפיין מותגי נרחב בהשקעה של כמה מיליוני דולרים • את המהלך מוביל משרד הפרסום האמריקאי Performance Art, שהקשר עמו נוצר בעזרת מקאן טק הישראלי שגם היה שותף בגיבוש האסטרטגיה

גלית חתן 28.03.2023
תמונה ששוחזרה בגוטשטיין קרמיקה מתוך הפרסומת. ימים שבהם העולם נראה לי כמו חידה / צילום: באדיבות גוטשטיין קרמיקה

זאת הייתה אחת הפרסומות החושפניות בשנות ה-80. והיא לא יוצאת לי מהראש

רות עפרוני חוזרת לחנות הקרמיקה שצילקה אותה בילדותה עם פרסומת פרובוקטיבית במיוחד, כדי לבקש הסברים - ויוצאת עם געגוע לימים שבהם העולם נראה לה תעלומה אחת גדולה • קניתי

רות עפרוני 25.03.2023
קמפיין אורבניקה / צילום: צילום מסך

סטטיק, הומור וצבעוניות סוריאליסטית עזרו לאורבניקה לנצח את המתחרות הוותיקות

חברות האופנה עלו בקמפיינים לקראת האביב והפסח, אך רק אחת תפסה את תשומת-לב הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר והמושקעת ביותר, בעוד הבנק הבינלאומי ועידו רוזנבלום נותרים מחוץ לתודעה

גלית חתן 23.03.2023
שר התקשורת, שלמה קרעי, במסיבת העיתונאים, היום (ג') / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

קרעי מציג את התוכנית שלו למשרד התקשורת: התאגיד יורד מהפרק, בינתיים

שר התקשורת מעוניין להוביל מהלכים שקודמיו בתפקיד ניסו להתניע ללא הצלחה, ובהם סגירת הגופים הרגולטוריים הקיימים וחיוב השחקניות הבינלאומיות בהפקות מקור • קרעי: "נפחית למינימום את ההתערבות בתוכן, במודל העסקי, בסוג ההכנסות ובלוח השידורים"

נבו טרבלסי 21.03.2023
מרגול בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

בלי חרטוטים ועם הרבה ישירות, מרגול עוזרת לבנק לאומי להתברג בתודעה

הדומיננטיות הפיננסית בדירוג נמשכת כבר זמן רב, אולם השבוע מדובר בלא פחות משבעה בנקים וחברות ביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיתוף-הפעולה בין שני המותגים החזקים, שופרסל ואל על, מצליח להתברג בדירוג אך זוכה לאהדה נמוכה

גלית חתן 16.03.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 901 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 57