פרסומות

כתבות אחרונות

 
קמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

נבחרת המצחיקים של שופרסל הצליחה להשכיח את יוקר המחיה?

הפרסומת של קמעונאית המזון הגדולה בארץ התברגה למקום הראשון במדד האהובות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקביל, רותם סלע וברכה עדיין מככבות בראש הפרסומות הזכורות • דיסקונט בראש הטבלה, מזרחי טפחות בתחתית

גלית חתן ושירה ספיר 15.12.2022
רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

עם הומור ונוסטלגיה, הבנקים מנסים לגרום לנו לשכוח שהם מרוויחים כשהריבית עולה

קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות

גלית חתן 08.12.2022
רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

הגופים הפיננסיים מובילים את הפסקת הפרסומות, אך המסר של דיסקונט נחרט יותר

בבנק הרביעי בגודלו בישראל בחרו להעביר מסר למניעת אלימות נגד נשים, וזה השתלם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית "כאן BOX" ונועה קולר מביאות תוצאות לתאגיד השידור, וגם השבוע הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן

גלית חתן 01.12.2022
גורי אלפי בקמפיין חברת הביטוח מגדל / צילום: צילום מסך

המונדיאל משתלט על הפסקת הפרסומות, למרות שהוא משודר בערוץ אחר

טורניר הכדורגל בקטאר משפיע על השפה הפרסומית בקמפיינים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, והפרסומת המושקעת ביותר שייכת לקבוצת כלמוביל ומיצובישי, אך היא אינה מתברגת בדירוג

גלית חתן 24.11.2022
מרקו בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

החיבור בין מרקו מ"הלב" לעמוס תמם מוכיח את עצמו עבור בנק הפועלים

נוסטלגיה והומור הם קלף מנצח כשמדובר בפרסום לישראלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת לקבוצת הבנייה תדהר, אך היא אינה מצליחה להתברג בדירוג

גלית חתן 17.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"

גלית חתן 14.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

תנובה היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי האפי

חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים

גלית חתן 13.11.2022
פרופ' רון שחר / צילום: אלדד רפאלי

פרופסור מרייכמן בחן מאות פרסומות, ויש לו מסקנה אחת ברורה

ההנחה המקובלת בעולם הפרסום שסיפור טוב הופך פרסומת לאפקטיבית, מבוססת בעיקר על אינטואיטיביות וניסיון. מחקר חדש מוכיח זאת כעת גם מדעית • פרופ' רון שחר מאוניברסיטת רייכמן בחן מאות פרסומות מארה"ב, ומשוכנע שהתובנות העולות מהן נכונות גם בישראל • "קונפליקט זה משהו גלובלי, צריך רק לדעת לספר אותו. לדעתי זו מיומנות שתיצבר בחמש השנים הקרובות"

גלית חתן 11.11.2022
הטורטלים בקמפיין מאוחדת / צילום: צילום מסך

הצופים בוחרים בהומור: הטורטלים ואדיר מילר עושים את העבודה בשביל קופות החולים

הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר

גלית חתן 10.11.2022
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי

סטטיק מסלק את ג'ורדי מהבית, אבל שניהם יחד עושים את העבודה בשביל פרטנר

המסר בפרסומת החדשה של פרטנר אינו ברור, אך בזכות היותה מהוקצעת, צבעונית ושמחה היא מתברגת בראש מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של המתחרה פלאפון מדשדשת בתחתית הטבלה, ואילו פז מנסה למשוך תשומת-לב עם בובת פרווה צהובה

גלית חתן 03.11.2022
פרסומת של חברת מגאפון הרוסית עם דיפ פייק של ברוס וויליס / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

עם וגם בלי רשותם: "דיפ פייקים" של ידוענים מתחילים להופיע בפרסומות

תמונותיהם של אילון מאסק, טום קרוז, ליאונרדו דיקפריו, ברוס וויליס וכוכבים אחרים הופיעו בפרסומות ברחבי העולם, אבל הם לא השתתפו אפילו בדקת צילום אחת • הטכנולוגיה, שמאפשרת להטמיע דמויות מפורסמות על פנים של אחרים, הופכת ליותר פופולרית ומציבה בפני תעשיית הפרסום שאלות משפטיות ואתיות חדשות

The Wall Street Journal 29.10.2022
קמפיין הבחירות של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת / צילום: יח''צ

כשהבנקים לא נמצאים בהפסקת הפרסומות, קמפיין הבחירות מקבל את כל הבמה

תקופת החגים הובילה להיעלמותם של קמפיינים רבים מהמסך ואפשרה לקמפיינים אחרים להתברג פנימה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לפוקס, על אף שאינה מציעה קריאייטיב מקורי

גלית חתן 27.10.2022
נטפליקס / צילום: Shutterstock, Daniel Avram

ענקית הסטרימינג מקדימה את כניסתה לעולם הפרסום, והשוק נערך בהתאם

בעוד שבועיים תשלב נטפליקס לראשונה פרסומות בתכניה, כחלק ממגמה עולמית שצוברת תאוצה • עד כמה האסטרטגיה החדשה תאפשר לה להגדיל את ההכנסות בשנים הבאות?

גד פרץ 19.10.2022
נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס משיקה בנובמבר את המסלול כולל הפרסומות. כמה הוא יעלה?

מסלול הפרסומות של נטפליקס יושק ב-3 בנובמבר ומחירו יעמוד על 6.99 דולר • השירות יהיה זמין ב-12 מדינות בעולם, אך לא בישראל

שירות גלובס 13.10.2022
רותם סלע בפרסומת של דיסקונט / צילום: יח''צ

ההשקעה הפרסומית המשתלמת ביותר של השנה שייכת לבנק דיסקונט

הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובה של רותם סלע רושמת שיעור זכירות גבוה יותר מפי שניים מהממוצע החצי-שנתי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בניגוד לשנים קודמות, רשתות המזון מסתפקות בקמפיינים צנועים יחסית לקראת ראש השנה

גלית חתן 22.09.2022
מסך אייפון, עם בקשת אישור העברת נתונים לפייסבוק / צילום: Shutterstock, A.S.A.P creative

מה תעדיפו: לשלם יותר על אפליקציות או לקבל פרסומות ממוקדות אישית?

בשנה החולפת עלו מחירי האפליקציות והמשחקים באייפון ב־40%, בעקבות שינוי בהגדרות הפרטיות של אפל וביכולת לפרסם לגולשים • מי מרוויח מהשינוי הזה, מי המפסידים, ומה גוגל ופייסבוק יכולות לעשות בנידון

משה רדמן 18.09.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 901 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 57