פרסומות

כתבות אחרונות

 
רן דנקר בקמפיין סלקום / צילום: צילום מסך

סלקום מחפשת פתרון לפעילות הטלוויזיה ההפסדית ומקדמת אותה בהפסקת הפרסומות

חברת הסלולר סלקום ורן דנקר עדיין לא מתברגים בתודעת הצופים, בעוד קמפיין הבדידות שמוביל סטטיק עבור המתחרה פרטנר נכנס היישר למקום הראשון - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבנק הפועלים

גלית חתן 08/09/2022
מרקו ועמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפסקת הפרסומות עמוסה בשטיקים ידועים ומוכרים, אבל לפעמים זה עובד

המפגש בין עמוס תמם למרקו בענייני המשכנתה של בנק הפועלים מדבר בדיוק אל הדור שגדל על הסדרה "הלב" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למשרד הבריאות, שקורא לציבור להיפרד מהשתייה הממותקת

גלית חתן 01/09/2022
גל תורן בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

אחרי חודשיים של היעדרות, בנק לאומי פה - ובמקום הראשון

השיר הקליט של נונו והפרזנטור גל תורן דוחקים את הבנקים המתחרים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לפריגת, בעוד שקריאת משרד הבריאות לשתות רק מים נותרת מחוץ למדד, בינתיים

גלית חתן 25/08/2022
אורי לייזרוביץ' ונועה קולר בקמפיין דנונה של שטראוס / צילום: צילום מסך

דווקא השופטת הקשוחה אסטלה הופכת את הפרסומת של דנונה לאהובה ביותר

תוכניות הריאליטי בייק אוף ורוקדים עם כוכבים כבר מזמן לא באוויר, אך הצופים עדיין אוהבים את הקונדיטורית הרצינית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בלי כוכבי קופה ראשית אבל עם השקעה כספית גבוהה, בזק מתמקמת במרכז הטבלה

גלית חתן 18/08/2022
שלישיית מה קשור בקמפיין אלקטרה / צילום: צילום מסך

מותג המזגנים ויתר על פרזנטור מוכר, לעג לפרזנטורים האחרים - ונשאר בחוץ

בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד

גלית חתן 11/08/2022
קמפיין מקס / צילום: צילום מסך

בנקים, אשראי וביטוח: הענף הפיננסי משתלט על הפסקת הפרסומות

אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא

גלית חתן 04/08/2022
רן דנקר בקמפיין סלקום TV / צילום: צילום מסך
סלקום | בלעדי

מחפשת מנוע הכנסות: סלקום נכנסת לעולם הפרסום בסטרימינג

הפעילות הטלוויזיונית של חברות הסלולר מסבה להם הפסדים, אך גם מסייעת בגיוס לקוחות אינטרנט • האם בשלו התנאים לכך שהמגעים ביניהן יתחדשו?

גד פרץ 03/08/2022
נטפליקס מציגה: פרסום יכול להיות דבר נפלא / צילום: Shutterstock
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

חוששים מפרסומות בנטפליקס? מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה בטוח שזה יכול להיות דבר נפלא

בחודש אפריל האחרון הפתיעה נטפליקס והודיעה כי תשלב מודעות בתכנים שלה, בניגוד למיתוג הבסיסי שלה • מדובר בצעד חיובי עבורה, אבל גם עבור המשתמשים שלה • מדד המותגים 2022

גלובס 02/08/2022
נועה קירל בפרסומת של yes+ / צילום: יח''צ אוהד רומנו
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

החסויות הופכות לפרסומות לכל דבר, ועוד ארבעה טרנדים בולטים בתחום הפרסום

הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022

ענת ביין-לובוביץ' 01/08/2022
קמפיין מקדונלד'ס / צילום: צילום מסך

למרות ההשקעה הכספית הגדולה, קמפיין מקדונלד'ס לא נצרב בתודעה

חברת המזון המהיר משלמת את המחיר על כך שנעדרה מהמסך במשך שנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות לדיסקונט ולבנק טפחות מוכיחות עד כמה להתמדה יש יתרון

ענת ביין-לובוביץ' 28/07/2022
רותם סלע בפרסומת של דיסקונט / צילום: יח''צ
מדד המותגים

מרותם סלע ועד אסי כהן: שיטת הפרזנטורים לא עובדת

אינפלציית הפרזנטורים שוברת שיאים, אבל היא לא מסייעת למותגים להיות אהודים • הגיע הזמן לעשות מהלכים משמעותיים יותר ולהשפיע לטובה • מדד המותגים 2022

26/07/2022
קמפיין בנק הפועלים עם תמם ופיניש / צילום: צילום מסך

בנק הפועלים חוזר לאוויר, אבל עדיין מוקדם לשפוט את ביצועי הקמפיין במדד

הבנקים הגדולים מפגינים נוכחות אינטנסיבית על המסך, אך השפה הפרסומית של הפועלים עדיין נבלעת בסבך ההפקות הגרנדיוזיות וריבוי הפרזנטורים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הכספית של שופרסל לא מוכיחה את עצמה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 21/07/2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20/07/2022

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

גלובס 19/07/2022
הטורטלים (עלמה זק ואסי כהן) בקמפיין מאוחדת / צילום: צילום מסך

מאוחדת והטורטלים זוכים לאהדה, אבל את האפקטיביות תקבע המציאות בשטח

הטקסט השנון והמצחיק, תוך שמירה על הדמויות המוכרות והאהובות, הופכים את הפרסומת של קופת החולים לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בקטגוריית הפיננסים ממשיכים דווקא הבנקים הבינוניים ללחוץ על הגז

ענת ביין-לובוביץ' 14/07/2022
קמפיין מודיבודי / צילום: צילום מסך

800 איש שלחו הודעות תמיכה, והרשות השנייה הותירה את הקמפיין על המסכים

הפרסומת של מותג תחתוני המחזור "מודיבודי", שמציגה לראשונה את הדם בווסת בצבעו האמיתי - אדום, עוררה תגובות קיצוניות: לרשות השנייה הגיעו 70 תלונות וגם 800 פניות של נשים וארגוני נשים שהביעו תמיכה בשידורה של הפרסומת • "באיזון שבין אי הנוחות שמעוררת הפרסומת למודיבודי לחשיבות המסר כי המחזור הנשי הוא דבר טבעי, גובר המסר", הודיעה הרשות השנייה

ענת ביין-לובוביץ' 06/07/2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 900 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 57