סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
הם מעדיפים לקנות במזומן, ו-24% מהם אפילו לא מחזיקים כרטיס אשראי הם מאמינים ביכולותיהם הכלכליות, אך כמעט מחציתם מתקשים לחסוך ולמרות האמביציה ויצר ההרפתקנות שלהם, רק 11% משקיעים במניות
יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן
מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר
עפ"י סקרים שערכו סוכנויות הפרסום WPP ו-OMD, הצרכנים בארה"ב שינו בשבועות האחרונים את דפוסי הקנייה שלהם באופן כללי הם קונים פחות, בעיקר בגדים ומכוניות
השופטת דרורה פלפל: אמנם שינוי במשקל ללא שינוי באריזה יכול לגרום להטעיה צרכנית, אך קשה להוכיח כמה צרכנים רכשו את מוצרי הטונה מבלי לבדוק את פרטיהם המשתנים, ולכן קשה להוכיח את היקף התביעה הייצוגית
PwCהממונה על שוק ההוןחברות ביטוחחברות סלולרחוויית לקוחטלפונים חכמים (סמארטפונים)עמי ברנדרפי סמיתרשתות חברתיותתאגידים