רשת HBO שיתפה הלילה קדימון חדש ל"משחקי הכס 8", שכולל גם את תאריך הקרנת הבכורה של העונה הבאה
יו"ר המועצה, יפעת בן-חי-שגב: "אף שהערוץ הראשון הוא ערוץ ציבורי, ההפניה ב-yes למשדרי ערוץ 1 מהווה לכאורה פרסומת אסורה לכל דבר ועניין"
רשת היא מובילת המועמדויות בתחרות "פרומקס bda" עם 7 מועמדויות לשניים ממותגיה - "אקס פקטור" ו"משחקי השף" ■ ערוץ 10 אחריה עם 5 מועמדויות
ערוצים 2 ו-10 יידרשו לשדר כמות קדימונים זהה לתוכניות דרמה ותעודה כמו לתוכניות ריאליטי - וזאת עקב יוזמה של סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל
בערוץ קיבלו תלונות של צופים שטענו כי רוזנטל קיבל חשיפה בקדימונים ובתוכנית "המקור" ■ ערוץ 10: "החלטת רוזנטל להיכנס לחיים פוליטיים היא עניינו האישי"
פרומואים של yes, הוט, רשת וקשת העפילו לגמר תחרות הפרומואים העולמית
לבקשת נציב פניות הציבור ברשות השנייה, רשת הסירה מהפרומו ל"רוקדים עם כוכבים" את הקטע בו נראה כוכב הילדים כשהוא "נחטף" לטובת התוכנית
לא אחת הפרואים הופכים להיות הפעם הראשונה בה האדם העומד בלב התחקיר מגלה את עוצמת העיסוק בו; כתוצאה הוא יחל במאמצים לבלום את שידור התחקיר
עורכי מהדורת החדשות המובילה של ישראל רוצים לצאת בכל מחיר משדרות רוטשילד
בית המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב דחה תביעה שהוגשה כנגד זכיינית ערוץ 2 רשת
המועצה עורכת בירור לגבי קדימונים ששודרו בהוט ו-yes בערוץ המשדר את התוכנית בשידור חי
מועצת הכבלים והלוויין פתחה בהליך בירור מול ערוץ "נשיונל ג'יאוגרפיק WILD", לאחר שעוצמת הקול במהלך שידור קדימונים הייתה גבוהה מהקבוע בחוק ■ הקנס הצפוי - עד 200 אלף שקל
זאת אחרי כ-100 תלונות שהגיעו בנושא ■ שקופיות הפופ-אפ שקופצות במהלך השידורים הן כלי מרכזי של הזכייניות לקידום תוכניות ■ כעת מבקשים ברשות השנייה להגביל את המכסה שלהן
השחקן והזמר שחזר בתשובה פנה אתמול לזכיינית ערוץ 2 ודרש להוריד את שירו "אייכה" מהקדימון לסדרה "סימני שאלה" העוסקת בחוזרים בשאלה ■ רשת: "הסדרה מעוררת עניין רב"
השחקן והזמר שחזר בתשובה דורש להסיר את השיר "אייכה" המלווה את הקדימונים לדרמה "סימני שאלה" העוסקת בחזרה בשאלה - ולפרסם הבהרה כי השימוש בשיר נעשה שלא בהסכמתו
אמנון לוי וטלעד חויבו לשלם 150 אלף שקל בשל לשון הרע בפרומואים לתחקיר ב"שומר מסך" משנת 2004 ■ "הנתבעים ידעו כי לא בנוכל עסקינן, ולכן הרמיזות בפרומו חורגות מתחום הסביר"
הפרומו של רשת לתוכנית "צחוק מעבודה" והפרומו של HOT לסדרה "חצויה" זכו במדליית זהב, ואילו פרומו העירום של קשת לתוכנית "ארץ נהדרת" זכה במדליית כסף
מאז הורידו זכייניות ערוץ 2 את שידור הפרומואים הצולבים - הרייטינג של התוכניות בשתי הזכיינויות דווקא עלה ■ סקר פנימי של קשת: רוב הציבור מעדיף לראות פחות פרומואים על המסך
ל"גלובס" נודע כי הזכייניות לא הצליחו להגיע להבנות לגבי אורך שידור הקדימונים לתוכניות האחת של האחרת
זכייניות ערוץ 2 מחוייבות לשדר זו את הפרומואים של השנייה, אך בין קשת ורשת נתגלעה מחלוקת סביב אורך הקדימונים לשידורי האחרת שכל אחת מהן משדרת