אתר המכירות שמתמחה בעיקר בבגדים, תכשיטים ואקססוריז ומוכר מאד גם בישראל פרסם התנצלות מלווה בסמיילי עצוב עם דמעה: "פשוט אין לנו תירוץ להעדר הרגישות שלנו"
בתחילת מרץ, עם התפשטות מגפת הקורונה, הופסקו המשלוחים מאמזון ארה״ב ואירופה לישראל; לפני חודשיים הוחזרו המשלוחים בעלויות משלוח שהפכו את הקנייה לבלתי משתלמת • אולם גם כעת, כנראה שתידרשו לחפש בפינצטה מוצרים עם מחירי שילוח אטרקטיביים
בשופרסל מדווחים עלייה של 10% בצריכה הכללית, כולל בהזמנות באתר האינטרנט של הרשת אך לא מזהים חוסרים במוצרים מסוימים • גם בסופר פארם מרגיעים שלא צפוי מחסור במוצרים מסוימים ואף מייחסים לציבור הישראלי ניסיון בכך שהוא מבין שהחנויות יישארו פתוחות לרשותו
אחרי 30 שנה של ניהול, אריאל אפשטיין יעביר את המושכות לאחותו ויעבור לשמש כיו"ר החברה • המינוי מתרחש בתקופה שבה מצד המכירות של אלכוהול רשתות הקמעונאות מזנקות, אך הפעילות של הברים מושבתת
החברה הספרדית צפויה לסגור כ-1,200 חנויות קטנות שמהוות כ-5% מסך המכירות שלה • במקביל בחברה הציבורית רוצים להגדיל את נתח הפעילות באונליין מ-14% בשנה החולפת לרבע מהמכירות ב-2022
תקלת תקשורת באפליקציית הקניות אונליין של שופרסל גורמת ל"קשיים בביצוע פעולות" ו"איטיות רבה" • שופרסל: "מדובר בתקלה נקודתית והיא מטופלת"
נכון להיום המוצרים נמכרים באתר של קימברלי קלארק אך ורק בצורה של מארזים שכוללים מגוון מוצרים ומחיריהם נעים בין 135 שקלים ל-200 שקל, והם לא ניתנים להרכבה או לשינוי
באיקאה ישראל טוענים כי ספק חיצוני אחראי להזמנת מוצרי הרשת דרך האינטרנט • אך בדיקת "גלובס" מעלה כי האתר רשום על שם מנהלת בכירה באיקאה, בכתובת של מטה החברה • וגם: מדוע הופסקה פעילות האתר לפני כחודש?
החנויות הווירטואליות יופיעו בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של העסקים, ובסופו של דבר גם ביישומי המסרים מסנג'ר ו-וואטסאפ • צוקרברג: הלקוחות יוכלו לבדוק באמצעות מציאות מדומה דברים כמו משקפי שמש ואיפור או איך ריהוט ייראה בחדר שלהם
לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", חלה ב-eBay עלייה של 40% במספר המוכרים הישראלים באפריל לעומת מרץ • לפי הערכות, היקפי המכירות של הישראלים באתר ברבעון הראשון הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים • המדינות שלהן הישראלים מוכרים הכי הרבה: ארה"ב ובריטניה
החברה המרכזית למשקאות תעבור לגבות 30 שקל למשלוח, אך תמשיך להציע משלוח ללא עלות ברכישות מעל 250 שקל • במקביל, בחברה עברו להציע מוצרים במארזים קטנים יותר
שב"א, המפעילה את מערכת התשלומים בכרטיסי אשראי בישראל, מגלה כי הנתון הנמוך ביותר נרשם בסוף השבוע שבין ה-10 ל-11 באפריל, במהלכו ההוצאות עמדו על מחצית מההוצאות לעומת סוף השבוע ה"רגיל" האחרון שנרשם לפני פרוץ המשבר בישראל
הדוח, שחובר בבזק בינלאומי, פלאפון ו-yes, קובע כי אתרי האוכל הם המרוויחים הגדולים ממשבר הקורונה; המפסידים הגדולים הם אתרי הסחר הבינלאומיים; ו"המלכה" של תקופת הקורונה היא - איך לא - אפליקציית זום
בימים האחרונים הוסרו המוצרים שמכרה אלקטרה צריכה בחנויות שלה של ספקיות חיצוניות, ונותרו רק מוצרים שאלקטרה צריכה משווקת, מייצרת או מייבאת בעצמה
החברה הציגה צמיחה של 26%, וההכנסות שלה הסתכמו ב-75.5 מיליארד דולר • אמזון נחשבת לאחת המרוויחות הגדולות מהקורונה • המניה צונחת בכ-5% במסחר המאוחר
בעוד המסחר במרחב הציבורי מתקשה להתאושש למרות ההקלות, בתקופה זו נרשמה צמיחה של 250% בכמות העסקאות מרחוק • אם בתחילה היה זה המזון שכיכב, הרי שכעת ביגוד, הנעלה ואפילו שירותי קוסמטיקה זוכים לעדנה צרכנית • האם הרגלי האונליין יישארו גם ביום שאחרי?
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל