רכבת

כתבות אחרונות

 
חברת אמטרק Amtrak / צילום: רויטרס

החברה הזו מפסידה סכומי-עתק מזה 43 שנים ברציפות

חברת Amtrak בארה"ב לא מפסיקה להפסיד כספים - אך עדיין מקבלת מימון ממשלתי להמשך פעילות

שירות גלובס 05.08.2014
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

תחקיר "גלובס": המכרז המוזר והקרונות הבעייתיים של סימנס

בחודשים האחרונים המליצו 3 חברות ייעוץ לרכבת ישראל להיפטר מצי הקרונות החד-קומתיים עתירי התקלות של סימנס ■ בעקבות המידע הזה, "גלובס" חוזר אל מכרז הקרונות שבו זכתה סימנס, שהתנהל בתקופה שבה החברה הפעילה רשת שוחד עולמית, וחושף גילויים שמעוררים שאלות על כשרותו

משה ליכטמן 30.07.2014

רכבת ישראל משנה לחלוטין את הלו"ז ומוסיפה 49 רכבות

ממוצאי שבת ה-14 ביוני תגדיל רכבת ישראל ב-12% את מספר הרכבות הפעילות ■ לצפייה בלו"ז החדש - לחצו כאן

שירות גלובס 28.05.2014

האוצר מזהיר: הרכבת לאילת תעלה 50 מיליארד שקל

שר התחבורה כץ: אומדן עלות הפרויקט הוא 24.5 מיליארד שקל, "השאלה אם צריך וכדאי להקים רכבת כבר הוכרעה" ■ כץ ציין כי עד כה הוציאה המדינה 100 מיליון שקל על קידום הפרויקט

עמירם ברקת 26.05.2014

מבוי סתום: פרויקט הרכבת לאילת תקוע בין משרדי הממשלה

הליכי התכנון והאישור של מתקדמים במהירות, אבל הניסיונות למצוא דרכי מימון ומסגרת משפטית נקלעו למבוי סתום ■ במשרד התחבורה מבטיחים שהרכבת עומדת לצאת לדרך, בזמן שבמשרדים האחרים משוכנעים שהיא בדרך למגירה

עמירם ברקת 21.05.2014

כפר שמריהו: פסי הרכבת עוברים - מחירי הדירות לא זזים

גם באלפיון העליון לא מאמינים להבטחות ממשלה: פסי הרכבת ליד כפר שמריהו עומדים לזוז מזרחה, אבל המחירים של הנחלות הקרובות אליהם עדיין נמוכים בהרבה מבתי היישוב

שלומית צור 19.05.2014

"הכניסה והיציאה ממחוז ת"א בלתי אפשריות - חייבים רכבת"

מתכננת מחוז תל-אביב והמרכז ברשות מקרקעי ישראל: "המצב רק הולך ונעשה צפוף יותר. השקעה רצינית של כספים בתשתית רכבתית כבדה ובתשתית הסעת המונים היא בלתי נמנעת, ובמישור הזה אני עדיין לא רואה האצה"

אורי חודי 29.04.2014

צפו בתמונה: נפרצו מנהרות הרכבת בקו עכו-כרמיאל

המנהרות, באורך 4.6 ק"מ, נכרו על ידי שותפות של דניה סיבוס וחברת התשתיות הסינית ‏CCECC‏ שחפרה גם את מנהרות הכרמל ■ ההיקף הכספי של עבודות הכרייה נאמד ב-700 מיליון שקל

עמירם ברקת‏ 23.04.2014

רכבת חשמלית ראשונה נמסרה לרכבת ישראל

הרכבת החשמלית תאפשר יכולות משופרות בתחום המהירות, קיבולת המושבים ובטיחות הנסיעה

עמירם ברקת 30.03.2014

מנכ"ל הרכבת מציג: כך נחתוך המחירים בעשרות אחוזים

אנשי השנה בנדל"ן 2014 ■ בזמן שהממשלה מדברת הרבה ועושה מעט, רכבת ישראל הופכת מקום כמו קרית גת לשכונה קורצת במרחק חצי שעה מת"א וגם חתמה על הסכם ענק מול המדינה, להקמת 7 מיליון מ"ר בשטחי התחנות

מירב מורן 10.03.2014
הרכבת הקלה | לפני כולם

על מה הוציאה נת"ע 2.5 מיליארד ש' שקיבלה מכם?

משרדים מפוארים בעזריאלי ומערכת לנטרול עשן סיגרים הם רק חלק מהדוגמאות לנהנתנות ■ נת"ע: "מה שהיה - היסטוריה" ■ "גלובס" מציג את המספרים של הכישלון לאחר שדרש במשך חודשים את ההוצאות - וקיבל נתונים חלקיים

עמירם ברקת 17.02.2014

עומדים בפקקים? בעוד 5 שנים המצב יהיה הרבה יותר גרוע

"ישראל תצטרך להשקיע 250,000,000,000 שקל כדי שתהיה לה תחבורה ציבורית כמו בעולם המפותח" ■ תיאלצו לבזבז בפקקים שעה אחת נוספת מדי יום והפסד התוצר למשק יגדל ל-25 מיליארד ש' בשנה ■ מחדל התחבורה, כתבה ראשונה בסדרה

עמירם ברקת ואלי ציפורי 16.02.2014

2013: רבע מהישראלים השתמשו יותר בתחבורה הציבורית

הישראלים הגבירו השנה את השימוש בתחבורה ציבורית והגידול נרשם גם באוכלוסיות חזקות, כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה ■ אבי דגני: "המגמה מושפעת משיפור התחבורה, אך גם ממצב כלכלי"

מירב מורן 30.12.2013

פקק רכבות באיילון: תתכוננו לעומס אדיר בציר המרכזי

עתיד התחבורה הציבורית בישראל תלוי במערכת רכבות יעילה, שהלב שלה הוא המסילות לאורך נתיבי האיילון ■ אם הקטע הזה משותק - כל מערכת הרכבות הארצית משותקת

משה ליכטמן 23.12.2013
ירושלים | לפני כולם

תוכנית ראשונית לרכבת לעיר העתיקה בירושלים

משרד התחבורה ורכבת ישראל מקדמים תוכנית להארכת קו הרכבת המהיר לירושלים, באמצעות מנהרה תת-קרקעית ■ גורמי תכנון בירושלים מתנגדים מחשש כי הדבר יבוא על חשבון רשת קווי הרכבת הקלה

עמירם ברקת 21.10.2013

הלטאה ושר התחבורה

כה נוח להציג מתנגדים לפגיעה בסביבה כ"חובבי לטאות" מוזרים

אביב לביא 16.10.2013

   123456789101112131415   

   נמצאו 260 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 17