כך טוענים במשרד הכלכלה ובמועצה לצרכנות • צו סימון המחירים כולל בשלב זה 7 מוצרים, בהם משחות שיניים של קולגייט, 3 מוצרי דאודורנט לגברים של ספיד סטיק וג'ילט וכן דאודורנט נשים של דאב • משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות מסבירים כי מחירי מוצרי הטואלטיקה זולים ברשתות המזון ביחס למחירים ברשתות הפארם
תמורת הרכישה ישלם לוי 16 מיליון שקל, חלקם במזומן וחלקם בתשלום מבוסס מניות • הרשת, המתמקדת במכירת מוצרי טואלטיקה במחירי לואו קוסט, מונה כיום 9 סניפים פעילים, כאשר התוכנית היא להתרחב ל-40 סניפים תוך שנה וחצי
בדיון שנערך בוועדת הבריאות של הכנסת נמתחה ביקורת על הסחבת של משרד הבריאות בעניין התקנות ■ משרד הבריאות הודיע שהוא ירחיב את רשימת מדינות היבוא, לרבות דרום קוריאה
לאחר שרכש את מניות קופיקס, ממשיך רמי לוי להתמקד ברשתות הדיסקאונט וכעת נכנס לעולם הפארם ■ גוד פארם מונה כיום 9 סניפים, ומתאפיינת במחירים זולים משמעותית מהמתחרים
"גלובס" חושף את התוכניות האסטרטגיות של הקמעונאית הגדולה עבור רשת הדראגסטור שרכשה: הרחבת ההסכמים הקיימים מול קופות החולים הגדולות, הקמת עמדות טיפוח בסניפי דגל, כניסה לפעילות באונליין והרחבת היצע המזון
החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות
רשת הפארם מחפשת מיזמים שישלבו בין חוויית הקנייה בסניפים לאונליין, ישדרגו את בית המרקחת או יתאימו גווני איפור וצבעי שיער בתחום הקוסמטיקה ■ תשקיע עשרות מיליוני שקלים בסטארט-אפים ותיכנס לשותפות באקסלרטור כדי לבדוק מוצרים פוטנציאליים להשקעה
לפי החברה, מדובר בצעד שהוא חלק ממהלך כולל של הרשת לצמצום נוכחות של מותגי קוסמטיקה עממיים והחלפתם בעמדות רחבות יותר עבור מותגי היוקרה ■ סופר-פארם: לא מצמצמים את מספר העובדים, לדיילות תוצע עבודה חלופית ברשת במגוון תפקידים
רמי שביט, שהקבוצה בבעלותו תרוויח 40 מיליון שקל מהמכירה: "שופרסל יתנו פייט רציני לסופר פארם" ■ כפי שנחשף אמש לראשונה באתר "גלובס", השלמת העסקה התאפשרה לאחר שסוכם כי רמי לוי יחליף את הסניף של שופרסל בקניון עזריאלי בחיפה
סניפי הרשת החדשה, שתיקרא "סמארט פארם", צפויים לכלול רופא צמוד בבתי המרקחת, שיוכל לנפק מרשמי תרופות בזמן אמת כדי להגדיל את התנועה בסניפים ■ בנוסף ל-11 הסניפים שנרכשו משופרסל והמשביר, האחים צפויים לפתוח עוד 5 סניפים
כך עולה מבדיקה שביצעו משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות לקראת המיזוג בין שופרסל וניו-פארם ■ מבין רשתות הפארם, מחיריה של ניו-פארם לפי הבדיקה היו יקרים מאלה של סופר-פארם
אלי כהן בשיחה עם כתבים בוושינגטון: ישראל מתאפיינת בשוק ריכוזי ■ מותח ביקורת חריפה על בנק ישראל ■ על אהוד ברק: "בגילו המתקדם הוא צריך לכתוב ספר"
נחתמה העסקה למכירת 11 סניפי ניו-פארם והקמת רשת חדשה בשם "סמארט פארם" ■ האחים ניסנוב איציק ושרון שילמו עליהם 11 מיליון שקל - ושופרסל וניו-פארם נאלצו לוותר כל אחת על 2 מיליון שקל מהמחיר המקורי ■ מועדון 365 של המשביר יעבור לידי הרשת החדשה
בהצעתו החדשה למוכרות שופרסל וניו-פארם, דרש בנט קפלן גם לשנות את תנאי התשלום ■ לטענת מקורות בסביבתו, הוא הופתע לרעה מנתונים שלא נכללו בדוחות החברה ■ בסביבת המשביר שללו את הטענות והודיעו כי רק ההצעה הראשונית מחייבת, וכי יש כעת 4 הצעות על הפרק
הרשת החדשה תמנה 15 סניפים: 11 שנרכשו מהמשביר ו-4 נוספים ■ מה יקרה לשחקניות האחרות בשוק? ■ פרשנות: עוד סרט רע או האביר על ה"קולגייט" הלבן?
בעלי ניו-פארם בחרו בקפלן לרכישת 12 סניפים ■ קפלן, עד לאחרונה מבעלי גלובוס מקס, יקרא לרשת החדשה WePharm ■ האחים ניסנוב משכו את הצעתם לרכישת הסניפים
Beבג"ץהקורונה הכלכליתכפר השעשועיםסופר פארםקמעונאותקניוניםרגולציהרשתות שיווקשופרסל