שיווק

כתבות אחרונות

 
דרור בלומנטל, סמנכ''ל השיווק של BuyMe / צילום: איל יצהר

החברה שמנסה להפוך את הגיפט קארד ממתנה "קרה" לאישית יותר

בשנה האחרונה נקנו יותר מ–600 אלף מתנות דרך BUYME • דרור בלומנטל, סמנכ"ל השיווק של החברה, מספר על העלייה במימוש התווים, אילו קהלי יעד התפספסו עד היום, ומה הם אתגרי השיווק בתחום • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 02.03.2022
מאיה שלו–שרוני, סמנכ”לית א.ל.מ / צילום: איל יצהר

סמנכ"לית השיווק בא.ל.מ: "עדיין רוב הצרכנים מעדיפים לרכוש בחנויות"

ברשת א.ל.מ מכוונים את החצים ליצירת "רכישה דיגיטלית חמה" • מאיה שלו-שרוני, סמנכ”לית השיווק, מספרת כיצד החברה התמודדה עם משבר הקורונה, ומדוע הייתה היענות נמוכה לקמפיין שהשיקה • הזווית של סמנכ”לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 27.02.2022
מסעדת סאבלימושן / צילום: יוטיוב

טכנולוגיה רב חושית: סוד ההצלחה של המסעדות המובילות לא טמון רק באוכל

סאבלימושן שבספרד ואולטרהויולט שבסין הן שתי המסעדות היקרות בעולם, לפי דירוג מגזין Chef’s Pencil • מה שמייחד אותן אלו לא רק המנות האיכותיות, אלא שילוב אפקטים אודיו ויזואליים, מציאות מדומה ושלל המצאות טכנולוגיות נוספות • האם מדובר רק בשעשוע לעשירים?

אריאל פלג 26.02.2022
מתקנה החדש של Aleph Farms משתרע על פני 6,000 מ''ר בבניין Stratasys שברחובות / צילום: יובל גורן

חברת Aleph Farms מתרחבת לקראת שיווק בינלאומי של סטייק מינוט מתורבת

יצרנית הסטייקים המתורבתים הודיעה על השקת מתקן פיילוט ייצור בשטח המשתרע על פני למעלה מ-6000 מ"ר ברחובות, בהשקעה של 40 מיליון שקלים, שיאפשר לה להגדיל את פעילותה פי 6

שני אשכנזי 17.02.2022
שרון שפירא, סמנכ''ל השיווק של רשת BBB / צילום: איל יצהר

האיש שאחראי על השיווק של שלוש רשתות המבורגרים בו-זמנית

בתוך התחרות בשוק ההמבורגרים, סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB, שרון שפירא, מנסה לפגוע לכל חיך • כיצד מחלקים את העבודה בין BBB, מוזס ובורגרים, איזה מהלך היה בטוח שיצליח אך נכשל, וכיצד הם מנעו עליות מחירים? • הזווית של סמנכ"לי השיווק הבולטים במשק

מיכל רז־חיימוביץ' 17.02.2022
איילת ניצן, סמנכלית שיווק יד2 / צילום: איל יצהר

"חווינו שיא בטראפיק במודעות לדיור. הביקוש היה גבוה מההיצע, והמחירים עלו ב-7% ביחס לשנה קודמת"

איילת ניצן, סמנכ"לית השיווק של יד2, מספרת על האבולוציה הבלתי פוסקת בעולם הלוחות, על זיהוי טרנדים עליהם כדאי להמר, ובטוחה שההתפתחות הבאה בתחום תהיה קשורה לבוטים ול"דורון" שכבר מקבל הזמנות לדייטים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 09.02.2022
מתחם תערוכת ה־NRF / צילום: National Retail Federation

מה מותגים צריכים לדעת כדי להתמודד עם אתגרי העידן החדש

הקרב על האיקומרס עובר לשרשרת האספקה, הפרסום הדיגיטלי יתבסס על איסוף מידע עצמאי, המותגים עדיין לא מוכנים לפעילות במטאוורס והחנויות הפיזיות מתקשות להשתנות • ארבע תובנות מכנס הריטייל הגדול בעולם, ה-NRF, שנערך בחודש שעבר בניו יורק

משה רדמן 08.02.2022
דינה שובל / צילום: איל יצהר

דינה שובל היא מנהלת צעירה שהוקפצה לתפקיד מפתח בשטראוס בלי כל ניסיון. כך היא עשתה זאת

דינה שובל, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל בשטראוס, הוצנחה לתפקידה בלי כל ניסיון רלוונטי, במה שהיא עצמה מגדירה כמהלך חסר תקדים ולא טריוויאלי: "האמינו ביכולות שלי" • כדתייה ופמיניסטית עוד מבית הוריה בשיכון חב"ד בלוד, לא מפתיע שהיא פועלת לשוויון מגדרי ונלחמת בסטריאוטיפים

מיכל רז-חיימוביץ' 28.01.2022
הסוכריות של m&m / צילום: Shutterstock

חברת מארס משתמשת בפמיניזם כדי למכור עוד ממתקים

בימים האחרונים הודיעה יצרנית סוכריות M&M's הוותיקה על כוונתה לשפץ ולעצב מחדש את הדמויות על עטיפות הסוכריות • זה ממש לא פמיניזם, רק נראה כמו, יוצר רעש ברשת ובכך משיג פרסום חינם – אז מה רע?

ד"ר סיגל ברק-ברנדס 27.01.2022
סמנכלית שיווק אייס, יפעת טולדו / צילום: איל יצהר

יפעת טולדו מספרת איך הופכים "רשת של גברים" למשפחתית

אחת המשימות של יפעת טולדו, סמנכ"לית השיווק של קבוצת מולטי ריטייל גרופ, הייתה להפוך את המותג אייס לרשת משפחתית לשדרוג הבית - ולא רק מקום לגברים • איך היא עשתה את זה, וכיצד מחברים בין בני ה-65 לדור ה-Z • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 19.01.2022
פודקאסט / צילום: Shutterstock

הפודקאסט שיגלה לכם את כל עצות הלינקדאין שתמיד רציתם לדעת

הפודקאסט "Pipeline" של אדם גרדהדט עוסק באופן מפורט במרקטינג ובדרכים היעילות ביותר לקדם תוכן ברשת • ביקורת פודקאסטים 

שגיא ברגמן 15.01.2022
ארז טרופן, סמנכל שיווק מכוניות המזרח / צילום: איל יצהר

"היום אנשים קונים מתנה לעצמם": סמנכ"ל חברת מכוניות יוקרה בראיון

המשבר העולמי בייצור ובאספקת רכיבים אלקטרוניים לענף הרכב חייב את ארז טרופן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת רכבי היוקרה המזרח, לפעול אחרת • מהם היתרונות והחסרונות שהקורונה הביאה לענף, ולמה הוא לא מוטרד מהיבוא האישי • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 12.01.2022
מערכות היחסים בין צרכנים למותגים / איור: גיל ג'יבלי

מקבלים יותר מידע, נותנים יותר ערכים: המגמות המובילות של ענף השיווק ב-2022

מערכות היחסים בין צרכנים למותגים יעלו מדרגה בשנה הקרובה - אולם רק בתנאי שחברות יתנהלו באחריות עם הדאטה שהן צוברות על הלקוחות שלהן, וייקחו בחשבון גם את הצדדים הסביבתיים והחברתיים • כך עולה מסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.01.2022
בת אל ישי, סמנכלית שיווק ביופט חברה למזון לבעלי חיים / צילום: איל יצהר

סמנכ"לית השיווק של ביופט בטוחה שחיית המחמד היא מזמן חלק מהמשפחה

בת-אל ישי, סמנכ"לית השיווק של ביופט, שמשווקת מזון ומוצרים לחיות מחמד, סבורה כי אי-אפשר להפריד בין שירות לשיווק, וכי האחד משרת את השני ולהפך • בשיחה עם גלובס היא מתארת עתיד של מוצרי פרימיום ומערכות שמנתחות התנהגות צרכנים ומתאימות להם רכישות

מיכל רז-חיימוביץ' 05.01.2022
רחוב בן יהודה בירושלים. עד שנת 2025 יתווספו 20־30 אלף מ”ר של שטחי מסחר למרכז העיר / צילום: Shutterstock
שטחי מסחר | ניתוח

מאחורי הפוטנציאל הלא ממומש של "המשולש הירושלמי"

במרכז ירושלים קיימים מחוללי ביקוש רבים, והפעילות המסחרית בו מגוונת - אבל במקביל נעשים מהלכים המחלישים אותו • על העירייה לייצר אסטרטגיה שיווקית מעודכנת, שתסייע לסוחרים הוותיקים להתמודד עם התחרות המתעצמת, ובמקביל למשוך לאזור יותר צעירים

תמיר בן שחר 05.01.2022
קניות אונליין / איור: גיל ג'יבלי

לסדר את המדף הווירטואלי: כך מגדילים את המכירות המקוונות

נאמנות הלקוחות לסופרמרקטים באונליין גבוהה יותר מאשר לסניפים הפיזיים, אבל סף הסבלנות שלהם נמוך • איך מציגים מגוון רחב בלי לעייף קונים, כיצד יצרנים קטנים יכולים להשתחל לתוך הסל הקבוע, ואילו התאמות יש לעשות לעולם המובייל

מיכל רז-חיימוביץ' 04.01.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 485 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 31