בשבוע הבא עתיד לעלות על שלט הפרסום הענק של מגדלי עזריאלי בתל אביב קמפיין קצת אחר: 60 עסקים קטנים יציגו במשך ארבעה ימים קמפיינים קצרים שיסייעו להם לחשוף את פעילותם • וגם: אפליקציית החניה פנגו נכנסת לעולם הרכבים החשמליים • אירועים ומינויים
מופעי הראווה של שילוט החוצות לגיוס עובדים הולכים ונעלמים בחסות המשבר בענף • "יותר מדי חברות דאגו לאופן בו הן ייתפסו מבחוץ ויצאו עם קמפיינים הנוגעים לכיבוד העובדים. עכשיו הן מפנימות שזו לא הדרך" • הצצה לגלגול העדכני והבוגר של מיתוג המעסיק • מדד המותגים 2022
וגם: הבכיר מפולקסווגן שהגיע ל-ARBE, ממציא הסגווי מגיע לנוסטרומו וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
מגה מדיה רוכשת את חברת השילוט הדיגיטלי "טיימס סקוור ישראל", שבבעלות ewave nadlan ואיש הפרסום אבי עבדי • תקציב הפרסום של המותג יכין עובר למשרד הפרסום "הקרקס" שבבעלות הפרסומאי טל פרלמוטר • אירועים ומינויים
בבנק דיסקונט ספגו השבוע אש על הבחירה להחליף את הפרזנטורית שלהם בגבר בשלטי חוצות בחברה החרדית • הם לא לבד: הדילמה איך לפרסם בחברה החרדית בלי לפגוע בנשים משותפת למפרסמים רבים, אולם בשוק כבר התפתחו פתרונות יצירתיים יותר למניעת חיכוכים עם כל הצדדים • דיסקונט: "הבנק בחר באשה להובלת הקמפיין, וזו העדות הברורה ביותר לגישתו לנושא"
גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"
חמושות במזומנים מגיוסי ענק והנפקות נוצצות, הסתערו השנה חברות הטכנולוגיה הישראליות על שוק התעסוקה במטרה לגדול ומהר • מכאן קצרה הדרך לשילוט חוצות וקמפיינים בטלוויזיה • ברוכים הבאים לעולם המיתוג החם ביותר ב-2021: מיתוג המעסיק • הצצה למדד המותגים, שיפורסם ביום רביעי
כיצד קרה שדווקא המדיה הלא מתוחכמת של שילוט חוצות הפכה לטרנד חם בקמפיינים של חברות טכנולוגיה ישראליות? • בענף הייעוץ והפרסום מנסים להסביר: "בסוף, המטרה של כולם זה גיוס עובדים. השלטים מעבירים גם מסר באיזה סוג ארגון מדובר, איך החברה חושבת, מה הכוח שלה"
בשלט חוצות סמוך לנתיבי איילון נכתב "Monday I'm in love" בעקבות ההנפקה בוול סטריט • אבישי אברהמי, מייסד ומנכ"ל Wix, הוא משקיע פרטי במאנדיי ומחזיק ב-3.5% מהון המניות שלה
התחרות על הטאלנטים מול ענקיות הטכנולוגיה שלחה את הסטארט-אפ הזה לחפש דרך לא שגרתית לגייס כוח-אדם איכותי מחוץ לאינטרנט
השחתת שלטים, כמו הדרת נשים, פגיעה ותקיפת נשים, היא תופעה שיש לגנותה, להוקיעה בכל תוקף וכמובן לנקוט כל דרך לעצור, למצות את הדין עם העבריינים ולהענישם במלוא החומרה
זאת, לטענתה, בגין ביזיון החלטה של יו"ר ועדת הבחירות עוזי פוגלמן, לפיה אין לתלות תעמולת בחירות בשטחים המיועדים לציבור • הבוקר שלחה יש עתיד מכתב לחוצות זהב, בו כתבה כי אם החברה תעתור שוב נגד המפלגה, יש עתיד תדרוש שהחברה "תחשוף את סכומי העתק שהיא מרוויחה ממפלגות אחרות, נגדן היא נמנעת מלעתור"
השופט עוזי פוגלמן דחה את העתירה של חברת חוצות זהב נגד מפלגת יש עתיד, אך קבע כי על שילוט המוגדר כיום כשילוט ארעי - השלטים שנתלים על גבי גשרים, עמודים או מבנים - יחולו אותן הגבלות החלות על שילוט החוצות הקבוע
חברת חוצות זהב עתרה לוועדת הבחירות נגד מפלגת יש עתיד, בבקשה לחייב אותה להסיר שלטים זמניים מעל גבי גשרים ומתקנים ציבוריים ברחבי הארץ • טוענת כי הצבת השלטים מהווה הפרה של חוק הבחירות ודרכי תעמולה • יש עתיד: "דרישה דרקונית היכולה לאפיין משטרים חשוכים"
בענף שילוט החוצות יכולים להתנחם בימים אלה במהלכים של מספר עיריות גדולות, שקיבלו החלטה על הקלות לזכיינים
במסגרת הקמפיין - אותו מממן גורם מחו"ל שמתעקש להישאר אנונימי - עלו שלטי ענק עם תמונתו של רה"מ בליווי טקסט המהלל את הישגיו • חברת השילוט: לנתניהו לא היה קשר להפקת הקמפיין, ולא נמסר גם לאנשים מטעמו מי עומד מאחוריו
אף שחולון נחשבת לעיר מרכזית בגוש דן אף חברת שילוט לא ניגשה למכרז • מנכ"ל חוצות זהב: " העיריות יושבות על הגדר ולא מקבלות החלטות. זה עלול למוטט את הענף כולו והעיריות ימצאו את עצמן ללא זכיין וללא הכנסות כלל"
שלט ענק שתלה מאיר אדרי, מבעלי חברת השילוט אדרי 8, עם תמונותיהם של נתניהו וגנץ ביניהם הכיתוב הכיתוב "855,360 מובטלים", מעורר סערה • אדרי: "אני לא נגד ביבי ולא נגד גנץ, אני בעד המדינה וענף הפרסום שקורס, אף אחד לא מימן את הקמפיין"
וגם: ארגון נפש בנפש ואל על חתמו על הסכם לפיו תטיס חברת התעופה כ-1,000 עולים מארה"ב • השיחה
לפני כחודש התחלנו לשוב לשגרה, אולם שוק הפרסום מתקשה להתאושש, ובחברות שילוט החוצות קשה שבעתיים • לדברי גולן גבאי, מנכ"ל "חוצות זהב", היקף הפרסום בשילוט נמוך ב-40% ביחס לפרסום לזמן המקביל אשתקד, בעוד שבטלוויזיה נרשמה ירידה של "רק" 30%