קבוצת שסטוביץ

כתבות אחרונות

 
טונה / צילום: שאטרסטוק
דגים | בלעדי

שסטוביץ מייקרת את מוצרי הטונה בכ-10%

מותג הפרימיום "ריו מארה" צפוי להתייקר בכ-10% כך שהמחיר הנמוך ביותר לצרכן יעמוד על כ-17 שקל ליחידה • לטענת החברה, העלייה נובעת מהעלייה העולמית במחירי הטונה, מה שעשוי להשפיע גם על השחקניות האחרות שמייבאות טונה לישראל • לאחרונה עלה גם המחיר של מוצרי הנייר והבשר הקפוא

שני מוזס 10.06.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

רשות ההגבלים פתחה בבדיקה נגד יבואני הטואלטיקה

רשות ההגבלים העסקיים בודקת האם יוניליוור, שטסוביץ, דיפלומט ופרוקטר אנד גמבל חסמו תחרות במטרה לשמור על מחירים גבוהים, והאם הן פגעו בקיום יבוא מקביל

שני מוזס 14.05.2018

אלה המוצרים שתוצג ההשוואה שלהם ביחס למחירים בעולם

משרד הכלכלה פרסם את רשימת מוצרי הטואליטקה הראשונה שעליהם תחול חובה להציג את פערי המחירים בין ישראל למדינות שונות ■ בין המוצרים: משחות שיניים קולגייט ודאודורנטים של ספיד סטיק, ג'ילט ודאב ■ שסטוביץ: "הנתונים עליהם נסמך הצו רצופים כשלים ושגיאות"

שני מוזס ומיכל רז-חיימוביץ' 07.02.2018
מותג מזון וילי פוד / צילום: אימג' ארט

מנכ"ל שלישי לוילי-פוד בחצי שנה: מיכאל לובושיץ משסטוביץ

לובושיץ, שניהל בשסטוביץ את חטיבת הסחר והמכירות, ינהל את יבואנית המזון של האחים ויליגר החל מינואר הקרוב

שני מוזס 13.12.2017
שסטוביץ מגייסת את רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות

רק בריאות: הנשק של שסטוביץ במלחמה מול אסם ושטראוס

שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"

שני מוזס 07.11.2017
עדי עזרא מציג: נתונים, סילופים ושאר ירקות. איור: גיל ג'יבלי

אחרי הפסקת האספקה ליינות ביתן: ירידה בנתחי השוק של נטו

נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה

שני מוזס 09.08.2017
פסטה ברילה / צילום: וואלה NEWS

רעבים? אנחנו לא: "חרקים בפסטה ובלזניה של המותג ברילה"

בבקשה לתביעה ייצוגית נגד יבואנית פסטה ברילה נטען כי אריזות הקרטון של המותג שנמכרות ברשתות השיווק בישראל נגועות בחרקים מזה תקופה ארוכה ■ ברילה: "הפסטה משווקת בישראל ובעולם תוך הקפדה על איכות גבוהה"

וואלה! NEWS 07.08.2017
גיא אקרמן ושרון שסטוביץ / צילום: סיון פרג'

דור 3, יד 2: שרון שסטוביץ וגיא אקרמן השיקו מיזם אופנה מקוון

אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית

שני מוזס 23.05.2017
אלי כהן / צילום: תמר מצפי

שר הכלכלה ליבואני הטואלטיקה: למה המחירים כ"כ גבוהים?

יוניליוור, שסטוביץ ודיפלומט התבקשו לנמק בתוך חודש מדוע מחירי המוצרים שהן מייבאות גבוה בעשרות ולעתים מאות אחוזים לעומת מחיריהם במדינות אחרות

מיכל רז-חיימוביץ' 25.04.2017
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

מיהם 10 יבואני המזון הגדולים שהאוצר סימן כבעלי רווחיות חריגה?

כמה מהם בקושי ידועים לציבור, מסתתרים מאחורי חומת הפרטיות - אבל מפקיעים מחירים, רושמים רווחיות חריגה מאוד ואחראים לחלק נכבד מיוקר המחיה ■ מי יעצור את החגיגה של יבואני המזון, שמתנהלת על חשבוננו?

אלי ציפורי 18.10.2015
קולגייט / צילום: רויטרס
יוניליוור | לפני כולם

שופרסל הזמינה מלאי קולגייט ענק ביבוא מקביל

רשת השיווק פותחת חזית מול שסטוביץ - ורכשה 200 אלף יחידות קולגייט טוטאל שאמורות להספיק ל-3 חודשים ■ גם החזית מול יוניליוור מתרחבת: שופרסל הזמינה ביבוא מקביל דאודורנט AXE

אילנית חיות 24.08.2015

אחד היבואנים הגדולים בישראל: "יוקר המחיה זה פופוליזם"

יבוא מקביל? "זה פרזיטיות" ■ פערי תיווך? "עבדנו עם ספקים והצלחנו להוריד מחירים" ■ ההאשמות מצד קמעונאים ויצרנים? "דיוק לא היה הצד החזק שם" ■ יוני שסטוביץ משיב אש בראיון בלעדי למגזין G

אילנית חיות 12.07.2015
אייל רביד / צילום: דן מילר

עוד סכסוך מסחרי: שסטוביץ לא מספקת מוצרים לרשת ויקטורי

ברקע הוויכוח המסחרי ניצבים היחסים המתוחים בין הצדדים, שראשיתם בהחלטת רשת ויקטורי למכור ביבוא מקביל מוצרים המיובאים לארץ ע"י שסטוביץ וכן מוצרים שהיא רכשה באופן עקיף

אילנית חיות 27.04.2015
דגני בוקר | לפני כולם

שסטוביץ מוחקת את מותג דגני הבוקר מילבו

למרות מבחני טעימה מוצלחים, המותג לא הצליח לכבוש את הצרכן הישראלי ■ בחברה שוקדים על שיפור המוצר במטרה להשיקו מחדש בעתיד

אילנית חיות 05.03.2015
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

יצרן מזון ישראלי: "היבואנים חוגגים - ורק עלינו מתנפלים"

"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"

אילנית חיות ‏ 12.10.2014
Y&R | לפני כולם

תקציבי הפרסום של מרידול ואלמקס חוזרים ל-y&r ישראל

שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

   12345   

   נמצאו 69 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5