את מימון הפרויקט מוביל בנק הפועלים בהשתתפות הבנק הבינלאומי, בית ההשקעות אלטשולר שחם וחברת הביטוח מגדל
את קונסורציום המלווים מוביל בנק הפועלים, כשלצדו יהיו בו הבינלאומי, מגדל ואלטשולר שחם • סגירה פיננסית כשנה לאחר זכייה במכרז נחשבת לפרק זמן קצר יחסית להסכם מימון בהיקף ובמורכבות כאלה • גורמים בשוק: "תמיד אחד הפתרונות במשברים כלכליים הוא השקעה בתשתיות"
התביעה באה לאחר ששפיר השתלטה על מקרקעין בניהול רשות מקרקעי ישראל, בשטח כולל של 19 דונם בבני ברק • שפיר הקימה בשטח מפעל בטון אשר בו היא עושה שימוש לצרכיה הפרטיים • שפיר: "המפעל נועד לספק בטון לצורך בניית קו הרכבת הקלה ולמפעל ניתנו היתרי בניה"
למי שמחפש תיק השקעות שאולי יכול להיות תנודתי במשברים פיננסיים, אבל לאורך זמן יקנה שקט נפשי ויציג תשואה סבירה - מומלץ לגוון את התיק עם חברות התשתיות
אם תשובה לא יסכים להתפשר על המחיר, כפי שעשה מול ישראל קנדה, קיימת סבירות קלושה לכך שהעסקה מול שפיר תצא לפועל • על פי הערכות, אם יסכים להוריד את המחיר שעליו סיכם עם ישראל קנדה, העסקה עימה עשויה לחזור להיות רלוונטית
חברות התשתיות הגדולות בישראל הציגו ויציגו תוצאות כספיות מעולות, אבל רמת התמחור הנוכחית שלהן מעוררת רתיעה • במגזר התשתיות כדאי למשקיעים לחפש מניות מעניינות בשורה השנייה
בעקבות ההסכם שנחתם עם המדינה דיווחו קבוצת אשטרום והראל כי הן צפויות לרשום רווחי הון גבוהים
ארבעת האחים ניצלו את מחיר השיא של מניית שפיר הנדסה כדי לממש נתח נוסף תמורת 200 מיליון שקל • נותרו עם החזקה של 60% מהמניות בשווי של 5.6 מיליארד שקל
תספק לזכיין שירותי תקשוב, הצפויים להסתכם להערכתה ב-20-40 מיליון שקל לשנה על פני כל תקופת הפרויקט
לפי תנאי המכרז הקבוצה המשותפת תתכנן, תקים ותפעיל את מרכז ההספקה החדש לתקופה של 26 שנים • מניית שפיר זינקה ב-9% ומניית אוריין ב-40%
כשהמדינה באה ואמרה לזכיינים שהיא רוצה עוד קומה בחניון – הם הבינו שיש להם ביד מנוף לחץ מעולה • פרשנות
שפיר תקים קומה נוספת בחניון הנתיב המהיר בכניסה לת"א ותתפעל אותה עד 2037 • החברה קיבלה את הזיכיון בהליך של פטור ממכרז ביום האחרון של 2019, לאחר שבאוצר ויתרו על דרישתם לקיום מכרז • לאחר השלמת הפרויקט החניון יכלול כ-3,800 מקומות חניה
כל אחד מהארבעה צפוי ליהנות משכר חודשי של 135 אלף שקל, לצד הטבות נוספות, בעלות שנתית מוערכת של כ-2.5 מיליון שקל • זאת בנוסף למענק שנתי בסכום מקסימום של 3 מיליון שקל
הכנסות חברת התשתיות והפרויקטים למחצית השנה קטנו ב-8% ל-1.4 מיליארד שקל • שפיר נהנתה ברבעון השני משינוי חד בסעיפי המימון שלה, מה שסייע לה להציג שיפור של 3% ברווח הנקי
שפיר הנדסה ושותפתה הספרדית CAF גברו על שיכון ובינוי, אגד וחברת CRRC הסינית וזכו במכרז הרכבת הקלה בירושלים להקמת הקו הירוק ולהארכת הקו האדום • מדובר במכרז הנחשב לגדול ביותר שפורסם עד היום בישראל, והיקפו הכספי מוערך בכ-10 מיליארד שקל
לרשימת 40 שיאני השכר הצטרפו גלעד פישמן, מנכ"ל חברה בת של יבואנית ומשווקת מוצרי המתכות סקופ, ויוסי אבו, מנכ"ל שותפות החיפושים דלק קידוחים, עם עלות העסקה של כ-5 מיליון שקל לכל אחד מהם
אלקטרהאשטרוםרשות התחרותהפניקסהרכבת הקלההתפלהמיזוגים ורכישותמכרזשיכון ובינויתשתיות