תוכן

כתבות אחרונות

 
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?

מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח

עומר זייגרמן 14.01.2015
דפים של אתרי אינטרנט / צילום מתוך אתרי האינטרנט

התכנים בתשלום הולכים וגדלים; לאן הולכת התעשיה?

אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018

פייננשל טיימס 12.12.2014
אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

ישראלי בן 34 ייסד חברה המוערכת ב-1.5 מיליארד דולר

חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד

הדס מגן ורועי גולדנברג 25.10.2014
סלקום | לפני כולם

סלקום חתמה הסכמי תוכן טלוויזיוני עם שורת ספקים

זאת לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה ■ חתמה על הסכמי תוכן עם ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות וכן עם עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת

גד פרץ 20.10.2014
רייטינג / צילום: thinkstock

ישראל מפספסת הזדמנות

השנה הייתה שנה מצוינת לטלוויזיה הישראלית, ולא בזכות המדינה

לי-אור אברבך 13.10.2014
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר

"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"

ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2014

"בהשקעה בתוכן יש סיכון - אבל פחות מללכת לבורסה"

עינת שמיר וטל שקד, מייסדות חברת הפצת הפורמטים "אקפלה", מעט חריגות בענף: בלי גוף שידור ועם משקיעים פרטיים, הן חושבות על כיבוש השוק הבינלאומי

לי-אור אברבך 10.03.2014

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

רועי גולדנברג 02.03.2014

כיצד יחולקו ההכנסות בין מנועי החיפוש ליצרני התוכן בישראל?

ועדת הכספים של הכנסת החלה לדון בטיוטת הצעת החוק של ח"כ אראל מרגלית, לפיה תחויב גוגל להעביר 7% מהכנסותיה בארץ ליוצרי תוכן אינטרנטי ישראליים

לילך ויסמן 17.12.2013

חכם, חד, מאתגר: הכירו את הצופה החדש

הצופה החדש - החכם - מחפש משמעות, הופך לחד יותר, מאתגר ■ לכן ערוצי השידור השונים עולים מדרגה ומספקים תוכן בועט, אחר ולא מתפשר

מרב שיפמן 23.10.2013

מילוי הייעוד של הרשת

החוק של מרגלית יעשה טוב ליוצרים, שיעשו בחזרה טוב לגוגל

לי-אור אברבך 09.10.2013

הצעת חוק: גוגל ומנועי חיפוש ישלמו תמלוגים ליוצרי תוכן באינטרנט

אראל מרגלית: "התוכן עובר היום בהדרגתיות מהעיתונות המודפסת לאונליין, והדבר יוצר שינוי במודל; המהלך המוצע יכול להציל את העיתונות הישראלית"

לי-אור אברבך 09.10.2013

טומנים את הראש בחו"ל

ענף הטלוויזיה הבינל' צמא לכישרון הישראלי, והמדינה לא עושה דבר

לי-אור אברבך 08.10.2013

חברת ההפקה אבוט-המאירי חתמה על שת"פ עם קרן סינמה

הקרן תגייס הון לטובת פיתוח פורמטים טלוויזיוניים ■ ההסכם יקטין משמעותית את התלות של חברת ההפקה בגופי השידור בישראל

לי-אור אברבך 21.08.2013
טורקיה | לפני כולם

חברת הפצת תוכן טורקית בינלאומית חתמה על שת"פ בישראל

חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן

לי-אור אברבך 20.08.2013

ארדן מסדיר את שירותי הפרימיום בטלפון להגנה על הצרכנים

משרד התקשורת יוצא בשימוע להסדרת אספקת שירותי מידע, בידור, ייעוץ והגרלות בקידומת 1-900, שהתשלום עבורם מתבצע דרך חשבון הטלפון

גד פרץ 21.07.2013

   12345   

   נמצאו 74 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5