תלונות

כתבות אחרונות

 

מועצת הכבלים והלוויין: הוט שיאנית תלונות הציבור ב-2015

עפ"י הדוח, מתוך 2,921 תלונות שהוגשו בשנה החולפת, כ-1,616 תלונות נגעו לחברת הוט (55%), ורק 492 תלונות נגעו לחברת yes (כ-17%) ■ יו"רית המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "ירידה דרמטית בהשוואה ל-2014"

לי-אור אברבך 12.04.2016
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג/  צילום: רוני שיצר

8.6 מ' ש' הושבו ב-2015 לצרכנים שהתלוננו

דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.03.2016
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

דוח: מי הכי הרגיז את הישראלים ב-2015?

מדי שנה מתקבלות אלפי תלונות של צרכנים ישראלים בתחומים שונים - מבעיות אספקה, דרך מוצרים פגומים ועד אי-עמידה בהסכמים ■ נתוני רשות ההסתדרות לצרכנות חושפים את מצעד התלונות הישראלי

אתר חדשות ערוץ 2 30.12.2015
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק

גל תלונות נגד נהגי גט טקסי; המנכ"ל: אין עלייה בתלונות

מארק און, מנכ"ל גט: "בכל חודש נפלטים 100-150 נהגים המדורגים הכי נמוך" ■ "לא יכול לקרות מצב שנהג עושה טעות פעמיים. בפעם הראשונה הוא מקבל אזהרה, בפעם השנייה הוא עף" ■ צפו בתלונות שעלו בדף הפייסבוק

אורן דותן, וואלה 24.08.2015

דוח נגד הוט ו-yes: על מה מתלוננים ואיזה פיצוי מקבלים?

ההחזרים לא כוללים הטבות שקיבלו המתלוננים, למשל עם פתיחה של ערוץ חינם שניתן כפיצוי ■ מי כן קיבל פיצוי? לקוחות שהתלוננו על אי-הגעת טכנאי קיבלו 600 שקל, לקוחות שהואשמו שלא החזירו ממיר קיבלו 1,400 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 20.08.2015
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור

2014 - שנת שיא במספר התלונות לנציב תלונות הציבור

שליש מהתלונות שהתקבלה בעניינן הכרעה נמצאו מוצדקות - שיעור גבוה מהמקובל במדינות מתוקנות ■ כמדי שנה, הביטוח הלאומי בראש הרשימה

אלה לוי-וינריב 07.07.2015

תלונות לחינוכית על אלימות בסדרת האנימציה "היה היה"

החינוכית בתגובה: "מדובר בתוכנית היסטורית חינוכית העוקבת אחר ההיסטוריה האנושית, היסטוריה שלצערנו כוללת גם אירועים אלימים"

לי-אור אברבך 11.06.2015

מוצרי חשמל: איזו יבואנית נותנת את השירות הטוב ביותר?

אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב

מיכל רז-חיימוביץ' 21.05.2015

יש שיפור: ירידה של 23% בתלונות לחברת החשמל ב-2014

ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות

הדי כהן 19.05.2015

פרשת הטאבלטים בפלאפון: התלונות על הטעיה זורמות

פרשת הטאבלטים בפלאפון: "גלובס" מציג 4 תלונות על הטעיה מצד החברה ■ אם פלאפון תמשיך לנהוג כך, זה עלול לעלות לה בנטישת לקוחות המונית ■ פלאפון: "חוסר הבנה של הלקוח; המסמכים חתומים; יש הקלטה"

מיכל רז-חיימוביץ' 19.05.2015
בית משפט / צילום: אוריה תדמור

שופט: "הגברת שם עם האדום בשורה שנייה, את זונה?"

כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר ריבלין, לשנת 2014 ■ דיין בביה"ד הרבני: "לא ניתן לשמוע עדות של אישה" ■ שופטת משפחה לבעלת דין: "אעלה אותך על טיל" ■ 55 תלונות נמצאו מוצדקות

גור מגידו וחן מענית 22.03.2015
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

794 תלונות הוגשו על שופטים ב-2014; 55 נמצאו מוצדקות

23 תלונות מוצדקות נסובו על התמשכות הליכים ועל עיכוב במתן החלטות ופסקי דין ■ 15 תלונות מוצדקות היו על התנהגות בלתי ראויה של שופטים ■ אף תלונה שהוגשה על שופטי העליון לא נמצאה מוצדקת

חן מענית וגור מגידו 22.03.2015

132 תלונות לרשות השנייה: התקשורת לא מאוזנת

מחצית מהתלונות היו נגד ערוץ 2, והיתר נגד ערוץ 10 והרדיו האזורי ■ רק כ-10% מהפניות נמצאו מוצדקות

לי-אור אברבך 16.03.2015
נציגת שירות / צילום: thinkstock

דוח המועצה לצרכנות 2014: מרבית התלונות - נגד חברות התקשורת

עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים

אפרת אהרוני 24.02.2015

ליקויים קשים בשירות: תו אמון הציבור נשלל מחברת נטוויז'ן

שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"

אפרת אהרוני 17.02.2015
השופטת הילה גרסטל / צילום ארכיון: איל יצהר

דוח ביקורת על הפרקליטות: 210 תלונות, רק 3 מוצדקות

ב-151 מהתלונות הושלם כבר הטיפול ■ 38% מהתלונות נדחו על הסף ■ ב-23% מהתלונות הופסק הבירור ■ 3 התלונות המוצדקות: תובעת עירייה שיקרה בביהמ"ש, שיהוי ניכר בהגשת כתב אישום, התנהלות הכרוכה במחדלים

חן מענית 02.02.2015

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7