תלונות

כתבות אחרונות

 
ניר שטרן / צילום: תמר מצפי
טלוויזיה | לפני כולם

תלונות על סלקום TV הגיעו למועצת הכבלים והלוויין

שירותי הטלוויזיה החדשים של סלקום אינם כפופים כיום לרגולציה כלשהי ■ מסלקום נמסר בתגובה: "אנו ממליצים למתחרים לפעול להורדת מחירים במקום להתעסק בעצירת התחרות"

לי-אור אברבך 25.01.2015

עקב קמפיין הרשות להגנת הצרכן: אלפי פניות נגד בתי עסק

מאז שעלה הקמפיין לאוויר התקבלו יותר מ-2,000 תלונות ברשות להגנת הצרכן נגד עסקים בטענה להפרות חוק - פי שישה ממספר התלונות שמתקבלות ברשות בימים רגילים

מיכל רז-חיימוביץ' 13.01.2015
אייפון 6 / צילום: רויטרס

אפל מתגוננת: "רק 9 לקוחות התלוננו שאייפון 6 מתעקם"

מגיבה לטענות על התעקמות של המכשירים לאחר שמכניסים אותם לכיס האחורי: "אם משתמשים במכשיר האייפון בצורה סבירה, עיקום של המכשיר נדיר ביותר"

שירות גלובס 28.09.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד

הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"

אפרת אהרוני 16.09.2014
בניין רשות השידור / צלם: איל יצהר

שיא: 3,443 תלונות הוגשו נגד רשות השידור ב-2013

נציב קבילות הציבור ברשות, דדי מרקוביץ': "אין הצדקה למדיניות הברוטלית של גביית האגרה" ■"פגיעה תדירה בלוח השידורים; שידורים חוזרים בכמות סיטונאית" ■ "מבקשים אגרה גם מחסרי טלוויזיה, מניצולי שואה ואפילו ממתים"

לי-אור אברבך 29.06.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

שירות הלקוחות בחברת הוט רושם שפל חסר תקדים

המתנה של שעות למענה במוקד שירות הלקוחות, תקלות בשידור, ממירים ששורפים טלוויזיות, טכנאים שלא מגיעים, עלייה במספר המתלוננים וקנס כבד של 1.3 מיליון שקל ■ מה קרה להכרזה של הוט על מהפך שירותי?

אפרת אהרוני, דפנה הראל-כפיר וגד פרץ 26.06.2014
התחלות בנייה / צילום: שלומי יוסף

נציב תלונות הציבור: הרשויות המקומיות מתעלמות מתלונות

בלאגן בוועדות התכנון ברשויות המקומיות: מתעלמים מתלונות שכנים, לא מעניקים את הזכות להתנגד ופועלים בניגוד עיניינים

אורי חודי 24.06.2014
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור

דוח תלונות הציבור: כל תלונה שלישית - מוצדקת

‎‎כל תלונה שלישית ב-2013 נמצאה מוצדקת - שיעור גבוה בהרבה מהמקובל בעולם‏‎‎‏ ■ המוסד לביטוח הלאומי בראש הרשימה זו השנה החמישית ברציפות‏

‎‎אלה לוי-וינריב‏ 24.06.2014

רשות השידור - הגוף הציבורי עם הכי הרבה תלונות מוצדקות

כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור ■ בין התלונות: מקרה של עיוור הפטור מתשלום אגרת טלוויזיה, שהמשיך לקבל דרישות תשלום והתראות מהרשות

לי-אור אברבך‏ 24.06.2014
דודו זקן / צילום: אמיר מאירי

הסיפורים של האזרחים הקטנים שנלחמו בבנקים - וניצחו

בנק ישראל: 22% מהתלונות נגד הבנקים מוצדקות ■ דוגמאות בולטות בשנה החולפת: הבנק שהחליט לסגור חשבון ללקוח על דעת עצמו, הבנק שגרר סגירת חשבון כדי לגבות עוד עמלות, הלקוח שלא ויתר על משכנתא זולה יותר ועוד

שירות גלובס 01.06.2014

חח"י שילמה 5.6 מ' ש' ללקוחותיה על נזקים מפגעי חשמל

כך עולה מהדוח השנתי לשנת 2013 של נציב תלונות הציבור בחברת החשמל, שמתפאר בירידה של כ-12% במספר התלונות בהשוואה לשנת 2012

אפרת אהרוני 26.05.2014

מה עם המחדלים האמיתיים?

משרד התקשורת לא צריך לטפל בתלונות צרכניות, אלא לדאוג לתשתית

גד פרץ 13.05.2014

זינוק של 100% בתלונות נגד אגרת רשות השידור

מתוך 473 אלף מכתבי גבייה שנשלחו בספטמבר, רק 15 אלף בתי אב שילמו את האגרה, והרשות הצליחה לגבות במבצע 5 מיליון שקל בלבד ■ הרשות מודה: "בחלק מהמקרים החיובים ע"י עורכי הדין נעשו ללא הצדקה"

לי-אור אברבך 17.02.2014

מוצרי חשמל - בראש תלונות הצרכנים ב-2013

כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים

מיכל רז-חיימוביץ' 08.01.2014

חופשה מענה: הצצה לחופשות מהגיהנום של תיירים ישראלים

חיכיתם לחופשה הזאת חודשים, לקחתם ימי חופש ושילמתם במיטב כספכם ■ אז מה? ברגע שהזמנתם, אתם לקוחות שבויים ■ חופשה מענה - מודל 2013

מיכל רז-חיימוביץ' 10.09.2013

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7