אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
אחרי שאתמול הודיעה אסם על העלאת מחירים בשיעור של 4%-10%, היום הצטרפה לגל גם חברת יוניליוור - שהודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעור של 5%-15%
כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את האייפון מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי בה ■ האפליקציה בשם "כריות" זמינה להורדה ב-App Store חינם
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
כספי, המשחק בסקרמנטו קינגס מה-NBA, ישמש כפרזנטור של תלמה בסדרת קמפיינים חדשה
אם המהלך ייצא לפועל, כספי יחליף את אורנה בנאי שהובילה את הקמפיינים של המותג בשנים האחרונות ■ הכדורסלן הישראלי שמשחק ב-NBA חתום על חוזה גם עם אל-על
עובדים התבצרו אתמול בשטח המפעל בערד, ולטענת ההנהלה מנעו יציאה של אנשי הנהלה והשתלטו על רכבים ■ בית הדין הוציא צו מניעה נגד הוצאת סחורה מהמפעל
גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
מפעל תלמה מזרים שפכים תעשייתיים שספיקתם השנתית היא כ-5 מיליון מ"ק ■ יוניליוור שבבעלותה המפעל לא תעמוד ביעד צמצום השפכים לו התחייבה
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
האירוע יתקיים בהאנגר 11 בנמל תל-אביב ויכלול מתחם פעילויות חוויתי לילדים ■ המהלך כולל גם קמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט ושיתוף-פעולה עם ערוץ הילדים
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"
TMFבאומן בר ריבנאיבנק הפועליםגיתםגליקמן נטלר סמסונובמשרדי פרסוםסלקוםראובני פרידןרשת ויקטוריתקציב פרסום