תמר יסעור

כתבות אחרונות

 

ראש מערך השיווק בלאומי, תסיים תפקידה ותקודם

תמר יסעור תמלא תפקיד בכיר אחר - כאשר במערך משאבי אנוש כבר החלו לראיין מועמדים להחליפה ■ במאי יפרוש המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקום המנכ"ל

עירן פאר 26.12.2010

תמר יסעור מבנק לאומי נבחרה לאשת השיווק של דצמבר

יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית

שירות גלובס‏ 20.12.2010

בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק

נועה פרג 17.10.2010

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13.10.2010

בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק

זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"

נועה פרג 23.06.2010

הבלוגרית גליה מאור: בנק לאומי פתח את אתר "לאומי בלוג"

מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"

רן רימון 13.10.2009

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2009

   123   

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3