תמר יסעור תמלא תפקיד בכיר אחר - כאשר במערך משאבי אנוש כבר החלו לראיין מועמדים להחליפה ■ במאי יפרוש המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקום המנכ"ל
יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית
לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק
כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"
הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"
אלו"טאמנון דיקבנק הפועליםדירקטוריוןהבינלאומי חיתוםהדר מרקסישראכרטעדי סופר תאניראובן קרופיקרון וקסלר