תקלות

כתבות אחרונות

 

מנכ"ל שב"א על תקלת האשראי: לא הייתה סכנה לזליגת מידע

גדעון מילויצקי הסביר מה גרם לתקלה בסליקת האשראי: השבוע הכניסו בשב"א תוכנה חדשה לעדכון שער הדולר, ובשל טעות אנוש היא הוכפלה וגרמה לתקלה ■ מילויצקי נשאל האם יפצה את בתי העסק, אך סירב להתייחס

עירית אבישר 13.02.2014

שער הדולר נקבע ל-0 - ומערכת סליקת האשראי קרסה

10% מבתי העסק לא יכלו הבוקר במשך כמה שעות לסלוק עסקאות בכרטיסי אשראי בגלל תקלה במסופים העובדים עם ריטליקס, שמסרה: "מקור התקלה בקובץ העדכון היומי שהועבר משב"א" ■ שב"א: "לא מדובר במתקפת סייבר"

עירית אבישר ושמוליק שלח 13.02.2014

רכבת לילה ליבנה: "הדלת לא נפתחה, פספסנו את התחנה"

נסיעת הרכבת הפרברית האחרונה מת"א לדרום אמש נגמרה בתקרית לא נעימה: לטענת נוסעים, חלק מהדלתות לא נפתחו בתחנת רחובות, והם פספסו את התחנה ■ הנוסעים דרשו פיתרון תחבורתי בשל השעה המאוחרת וחסמו את הדלתות

אתר חדשות ערוץ 2 03.02.2014

הרכבת לירושלים נתקעה; "הקטר מחליק בגלל הגשם"

בדוברות הרכבת מיהרו להסביר כי לא מדובר בתקלה עקב הגשם, אלא ב"תקלה טכנית שגרתית" המתרחשת מדי פעם בקו לירושלים

עמירם ברקת ומירב מורן 28.01.2014
הפסקת חשמל | לפני כולם

הפסקות חשמל יזומות נרשמו בכל הארץ בשל תקלה

(עדכון) - הערב חלו הפסקות חשמל יזומות בכל הארץ, עקב תקלה חמורה בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון ■ לאחר מכן עדכנה חברת החשמל כי החשמל חזר לכל הלקוחות

עמירם ברקת 01.01.2014

לקוח אסוס: "שני המחשבים שרכשתי סבלו מתקלות"

לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"

צחי הופמן 01.01.2014

נוסעי הרכבת נדהמו: כך "נעלמו" 4 ימים ב"חופשי-חודשי"

נוסעי הרכבת הרוכשים כרטיסי "חופשי-חודשי" גילו הבוקר כי עליהם לחדש את הכרטיסים היום במקום מחר ■ בנוסף, כרטיסי "חופשי-חודשי גמיש" ל-30 יום שנקנו היום יפוגו משום מה ב-27 בינואר ■ הרכבת: "הייתה תקלת תוכנה; נפצה בהתאם"

עדי בן ישראל 31.12.2013

תקלות חמורות אצל כל מפעילי התקשורת בסוף השבוע

אצל חברות הסלולר נרשמו תקלות חמורות בשל נפילות אתרים שנותקו מחשמל, התקשורת הקווית שובשה, וגם שידורי הטלוויזיה שובשו עקב מזג-האוויר הקשה

גד פרץ 15.12.2013

כיצד אמורות חברות לדווח על בעיה במוצר שעל המדף?

לא מעט מוצרים נאספים מהמדף בעקבות בעיות בייצור ■ הצרכן, למרבה הצער, מגלה זאת לעתים מאוחר מדי ■ הודעות ריקול הן כר פורה להגשת תביעות ייצוגיות נגד החברות שמבצעות את התהליך, שקורה כמעט מדי שבוע

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2013

תאילנד: בן 28 ניסה להטעין את האייפון - ומת עם המכשיר בידו

חוקרי המשטרה מעריכים כי הצעיר התחשמל למוות בשל פגם במטען של האייפון

שירות גלובס 25.11.2013

הציבור ישלם: נזק התקלה בתחנת הכוח באשקלון - מאות מ' ש'

תיקון מלא של התקלה צפוי לארוך חצי שנה ■ בחברת החשמל מנסים למצוא פתרון זמני

עמירם ברקת 20.11.2013

בדיקה: מה קורה לצרכן שמנסה לממש את האחריות?

קניתם מוצר חדש? תתחדשו. כעת נותר לקוות שלא תצטרכו להתמודד עם מוצר תקול והפתעות שמתבררות עם הצורך במימוש האחריות ■ "גלובס" מציג 6 סיפורים ולקח אחד: אסור לוותר ולהיכנע להתנערות החברות לאחר הקנייה

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 14.11.2013

שוב: משתמשי פייסבוק מדווחים על תקלות ברשת החברתית

חלק מהמשתמשים אינם מצליחים לצפות במידע המופיע ב-Timeline של משתמשים אחרים ■ רק לפני כשבועיים נרשמו בעיות חמורות למשך מספר שעות בפייסבוק

נדב נוימן 08.11.2013

תקלה חמורה בפייסבוק; "נזק של עשרות מיליוני דולרים"

(עדכון) - גולשים ברחבי העולם שניסו לעשות לייק או להגיב בפייסבוק התבקשו לנסות שוב במועד מאוחר יותר: "פייסבוק מושבת בשל תחזוקה שוטפת" ■ גרינקורן: "עבור חברה כזו, העובדה שזו פעם ראשונה שזה קורה זה כמעט מרשים"

רועי גולדנברג ונדב נוימן 21.10.2013

טירת צבי: טעות בסימון תאריך התפוגה בבשר בקר טחון

במקום 20/10/13 סומן בטעות 21/8/14 ■ בחברה מבהירים כי המוצר תקין וראוי לשימוש עד לתאריך 20/10/2013

מיכל רז-חיימוביץ' 13.10.2013

יונייטד איירליינס מציגה: כרטיסי טיסה ב-0 דולר

לקוחות חברת התעופה האמריקאית שגלשו באתר החברה ביום חמישי האחרון זכו להפתעה נעימה - כרטיסי טיסה במחירים אפסיים שהוצגו כך בשל תקלה מחשובית ■ החברה הודיעה כי תכבד את כרטיסי הטיסה שנרכשו בזמן התקלה

משה גולן 15.09.2013

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 436 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 28