תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
בלעדי

תקציבי הפרסום של סובארו וג'יפ עוברים לראובני-פרידן

היקף התקציבים צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל בשנה • ראובני-פרידן יטפל בתקציב האונליין של המותגים, וחברת ארלו שבבעלותו תטפל בתקציבי הדיגיטל והפרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2021
בלעדי

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב ג'נסיס

ג'נסיס הוא מותק יוקרה קוריאני שהושק בארץ לפני כחודש • באדלר-חומסקי מחכים תקופה ארוכה לתקציב רכב משמעותי: בעבר טיפל המשרד בתקציבי רכב שונים, בהם תקציב סמל"ת, אבל בשנתיים האחרונות נותר ללא תקציב רכב

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2021
חיפוש חנייה / אילוסטרציה: Shutterstock
בלעדי

תקציב הפרסום של סלופארק בהיקף 7 מיליון שקל יוצא למכרז

זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2021
רכבת ישראל. כולם עברו שלב / צילום: שלומי יוסף

אלה משרדי הפרסום שעלו לשלב הבא במכרז רכבת ישראל

חמישה משרדי פרסום עלו לשלב הבא בהתמודדות על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל • וגם: איתי עזרא מונה למנכ"ל חברת הקורקינטים השיתופיים ווינד ישראל • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' ושירי דובר 01.03.2021
חדר כושר של רשת הולמס פלייס
בלעדי

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי
בלעדי

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2021
ג'ורג' קלוני, הפרזנטור של נספרסו / צילום: Shutterstock
בלעדי

זזים: תקציב נספרסו בהיקף 20 מיליון שקל יועבר לקבוצת מקאן

תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

וגם: אירוע הספיד דייטינג ההמוני של חברת SQLink לכבוד ולנטיינס דיי, סטיבן ספילברג מקבל את פרס בראשית וקצת חדשות טובות בצל קורונה

שירי דובר וענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
עידו הר טוב / צילום: איל יצהר
בלעדי

גיתם חוזר למערך הפרסום של תנובה: זכה במכרז על תקציב "תנובה מזון"

תקציב הפרסום של תנובה מזון אינו נחשב לתקציב פרסום גדול, היקפו מוערך בכ-8-10 מיליון שקל, והוא כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי
בלעדי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
בלעדי

חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל
בלעדי

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי
בלעדי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
חרדי תושב בני ברק עם מסכת פנים סוחב עגלת קניות  / צילום: Oded Balilty, AP

עתירה לבג"ץ: "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי חסר, מוגבל ובלתי מונגש"

יו"ר פורום הערים החרדיות מבקש כי המדינה תנמק מדוע תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם מוקצים באופן שוויוני בהתאם לחלקו היחסי של כל אחד מהמגזרים תוך בחירת המדיה האפקטיבית והרלוונטית למגזר • "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי מביא לפערים קשים של מידע לציבור זה אשר מובילים אף לסיכון חייו"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל
בלעדי

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1036 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 65