תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
טבעול / צילום: תמר מצפי
בלעדי

תקציב הפרסום של טבעול יוצא למכרז

טבעול מנהלת כיום את תקציב הפרסום שלה באמצעות משרד הפרסום גיתם • אך גיתם, שמשתתף במכרז על תקציב תנובה מזון, השהה את הטיפול במותג של אסם

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2020
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

זרמון יטפל בתקציב הפרסום של מאווררי ווסטינגהאוס

היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2020
מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר
בלעדי

אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סניף של סופר פארם / צילום: בר אל, גלובס
בלעדי

תקציב הפרפורמנס של סופר-פארם בהיקף 15 מיליון שקל עובר לפובליסיס

משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2020
נסטלה משתמשת במוצריה בתמציות הטעמים והריחות של IFF / צילום: רויטרס

כצפוי: יוניברסל מקאן זכו מחדש בתקציב המדיה של אסם-נסטלה

ל"גלובס" נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת"א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל • מערך הפרסום של קבוצת נסטלה-אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2020
לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן
בלעדי

תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
בלעדי

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
מייסד ומנכ"ל LEAD רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
LEAD | בלעדי

 LEAD זכה במכרז go - הביטוח הדיגיטלי של הכשרה לביטוח

התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
בי-קיור לייזר / צילום: שביט

תקציב הפרסום של בי-קיור לייזר עובר למשרד הפרסום שביט וזהו

התקציב עומד על היקף של כ-7 מיליון שקל • בי-קיור לייזר הוא מכשיר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורטופדיות ומפציעות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2020
בלעדי

תקציב הפרסום של רשת AM:PM יעבור מגרייט למשרד הפרסום ענבר מרחב g

בתקציב הפרסום של AM:PM טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום הדיגיטלי גרייט • עתה המשרד אמנם מאבד את הטיפול במותג AM:PM מקבוצת דור אלון, אך נשארת לו דריסת רגל במערך הפרסום של דור אלון כאחראי על פעילות הר שתות החברתיות של מותגי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2020
מתוך פרסומת תפוזינה בראובני פרידן / צילום: מתוך יוטיוב
בלעדי

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת"א

תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020
אמנון שעשוע, חברת מובילאיי / צילום: רפי קוץ, גלובס
בלעדי

הלחץ של אינטל נותן את אותותיו, ותקציב היח"צ של מובילאיי יוצא למכרז

במובילאיי ישראל היו שמחים להותיר את התקציב בקבוצת גיתם, וסביר שבכל הנוגע לניהול משברים, אם יהיו כאלו, המשרד יהיה מעורב • אולם בסופו של דבר אינטל העולמית היא הקובעת ולכן התקציב הוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2020
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1036 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 65