התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום • היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק
המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות
התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל
המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית
ל"גלובס" נודע כי הרשת בוחנת את האפשרות להחליף משרד פרסום ונפגשה לצורך זה עם מספר מצומצם של משרדים • חלק ניכר מהפעילות השיווקית-פרסומית של הרשת נשענת על פעילות המחברת בין זירות דיגיטליות, נקודות מכירה והצרכנים
במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר
בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות
על התקציב התמודד גם גיתם BBDO • שני המשרדים מטפלים בתקציב מפעל הפיס, מקום העבודה הקודם של המנכ"ל עומרי לוטן
בתקציב הפרסום של שו"ב מטפל כעשרים שנה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי • באחרונה זכה משרד המדיה ארג'נטרו בתקציב הפרסום של פרויקט התחדשות עירונית של החברה, ונראה כי זוהי רק הסנונית הראשונה לשינוי
ל"גלובס" נודע כי החברה שנמנית על אחת המפרסמות הגדולות בישראל, מוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה בהיקף של כ-50 מיליון שקל • על התקציב יתמודדו חברות המדיה יוניברסל מקאן, מדיה קום וזניט מדיה
ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה
התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט
בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר
בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב
מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום