תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
בלעדי

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי / צילום: אלון רון
בלעדי

אחרי 20 שנה: תקציב שיכון ובינוי עוזב את באומן בר ריבנאי

התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
בלעדי

גליקמן שמיר סמסונוב זכו מחדש בתקציב שירותי בריאות כללית

המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2020
סניף רשת AM:PM / צילום: תמר מצפי
בלעדי

שיטוט אורבני: האם השת"פ בין סוכנות הפרסום גרייט ל-AM:PM התל אביבית עומד לפני סיום?

ל"גלובס" נודע כי הרשת בוחנת את האפשרות להחליף משרד פרסום ונפגשה לצורך זה עם מספר מצומצם של משרדים • חלק ניכר מהפעילות השיווקית-פרסומית של הרשת נשענת על פעילות המחברת בין זירות דיגיטליות, נקודות מכירה והצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2020
דוכן של מפעל הפיס / צילום: שלומי יוסף, גלובס
בלעדי

תקציב הפרסום של תוכנית המנויים של מפעל הפיס עובר לאדלר חומסקי

במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2020

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

מסתמן: גליקמן ומקאן העפילו לשלב ההתמחרות במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית

בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020
מפעל נירלט  / צילום: דן לב

אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב נירלט בהיקף 8 מיליון שקל

על התקציב התמודד גם גיתם BBDO • שני המשרדים מטפלים בתקציב מפעל הפיס, מקום העבודה הקודם של המנכ"ל עומרי לוטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020
נתי סיידוף / צילום: אבשלום ששוני

שיכון ובינוי עשויה להחליף גם את מערך הפרסום

בתקציב הפרסום של שו"ב מטפל כעשרים שנה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי • באחרונה זכה משרד המדיה ארג'נטרו בתקציב הפרסום של פרויקט התחדשות עירונית של החברה, ונראה כי זוהי רק הסנונית הראשונה לשינוי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2020
בלעדי

אסם נסטלה רוצה שינוי: יוצאת למכרז על מערך הפרסום מהגדולים במשק

ל"גלובס" נודע כי החברה שנמנית על אחת המפרסמות הגדולות בישראל, מוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה בהיקף של כ-50 מיליון שקל • על התקציב יתמודדו חברות המדיה יוניברסל מקאן, מדיה קום וזניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
בלעדי

החזרה לשגרה מתניעה מחדש מהלכים: תנובה מזון תצא למכרז על תקציב הפרסום

ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2020
יוסי לובטון ואבי גבאי / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס

תקציב הפרסום של סלקום עובר מגיתם לקבוצת פובליסיס

התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2020
מיכה שרייר, מנכל טמבור  / צילום: אלי גרוס

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
מוצרי טרה / צילום: רויטרס
בלעדי

הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1036 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 65