ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס
היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד
בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"
גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני
שני תקציבי פרסום חדשים: קבוצת הנדל"ן שיכון ובינוי, שצמצמה פעילות במלחמה, תעמיד תקציב של 10־20 מיליון שקל • "משרוקית" יטפל בתקציב הסושיאל של משרד הבריאות, שעומד על כמיליון שקל בשנה
מנתוני חברת יפעת עולה כי ההשקעה של לשכת הפרסום הממשלתית מפרוץ המלחמה עומדת על כ-22 מיליון שקל, ובשליש הראשון של נובמבר מדובר בסכום כמעט כפול מזה של ספטמבר • יותר מ־20 גופים ומוסדות מדינה עלו החודש בקמפיינים
ענקיות בינלאומיות מתחומי הטכנולוגיה, התעופה, התיירות והפיננסים לא אדישות להשלכות הלחימה בישראל על עסקיהן, על הלקוחות ועל העובדים • CNBC: כ־1.5% מהנוסעים שחברת הקרוזים רויאל קריביאן תכננה לארח בהפלגות שלה ברבעון הרביעי היו אמורים לבקר בישראל
קרדון יארח 120 בעלי חברות ישראליות לכנס בשיתוף הנציגות הישראלית שלו, בי ריץ', ובית השקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל • דנטסו ישראל, הזרוע הישראלית של תאגיד הפרסום היפני Dentsu, תטפל בתקציב הפרסום הגלובלי של תע"א • והמרכז הרפואי שיבא מקים בית ספר בינלאומי לרפואה מרחוק • אירועים ומינויים
לפי מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, בשנת 2022 השקיעה לפ"מ - האמונה על פרסום קמפיינים ומודעות למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים - 245 מיליון שקל • מפילוח הנתונים עולה כי החברה הערבית והחרדית קיבלו פחות מחלקן היחסי באוכלוסייה
בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה
חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים
משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים
1 בנובמבר הוא גם יום הטבעונות הבינלאומי, ולפי נתוני חברת סיבוס, במהלך שנת 2022 בוצעו בחברה כ־105 אלף הזמנות ממסעדות טבעוניות, לעומת 90 אלף במהלך 2021 כולה • וגם: משרד הפרסום שיטפל בתקציב שיאומי • אירועים ומינויים
מה חיפש מושל יוטה בישראל, בית החולים הווירטואלי מגיע לקטאר, יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של יאנגו דלי וגם קצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים
תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים
לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה
ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022
תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם
הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי