גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תקציב פרסום

עוד כתבות

שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

בלעדי תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

טל צורף, מנכ''לית יהושע / צילום: עופר חג'יוב

תקציב הפרסום של חברת התרופות כצט יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד

לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA באאוטבריין / צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

באאוטבריין קוראים למפרסמים: "העבירו תקציבי פרסום לאתרים ישראלים"

בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"

ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

אייל סעדה, מנכ''ל Peach / צילום: זוהר שטרית

משרד התוכן והקריאייטיב Peach יטפל בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

שני תקציבי פרסום חדשים: קבוצת הנדל"ן שיכון ובינוי, שצמצמה פעילות במלחמה, תעמיד תקציב של 10־20 מיליון שקל • "משרוקית" יטפל בתקציב הסושיאל של משרד הבריאות, שעומד על כמיליון שקל בשנה

אביב אלוש במערך ההסברה הלאומי / צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב של לפ''מ

משרד ראש הממשלה אחראי להוצאה הגבוהה ביותר על פרסום: 4.2 מיליון שקל

מנתוני חברת יפעת עולה כי ההשקעה של לשכת הפרסום הממשלתית מפרוץ המלחמה עומדת על כ-22 מיליון שקל, ובשליש הראשון של נובמבר מדובר בסכום כמעט כפול מזה של ספטמבר • יותר מ־20 גופים ומוסדות מדינה עלו החודש בקמפיינים

ספינה של רויאל קריביאן, 1.5% מהנוסעים יועדו לבקר בישראל / צילום: יח''צ הרויאל קריביאן

מפייסבוק ועד קולגייט: כך מושפעות חברות הענק הגלובליות מהמלחמה בישראל

ענקיות בינלאומיות מתחומי הטכנולוגיה, התעופה, התיירות והפיננסים לא אדישות להשלכות הלחימה בישראל על עסקיהן, על הלקוחות ועל העובדים • CNBC: כ־1.5% מהנוסעים שחברת הקרוזים רויאל קריביאן תכננה לארח בהפלגות שלה ברבעון הרביעי היו אמורים לבקר בישראל

מימין: נועם שפלטר, גרנט קרדון ואוהד ארד / צילום: יח''צ

המיליארדר גרנט קרדון יעביר סדנה לישראלים במיאמי

קרדון יארח 120 בעלי חברות ישראליות לכנס בשיתוף הנציגות הישראלית שלו, בי ריץ', ובית השקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל • דנטסו ישראל, הזרוע הישראלית של תאגיד הפרסום היפני Dentsu, תטפל בתקציב הפרסום הגלובלי של תע"א • והמרכז הרפואי שיבא מקים בית ספר בינלאומי לרפואה מרחוק • אירועים ומינויים

פרסומת לחופשה בירושלים למגזר הכללי / צילום: לפ''מ - צילום מסך מתוך יוטיוב

בלעדי לשכת הפרסום הממשלתית רושמת שנת שיא, אבל לא כולם נהנים מההשקעה

לפי מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, בשנת 2022 השקיעה לפ"מ - האמונה על פרסום קמפיינים ומודעות למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים - 245 מיליון שקל • מפילוח הנתונים עולה כי החברה הערבית והחרדית קיבלו פחות מחלקן היחסי באוכלוסייה

קמפיין מכבי שיצר מקאן ת''א בחודש שעבר / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

בלעדי מהלך חסר תקדים: מקאן יעביר למתחרים חלק מהתשלום שיקבל מקופ"ח מכבי

בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה

מיפוי ערים באיטליה / צילום: Simplex

למפות את איטליה בתלת-ממד

חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים

סניף של קופת חולים מכבי / צילום: עינת לברון

בלעדי דרמה סביב תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים

ארוחה טבעונית / צילום: Shutterstock

לקראת יום הטבעונות: באילו ערים מוותרים הכי הרבה על בשר?

1 בנובמבר הוא גם יום הטבעונות הבינלאומי, ולפי נתוני חברת סיבוס, במהלך שנת 2022 בוצעו בחברה כ־105 אלף הזמנות ממסעדות טבעוניות, לעומת 90 אלף במהלך 2021 כולה • וגם: משרד הפרסום שיטפל בתקציב שיאומי • אירועים ומינויים

מימין: איציק ג'יני, יאיר רביד, אלעד לוי, שמואל בן טובים, יורם בכלר, יונתן חורי, איריס גולני / צילום: דניס קפל

מיהן החברות החדשות שישפיעו על עתיד הפינטק

מה חיפש מושל יוטה בישראל, בית החולים הווירטואלי מגיע לקטאר, יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של יאנגו דלי וגם קצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

הקמפיין קסטרו האחרון. בוצע על ידי פירסומאי עצמאי / צילום: צילום מסך

קסטרו וקרולינה למקה נפרדים ממשרדי הפרסום

המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים

סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ

בלעדי 4 מיליון שקל: תקציב הפרסום של רולדין עובר לראובני-פרידן

תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים

שופרסל. תקציב הפרסום עובר משרד / צילום: Shutterstock

בלעדי על רקע הכניסה של קרפור הצרפתית אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק עובר ידיים

לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה

מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור

בלעדי בהיקף של 10 מיליון ש': מקאן ת"א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם

סופר-פארם / צילום: בר - אל

בלעדי קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי