עו"ד אמנון אפשטיין אמר במסגרת ועידת הנדל"ן של "גלובס" כי הסדרה החדשה של מכסות בתחום האנרגיה הסולארית עשויה להשאיר שחקנים רבים מחוץ למשחק
דן הראל, לשעבר מנכ"ל משרד התחבורה: "צריך לסגור נתיבים רגילים בת"א ולהפוך אותם לנתיבי תחבורה " ■ תומר גודוביץ' על התנהלות הרכבת: "אם צריך – שייכנסו לכלא"
סקטור התשתיות מספק כיום תשואת דיבידנד ממוצעת של יותר מ-4% לעומת כ-2% בלבד באג"ח מימשל ל-10 שנים
הדרך לשם תדרוש עשרות מיליארדי שקלים; מעל 12 מיליארד שקל כבר הוקצו ■ צפו במפה המלאה: כיצד ייראה מטרופולין תל-אביב עוד 13 שנה?
במקום גשר הראל ייכרו צמד מנהרות באורך של כ-650 מטר כל אחת שיעברו מתחת לרכס הראל ■ סמוך למחלף החדש יוקם חניון "חנה וסע" ותחנת אוטובוס לנוחיות הנהגים המגיעים לירושלים
ד"ר לינהוי סוי (Linhui Sui), סגן נשיא ו-CTO של חברת ET-Solar הבינלאומית: יש למערכת גג סולארית תרומה נדל"נית, צריך להוריד את עלות ייצור החשמל
אילן מרדכי, סגן נשיא התאחדות בוני הארץ ויו"ר אגף התשתיות מאמין שאת מיזם הרכבת לאילת צריכה לבצע חברה ישראלית ולא גורם חיצוני ■ "יש יתרון ברור לחברה ישראלית בפרויקט כזה"
הרעיון עלה היום במהלך ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בקפריסין ■ מקורות, שמקימה בקפריסין שני מתקני התפלה שיספקו כ-40 אחוז ממי השתייה של האי מעוניינת להיכנס גם לתחום ניהול משק המים
לפי הערכות, הביקוש לחשמל ימשיך לגדול בקצב של 3% בשנה, והפסקות חשמל רציניות עשויות להתרחש כבר בקיץ הקרוב ■ 3 מומחים למשק החשמל מזהירים מהנזק שייגרם, וטוענים כי באוצר לא מבינים בכלכלת חשמל
צפו בטבלה: משרד התחבורה הודיע על שינויים והתאמות ב-22 קווי אוטובוס הפועלים בגוש דן, החל מ-16 במארס 2012 ■ השינויים בוצעו בחולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים ות"א
בדיקת "גלובס": סלילת נתיב נוסף לאורך 400 מטר והזזת תחנת אוטובוס בעלות זניחה של 5 מיליון שקל יכולים לשחרר את הפקק הכי קשה בת"א
החברה הבת אלון מרכזי אנרגיה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת סוגת במסגרתו תקים תחנת כוח לאספקת צרכי האנרגיה של מפעל סוגת וכן לייצור ומכירת חשמל לצרכנים פרטיים נוספים
אברהם קוזניצקי, הבעלים של חברת ההנדסה מנרב, בשיחה עם "גלובס": "על-פי תנאי המכרז עומדים לרשותנו 36 חודשים כדי לסיים את הבנייה. אני מעריך שאפשר לעמוד ביעד הזה גם בתוך 30 חודשים"
בתוך שבועות אחדים תחל הקמתו של מתחם בסיסי ההדרכה של צה"ל, שיועברו ממרכז הארץ אל הנגב ■ משרד הביטחון שוקל להעתיק לנגב את יחידות הקשר והאספקה של צה"ל בעלות של מיליארדים
שתי הקבוצות שהתמודדו על המכרז הן: שפיר הנדסה, שאותה מלווה בנק לאומי; ומנרב הנדסה ואיתה אלקטרה וקבוצת זיסאפל, שמלווה בידי בנק הפועלים ■ "זה יום גדול למדינה, לנגב, לכלכלת ישראל ולמערכת הביטחון", אמר מנכ"ל משרד הביטחון, אודי שני
ראש הממשלה: "זאת החלטה אסטרטגית, בעשור הקרוב יעלו מעצמות חדשות ומדינת ישראל חייבת לייצר אינטרסים חיוניים מבחינה לאומית. בכוחנו לייצר נתיב תעבורה אלטרנטיבי, עוקף תעלת סואץ – זו תעודת ביטוח"
אשטרוםבנייהועידת הנדל"ן 2022הכוכבים של השבועמשרד האוצר תשתיותשיכון ובינוימומחים כותביםתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה