חברות מזון הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
גיורא בר דעה/ צילום: איל יצהר

מנכ"ל שטראוס: "אנחנו רואים את עצמנו בצד האופטימי של המשבר; עולם המזון קריטי יותר לחיי אנשים"

קבוצת המזון שטראוס נהנתה מרבעון חיובי בישראל בהשפעת הפסח והקורונה, אבל נפגעה מעוצמתו של השקל • פרסום בסופרבול האמריקאי העלה את הוצאותיה של חברת המטבלים סברה ופגע ברווחיה

שני מוזס ואביב לוי 25.05.2020
האחים צביקה ויוסי ויליגר, בעלי ויליפוד / צילום: איל יצהר, גלובס

הקורונה הזניקה את מכירות ויליפוד, אך פגעה בתיק ההשקעות

חברת המזון רשמה הפסד של כ-18 מיליון שקל בתיק ההשקעות ברבעון הראשון • תרשום את החברה הבת ויליפוד אינטרנשיונל למסחר בת"א

שני מוזס ושירי חביב-ולדהורן 24.05.2020
דודי עזרא   / צילום: נטו

נטו צמיחה: ענקית המזון של דודי עזרא הרוויחה מהקורונה בגדול

בעוד שבהלת הקורונה סייעה לנטו להגדיל את מכירותיה לקמעונאיות המזון, פעילותה מול השוק המוסדי נפגעה בשל סגירת המסעדות, בתי המלון ואולמות האירועים

אביב לוי ושני מוזס 20.05.2020
פסטות ריקו / צילום: יח"צ
חברות מזון | בלעדי

בהשפעת הקיפאון בתחום ההסעדה: תנובה מקדימה את כניסתה לשוק הפסטה

את החדירה לשוק הקמעונאי תעשה חברת המזון באמצעות חברת דורו איטליאן פרודקט,
שהיא רכשה את השליטה בה לפני שנה • באופן חריג, החדירה לשוק תחל דווקא בחנויות הפרטיות

שני מוזס 18.05.2020
אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם, אייל מליס, מנכ"ל תנובה / צילום: יוסי זמיר, סיון פרג', כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

אחרי "שיגעון מרץ", המיתון מאיים גם על רשתות המזון

לאחר שבמרץ רשם שוק המזון את שיא כל הזמנים, באפריל נרשמה עלייה של 25 מיליון שקל בלבד במכירות ביחס לחודש המקביל • מתחילת השנה נמכרו מזון ומשקאות ב-14 מיליארד שקל • גורמים בשוק: נערכים לתרחיש של מיתון בהמשך השנה

שני מוזס 06.05.2020
פקק של אנשים בכניסה לסניף של רשת יוחננוף / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף המזון | ניתוח

שיא כל הזמנים במכירות המזון בחודש מרץ 2020: כ-4.4 מיליארד שקל

הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה

שני מוזס 16.04.2020
אייל מליס, יורם שגיא, אייל דרור, יוני שסטוביץ / צילום: יוסי זמיר, יונתן בלום, סיון פרג', יח"צ

יצרניות המזון בונות כביש עוקף לרשתות, והוא כאן כדי להישאר

הציבור ממעט ביציאה לחנויות, וזמני המשלוח מרשתות השיווק ארוכים וממושכים - ומתקרבים לשלושה שבועות • המציאות הנוכחית ניפצה את המחסום שהיה לחברות המזון הגדולות בשל יחסיהן עם הקמעונאיות, והן מנסות עתה להגיע ישירות לצרכן

שני מוזס 06.04.2020
רשת ויקטורי בסוף השבוע. גידול של 45% בשוק מוצרי הצריכה בשבוע האחרון  / צילום: בר לביא, גלובס
חברות מזון | ניתוח

מרוויחים ביד אחת ומפסידים בשנייה: כך משפיע משבר הקורונה על ספקיות המזון הגדולות

בעוד שרשתות השיווק והספקיות שלהן נהנות מצמיחה יוצאת דופן בהיקפי הקנייה של הקונים ברשתות ובאונליין, יש גם מי שמפסיד • היקף הפעילות של ספקיות המזון לענף ההסעדה והמלונאות, שמהווה חלק מהותי מהפעילות שלהן, נפגע בעשרות אחוזים

שני מוזס 19.03.2020
אלי כהן / צילום: איל יצהר, גלובס

משרד הכלכלה פנה ליבואנים כדי לקבל מידע על צפי לחוסרים במוצרים המיובאים לארץ

מטרת הפנייה הייתה ללמוד על קשיים רגולטורים ביבוא, חוסר צפוי ברמה המשקית במוצרי צריכה, בחומרי גלם לתעשייה או במוצרים אחרים וכל סוגיה אחרת שנובעת ממשבר הקורונה

שני מוזס 12.03.2020
צביקה ביידא, סמנכ"ל שופרסל / צילום: איל יצהר, גלובס

"המדפים בישראל מלאים. פועלים בצורה אינטנסיבית כדי שלא יהיו חוסרים"

את הדברים אמר צביקה ביידא, סמנכ"ל שופרסל, בכנס "עסקים, כלכלה ומשפט בצל הקורונה" של "גלובס" • ביידא רואה מקרוב את המגמות המקומיות, ונדרש להיערך להתמודדות עם משבר בקנה מידה לאומי

שני אשכנזי 12.03.2020
נשים בדירקטוריון - יצרניות מזון ומשקאות

רק יו"רית אחת ופחות משליש נשים: כך נראים הדירקטוריונים בשוק המזון בישראל

תמונת המצב בדירקטוריונים של רשתות הקמעונאות ויצרניות המזון לא מזהירה • עפרה שטראוס היא היו"רית היחידה, בתנובה יש רק נציגה אחת מתוך תשעה, ובאסם-נסטלה אין נשים כלל • מי החברה שסירבה למסור את ל"גלובס" הנתונים ומי יצרנית הממתקים שבה יש 60% נשים?

שני מוזס 20.02.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
חברות מזון | בלעדי

שטראוס נכנסת למעדניות ולקצביות עם מותג בוטיק חדש

שטראוס מסמנת את שוק החנויות המתמחות, כמו מאפיות שכונתיות, קצביות ומעדניות • השלב הראשון: השקת מותג סלטים פרימיום בתמחור גבוה יותר תחת השם "דליקטס"

שני מוזס 16.02.2020
מיכל הלפרין בוועדת הטייקונים / צילום: דוברות הכנסת יצחק הררי
חוק המזון | ניתוח

רשות התחרות: חוק המזון שהיה אמור להפחית את הריכוזיות דווקא שיפר את רווחיות הרשתות

מחקר חדש שערכה רשות התחרות מעלה כי חוק המזון שכנס לתוקפו ב-2015 ונועד להגדיל את התחרות בשוק המזון, הביא לשיפור רווחיות הקמעונאיות • הספקים הגדולים הורידו את המחירים לרשתות, אך הן לא הורידו את המחיר לצרכן בשיעור זהה - והמרווח שלהן גדל

שני מוזס 12.02.2020
המבורגר וצ'יפס ב־113 שקל / צילום: איל יצהר

כך תמונה על קיר המסעדה תשנה את הטעם של ההמבורגר שלכם

חברות המזון ומסעדות עושות לנו אינסוף מניפולציות מרחיקות לכת כדי להשפיע על חוויית האכילה שלנו, בלי לשנות שום דבר במזון עצמו אלא רק בתודעה • איך גורמים לנו לשנות את הדעה על מוצר מזון? • האזינו

גלי וינרב 01.02.2020
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב

לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון

קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
ערגליות תות לפני ואחרי הסימון של משרד הבריאות

כך מעלימים סימון בריאותי: הטריקים של חברות המזון לצמצם את רפורמת סימון המוצרים

רפורמת סימון המוצרים אמורה לגרום ליצרניות המזון להפעיל יותר שיקול-דעת ולהפחית את כמויות הנתרן, הסוכר והשומן הרווי שבמוצריהן • חלקן בחרו קודם כל לרענן את עיצוב האריזה • האומנם מדובר בבחירה עיצובית מקרית?

מיכל רז-חיימוביץ' 16.01.2020

   1234567   

   נמצאו 98 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988