ארגון "מועצת הצרכנות הנורווגית" פרסם דוח שמצא כי אפליקציות ההיכרויות הפופולריות טינדר, אוקיי קיופיד וגריינדר משתפות מידע רגיש על המשתמשים עם חברות שיווק בדרכים לא אחראיות
אפליקציית דייטינג חדשה בשם Ship, של מאטץ' גרופ ובצ'ס, הופכת את חוויית חיפוש הזוגיות לקהילתית • ייתכן שהאפליקציה החדשה היא חלק מהניסיון של מאטץ' להתכונן לכניסה הצפויה של פייסבוק לשוק שירותי הדייטינג
מנדי גינסברג, מנכ"לית קבוצת מאץ' שבבעלותה אפליקציות כמו טינדר ואוקיי קיופיד, אומרת בראיון כי התנהגות בריונית תעיף את המשתמש מכל אפליקציות הקבוצה • צופה: "ההזדמנות הגדולה נמצאת מחוץ לארה"ב ומחוץ למערב אירופה"
שלושת המייסדים של אפליקציית ההיכרויות הנפוצה טוענים כי מאטצ' גרופ, שרכשה את טינדר, ביצעה מניפולציה של מידע פיננסי כאילו הכנסות החברה התרסקו ב-90% ב-2017, והציגה הערכות שווי נמוכות שגזלו רווחים מהעובדים במימוש אופציות
אהבה באוויר? חישבו שנית: מתוך 4 מיליארד דולר בשנה שמגלגל שוק ההיכרויות המקוון, שליש מגיעים ללפיתת התמנון של קבוצת מאטצ'.קום, שברשותה אפליקציות כמו OK קיופיד וטינדר • הכרזתה של פייסבוק כי תכנס לזירה זו אמנם נענתה בחיוך רגוע, אך בפועל החברה הפכה לבולדוזר עצבני שרוכש, מאיים ודורס כל מתחרה אחרת
אפליקציות היכרויותגריינדרטינדרפגיעה בפרטיות