גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

TMF

עוד כתבות

יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

בלעדי השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

בלעדי ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

גלי גוטליב / צילום: גיתם

בלעדי גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב

בלעדי מיוניברסל ל-TMF: יניב סנה צפוי להחליף את נבו כרמי כמנכ"ל משותף

סנה כיהן כסמנכ"ל בחברת המידה יוניברסל מקאן • כרמי, שהודיע לאחרונה על רצונו לפרוש מניהול החברה, יישאר בתפקיד סגן היו"ר

נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב

בלעדי נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

בלעדי חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

בלעדי חברת המדיה TMF מוציאה 30% מהעובדים לחופשה ללא תשלום

בינתיים TMF היא חברת המדיה היחידה שנקטה צעד זה, אך על רקע התגברות ביטולי הקמפיינים וההערכה כי הצניחה בהיקפי הפרסום בצל משבר הקורונה רחוקה מלהסתיים, גוברות ההערכות כי חברות מדיה נוספות ומשרדי פרסום ייאלצו בקרוב לבצע צעדים דומים

בלעדי TMF צפויה לזכות בתקציב המדיה של יונדאי ומרצדס

יונדאי ומרצדס הם מותגים המשווקים בישראל ע"י חברת כלמוביל • TMF רוכשת את המדיה עבור מותג אחר של החברה, מיצובישי, וכן אחראית על תקציב הטרייד-אין

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

גיא שמחון/צילום: איל יצהר

בלעדי גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

לוריאל / צילום: שאטרסטוק

הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל

חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF

סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

בקשת המיזוג נדחתה - ויוניון ו-TMF יערערו לביה"ד להגבלים

ניסיון העבר מלמד כי בית הדין הפך החלטות של הממונה על ההגבלים רק לעתים נדירות • עו"ד מיכל הלפרין דחתה לפני שבועיים את בקשת חברות המדיה, בטענה כי מיזוג ביניהן עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים

לפני כולם זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל

אסתי לאודר  / צילום: רויטרס

תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו

היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

הלפרין: חברות המדיה מוכרות זמן פרסום במחיר גבוה

בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה • עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת

מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום

רשמית: נדחתה בקשת המיזוג של חברות המדיה TMF ויוניון

הממונה על ההגבלים, עו"ד מיכל הלפרין, סבורה כי מיזוג בין החברות עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

לפני כולם ברשות ההגבלים רמזו שבקשה למיזוג חלקי בדיגיטל תאושר

ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בין TMF ויוניון בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה • TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

לפני כולם הלפרין תמליץ לדחות את המיזוג בין יוניון מדיה ו-TMF

ל"גלובס" נודע כי עמדתה של הממונה על ההגבלים צפויה לקבל מחר תוקף רשמי • הסיבה המרכזית לסירוב: חשש שהחיבור בין שתי חברות המדיה יפגע באיכות השידורים • החברות מתכוונות לפנות לבית הדין להגבלים עסקיים

מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

לפני כולם מסתמן: הממונה לא תאשר שת"פ גם בין יוניון ו-TMF

אחרי שהודיעה כי היא דוחה את הבקשה לשת"פ בין זניט ומדיה קום, ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים נוטה לדחות גם את הבקשה למיזוג בין יוניון ו-TMF • הוזמנו לשימוע בתחילת יוני • אם הבקשה לא תאושר - בכוונת חברות המדיה לפנות לבית הדין להגבלים