מיקרוסופט צפויה לצאת בחודשים הקרובים למכרז על תקציב הפרסום שלה ■ קבוצות הפרסום WPP, פובליסיס וכנראה גם אינטרפבליק צפויות להשתתף במכרז
המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?
מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית WPP, השלוחה הבינלאומית של y&r ישראל ו-JWT ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים
כדורגלן העבר יעבוד לצדו של מנכ"ל WPP מרטין סורל ■ "אחרי 18 שנה על המגרש אני מרגיש שאמנם עשיתי הרבה, אבל כמעט שלא למדתי"
הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול
בכך עלה הסכום שהחברה גייסה לכ-32 מיליון דולר ■ חברת mySupermarket נותנת אפשרות להשוות מחירים בין רשתות שיווק בצורה מקוונת כמו גם בין מוצרים באותה קטגוריה
בין המדינות שספגו את הפגיעה הקשה ביותר בהוצאות על פרסום: מצרים, יוון וספרד
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
מהו הגורם שהופך מצליחנים כמו וורן באפט, ג'ק וולש ודונאלד טראמפ למי שהם? האם זו חריצות או חוכמה יתרה, מיומנויות ניהול מופלאות, כישרון או אולי מזל? ■ אורי עיני, חנן גליקמן ומוטי שרף מנסים לפצח את החידה
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
מדו"ח של חברת מחקר השווקים WPP עולה כי eBay נמצאת במקום הראשון בהוצאות על פרסום, ואחריה יאהו ■ מיקרוסופט מוציאה פי 2 מאפל על הקמפיין הפרסומי
הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר
קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי
Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל
סוכנות הפרסום האמריקנית גברה על קבוצת WPP הבריטית, ותהיה גם נותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה בהשקעה של 10 מיליון פאונד
המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים
אורן יוניוביוניוןמשרדי פרסוםעיקולים